Als die zelf wilt...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Schaars zou ik niet verhuren, met zo'n smalle selectie is een speler met de kwaliteiten van Schaars gewoon erg nuttig.
hij wil spelen, maar wel eredivisie en niet degradatievoetbal. Kortom, belangrijk zijn+leuk+goed voetbal wil hij. Anders kan hij net zogoed bij vites blijvenquote:
Vandaag z'n debuut gemaakt dusquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:47 schreef methodmich het volgende:
De Meersman moet nog debuteren, dus Vreven won die weddenschap.
Bullshit MM ... ze zijn gewoon als ZEVENDE/ZEVENDE/ZEVENDE geeindigd!quote:Op zondag 22 mei 2005 16:49 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, wel gedeeld 6e. Ik vind dat ik een goede voorspelling heb gedaan.
quote:JONG VITESSE GRIJPT NAAST HOOFDPRIJS
In Waalwijk was Jong PSV maandagavond met 2-0 te sterk voor de ploeg van trainer Theo Bos. Jong Vitesse was niet in staat het uitstekende seizoen te bekronen met de winst in de bekerfinale. Haznadar en Beerens scoorden voor de Eindhovenaren.
Jong PSV 2-0 Jong Vitesse
Scheidsrechter: R. van Meenen
Toeschouwers: 1.000
23 mei 2005, 19:30 uur
Waalwijk
Het merendeel van de aanwezige toeschouwers was maandagavond geelzwart. Zij zagen dat Fred Benson, een dag eerder nog scorend voor Vitesse 1, de eerste kans van de wedstrijd kreeg. Colin van Mourik bediende de spits met een slimme pass, maar de inzet werd gestopt door doelman Zoetebier. Jong PSV antwoordde in de levendige beginfase met een omhaal van verdediger Lamey uit een corner. Na iets meer dan twintig minuten kwam de ploeg van Gerald Vanenburg op voorsprong. De onterecht gegeven vrije trap werd ineens achter Piet Velthuizen geschoten door Admir Haznadar. In het verdere verloop van de eerste helft was Vitesse via Fred Benson nog tweemaal gevaarlijk, maar Edwin Zoetebier werd niet gepasseerd.
Na rust was het spelbeeld een stuk minder interessant. Nummer tien Roy Beerens mocht een kwartier na rust zomaar het strafschopgebied in dribbelen en de bal simpel in de korte hoek binnenschieten: 2-0. Jong Vitesse was na de snelle tweede treffer niet meer bij machte om het PSV echt moeilijk te maken. Alleen in de slotfase kreeg de ploeg nog enkele kansjes, maar de ' thuisploeg' bleef aan de goede kant van de score en won de bekerfinale met 2-0. De bekroning voor de jonge en onervaren ploeg van trainer Theo Bos bleef in Waalwijk uit, maar de spelers en staf van Jong Vitesse mogen terugkijken op een zeer geslaagd seizoen 2004-2005.
Jong PSV
Zoetebier, Lamey, Stojanovic, Wutens, De Roover, Van der Schaaf ('86 Gorter), Aissati, Dufour, Haznadar ('56 Kawarmala), Beerens ('65 Marcellis) en Goessens.
Jong Vitesse
Velthuizen ('85 Rensen), Van Mourik, Davids, Groeneveld, Tailor, Komol ('65 Suart), Dors, Haouli, De Meersman, Benson en Prijor ('73 Allee)
DOELPUNTEN
Haznadar '23 1-0
Beerens '59 2-0
KAARTEN
Davids '28 Vitesse
Groeneveld '38 Vitesse
Dors '40 Vitesse
Van Mourik '64 Vitesse
WISSELS VITESSE
Suart '65 Komol
Allee '73 Prijor
Rensen '85 Velthuizen
we hebben zelfs van der Schaaf opgesteld als gebaar, als je van die prutser nog geen misbruik kan maken......quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:26 schreef Elvislives het volgende:
ja respect voor jong vitesse, tegen 3 gelouterde hce spelers van psv. Klasse gedaan jongens!
quote:Vitesse en Dingsdag nog niet rond
Michael Dingsdag gaat niet in op de eerste aanbieding die Vitesse hem heeft gedaan om zijn contract open te breken tot 2008. “Er sprak wat mij betreft niet genoeg waardering uit. In vergelijking met mijn huidige contract ga ik er zeker niet op vooruit. Laat ze maar met iets anders komen”, aldus de verdediger, die het gehele seizoen kon rekenen op een basisplaats bij Vitesse en nog een contract heeft voor één jaar. Manager Voetbal Jan Streuer ziet nog wel perspectief: “We hebben aangegeven wat we willen. Ik wacht op hun reactie. Dat geldt ook voor Matthew Amoah.”
Bron: Omroep Gelderland
Is dat iets die Tailor?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:52 schreef brighton het volgende:
Tailor van Jong Vitesse vertrekt trouwens waarschijnlijk naar Den Bosch, Allee naar Jong PSV, Rensen naar Dordrecht'90, Kortstam naar DOVO en Rahlee Seedorf vertrekt ook, waarheen is nog onbekend.
de jeugd-kenners waren altijd erg over hem te spreken. Ben benieuwd voor jullie!quote:
Nee hoor!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bullshit MM ... ze zijn gewoon als ZEVENDE/ZEVENDE/ZEVENDE geeindigd!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |