Costra Rica kreeg in de wedstrijd tegen Panama een vroege rode kaart.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:03 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Trinidad won 0-1 bij Panama. Costa rica thuis won maar heel nipt van Panama afgelopen zaterdag (goal 90e minuut). Dus ik snap dat vertrouwen in Costa ook niet echt.
Nog niet echt nee, maar gaat wel goedkomen. (denk en hoop ik)quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Het schiet nog niet echt op met Roemenie he...
Hee BS
quote:Volgens de huidige Nederlandse rechtspraak en ingevolge een regeling met de Nederlandse Lotto die een monopoliepositie nastreeft in Nederland, mag MrBookmaker voorlopig geen weddenschappen meer aanbieden op voetbal, tennis, wielrennen, enz... aan Nederlanders die surfen van op Nederlands grondgebied.
Welcome back.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:32 schreef Jopiler het volgende:
Ben weer terug na 10 dagen zonder gokken
Ben vanaf morgen weer actief aanwezig hier.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja ik heb helaas niet zo'n overzichtje zoals Kapmes.
Ga gewoon bij Unibet. Hogere quote's, makkelijker geld terugstorten, want je hebt geen gezeik dat je een kopie van je paspoort moet terugsturen ofzo.quote:
Okquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:09 schreef Calella het volgende:
[..]
Welcome back.
Succes.![]()
[..]
Ik heb het.![]()
Nou dat is veel moeitequote:Op woensdag 30 maart 2005 17:10 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Ga gewoon bij Unibet. Hogere quote's, makkelijker geld terugstorten, want je hebt geen gezeik dat je een kopie van je paspoort moet terugsturen ofzo.
Te laatquote:MrBookmaker heeft zopas reeds een email verstuurd naar het adres dat je vermeld hebt op het inschrijvingsformulier.
In deze mail staat een hyperlink. Het volstaat om gewoon te klikken op deze link om je inschrijving te bevestigen en je MrBookmaker spelrekening te activeren.
Je mag die 25 euro ook gelijk naar mij overmakenquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:19 schreef Calella het volgende:
Ik ga voor 3-1 voor Nederland, de enige quote met value in mijn ogen.![]()
20 euro @21 ---> 400 euro winst
edit: en 4 euro @80 op 3-2
ABN Amro was het toch? Gistermiddag overgemaakt, vandaag stond het eropquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:23 schreef JaWi het volgende:
Nou het geld is overgemaakt, zal wel een paar dagen duren.
Jep.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
ABN Amro was het toch? Gistermiddag overgemaakt, vandaag stond het erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |