Wie adoreerde Lizzy hier altijd??? Ben ff z'n naam kwijt.....quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Goed zo Joost! Die klap had ik d'r ook gegeven, maar dan wel 6 keer zo hard! Wat denkt die slet wel wat ze is?
dat kwam er dus ook weer zo beroerd uitquote:
Joost had haar ook nog verrot moeten schoppen? Wat denkt die hoer wel wie ze is? Is ze vergeten dat ze zelf ooit met Mischa buiten de deur neukte en dat die Joost zo lief was om haar hoerengedrag te vergeven? Zo behoort een vrouw een man niet te behandelen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:58 schreef Dizer het volgende:
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
TERUGSLAAN
Als ze zich als een hoer gedraagt moet ze een pak slaag krijgen. Een goede vrouw behoort haar man trouw te zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:00 schreef soapie het volgende:
Wie adoreerde Lizzy hier altijd??? Ben ff z'n naam kwijt.....![]()
Ik had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Soapie: als Nikkie hier vanavond op de stoep zou staan, zou ik haar toch wel voor een snack uitnodigen: worst.
Dat zal wel niet, die is allang weer gezwicht voor Bettina's jammer sessie!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:06 schreef Wup het volgende:
ze moet met Yvonne wraakplannetjes gaan verzinnen.....
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als ze zich als een hoer gedraagt moet ze een pak slaag krijgen. Een goede vrouw behoort haar man trouw te zijn.
quote:
Ik zou zeggen: ga jij het beter proberen!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:10 schreef haagse_elfje het volgende:
Wat een waardeloze actrice zeg is dat die Sanne speelt...
Vreemde reactie. Zij is speciaal gecast en maakt er min of meer haar beroep van. Iemand die dit niet is mag er dan toch commentaar op leveren?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: ga jij het beter proberen!
Ja, maar dat komt doordat ik een zeer goede kijk op voetballen heb. Ik heb jaren gevoetbald.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Vreemde reactie. Zij is speciaal gecast en maakt er min of meer haar beroep van. Iemand die dit niet is mag er dan toch commentaar op leveren?
Kijk naar voetballers, die zeiken we ook constant af, terwijl de meesten nog geen deuk in een pakje boter schieten..
ja jaquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt doordat ik een zeer goede kijk op voetballen heb. Ik heb jaren gevoetbald.
Jij bent ook van alle markten thuis he...quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt doordat ik een zeer goede kijk op voetballen heb. Ik heb jaren gevoetbald.
ik vond 'm juist wel oké vandaag!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:10 schreef haagse_elfje het volgende:
Voor de rest was het niet echt veel boeiends, een groot tranedal, tot zelfs de lopende mascara van tante bets
hij zal toch nog wel 'n mooie slotscène krijgen?!?!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:06 schreef Wup het volgende:
Sander de Heer heeft Stephan zijn laatste scene verpest met zijn mislukte acteren...
had ik ook geen moeite mee...quote:daarbij vergeleken vond ik die huilscene nog te verdragen......
Ze heeft wel 'n beroerde smaak zeg: Bram, Stephan, Daan....quote:Shirina mag niet verliefd gaan doen...
ze moet met Yvonne wraakplannetjes gaan verzinnen.....
ik vind het ook hoor, beste week sinds tijden............quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:40 schreef babette21 het volgende:
blij verhaal
haha ja zo keek hij ook echt: "jullie kunnen me niet meenemen, ik moet de taart nog aansnijden!!"quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Wel sneu voor Stephan, nu is heel z'n verjaardag verpest.![]()
ow da's een positief teken......dan krijgen we idd. een soort silence of the lambs toestanden;)quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:43 schreef babette21 het volgende:
hij zal toch nog wel 'n mooie slotscène krijgen?!?!
ging Lizzy geen artikel over hem schrijven? Kan ze 'm interviewen!!
Bettina was zooo goed....... ik had haar stiekem ook al bijna een beetje afgeschreven..... maar ten onrechte dus.quote:Ze heeft wel 'n beroerde smaak zeg: Bram, Stephan, Daan....
en nu trapt ze ook weer in het gejammer van Bettina.... zijn de hoogtijdagen alweer over?!
oh wat stoer! die link had ik nog helemaal niet gelegd!!!!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:48 schreef Wup het volgende:
ow da's een positief teken......dan krijgen we idd. een soort silence of the lambs toestanden;)
En als het ff zo doorgaat komen ze waarschijnnlijk ook Yvonne daar tegen. Wordt nog een gezellige boel daar.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
* Babette ziet plots het licht!!
wat nou aftocht van Stephan?! Stel nou dat Stephan in een tbs-kliniekje komt. Vanwege cellen tekort mag hij 'n kamertje delen met niemand minder dan........ Hillard!! Samen staan ze sterk én maken ze wraakplannetjes.... ze ontsnappen..... nemen eerst wraak op Iris.... en dan op Sanne!!!!
Hebben we dus A) weer twee toffe psycho's terug en zijn we B) binnen no-time van die kippen af!!!
nee joh Yvonne hoeft niet terug naar de kliniekquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:55 schreef soapie het volgende:
En als het ff zo doorgaat komen ze waarschijnnlijk ook Yvonne daar tegen. Wordt nog een gezellige boel daar.
'Volgende week bedenkt Yvonne een gevaarlijk plan dat haar diep in de nesten kan werken.' Ik bedenk het niet eens zelf hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh Yvonne hoeft niet terug naar de kliniek
Soapie vervangt Svensational?! we zijn 't echt ontzettend niet eens vandaag he....;)
aftiteling, dus dat heb je morgen nog te goedquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:00 schreef babette21 het volgende:
dat Lisette Vroman is mij totaal ontgaan... what else is new....
wanneer was dat? en wat was er zo grappig aan...??
Optimist!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:03 schreef Wup het volgende:
[..]
aftiteling, dus dat heb je morgen nog te goed
maar verheug je maar niks want Robin Rienstra gooide het er weer erg beroerd uit
bovendien stond Chris weer te zeiken over Kyra dus het wordt sowieso een overbodige scene:(
kijk dat moeten we hebben, Yvonne en plannetjes.........quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:02 schreef soapie het volgende:
'Volgende week bedenkt Yvonne een gevaarlijk plan dat haar diep in de nesten kan werken.' Ik bedenk het niet eens zelf hoor.
mja maar later die week moet ze kiezen tussen dat kind terug geven aan de pleegouders of er met hem vandoor gaan.... en dat klinkt mij bij voorbaat al te moralistisch....quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:02 schreef soapie het volgende:
'Volgende week bedenkt Yvonne een gevaarlijk plan dat haar diep in de nesten kan werken.' Ik bedenk het niet eens zelf hoor.
Nee maar, we zijn het eens!!!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja maar later die week moet ze kiezen tussen dat kind terug geven aan de pleegouders of er met hem vandoor gaan.... en dat klinkt mij bij voorbaat al te moralistisch....
waarom?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Hé, het AZB kwam voorbij in 'Looking Good' (RTL4).
Hij zal eerst nog moeten vertrekken.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
2x zelfs, want van mij mag Ilyas ook in Turkije blijven....
Ze hebben opnames in Amsterdam gemaakt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:15 schreef babette21 het volgende:
waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |