de serie heeft geen website, de dvd heeft 'n website... 't is alleen maar promotiequote:Op donderdag 31 maart 2005 14:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Er is weer meer info over MCW op dvd... en MCW heeft sindskort een eigen website.
Klopt. Ik heb de cover + interview al gescand, maar ik heb ruzie met m'n webruimte.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:52 schreef babette21 het volgende:
volgens mij staat ze deze week op de cover van 't Veronicablad...
oeps daar had ik helemaal overheen gekekenquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Klopt. Ik heb de cover + interview al gescand, maar ik heb ruzie met m'n webruimte.
Julia is toch juist leuk .... nu Yolanthe Cabau nog;)quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:09 schreef soapie het volgende:
Julia is zo boeiend dat ik haar niet eens had gemist!!!
Ik irriteer me aan haar, zal de acteerkwaliteiten wel zijn!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef Wup het volgende:
[..]
Julia is toch juist leuk .... nu Yolanthe Cabau nog;)
Julia is tof! Zo'n goudgraver brengt tenminste nog wat humor met zich mee....quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef Wup het volgende:
Julia is toch juist leuk .... nu Yolanthe Cabau nog;)
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:08 schreef babette21 het volgende:
Hé Iwan, ga je zaterdag nog naar 't zaalvoetballen?!
ja dat was 'm... hij deed het echt goed, ik was stom verbaasd....quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:28 schreef babette21 het volgende:
speelt Frank Rigter daarin een mode-ontwerper ofzo?!??! met maffe outfit e.d....
heb me die hele aflevering afgevraagd waar ik die gozer nu toch van kende haha.... pas bij de aftiteling viel 't kwartje
muv. ONM vind ik hem eigenlijk altijd wel oke, hij speelt alleen wel opvallend vaak badguyquote:Frank Rigter was in onm 'n beetje te duf, maar heeft op zich wel leuke rollen neergezet
Andre van Noord is vaag, maar weet zich somehow wel leuk te onderscheiden. dat mag ik wel...
misschien zag ze haar acteren toen ze zo stoned was?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:35 schreef babette21 het volgende:
Yolanthe vindt Bettina Berger heel goed.....
als dat haar voorbeels is weten we meteen wat we van haar kunnen gaan verwachten
Ik zei toch al dat ik het niks vind...quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:35 schreef babette21 het volgende:
Yolanthe vindt Bettina Berger heel goed.....
als dat haar voorbeels is weten we meteen wat we van haar kunnen gaan verwachten
hier nog één!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:32 schreef Wup het volgende:
ja dat was 'm... hij deed het echt goed, ik was stom verbaasd....
door die opmerking van vanmiddag zie ik 'm spontaan weer voor me...quote:en het hoerfilmpje is om onverklaarbare reden een beetje kwijt... ik weet zeker dat hij op de server staat maar ik weet niet goed waar.....
hm tel jij die pilletjes van je even na dan......quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:36 schreef Wup het volgende:
misschien zag ze haar acteren toen ze zo stoned was?
Kan ik me iets bij voorstellen ja......quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:37 schreef babette21 het volgende:
door die opmerking van vanmiddag zie ik 'm spontaan weer voor me...
't was tijdens dat gedoe met Frida, dus waarschijnlijk in januari ofzo
lag overigens eerst een kwartier in een deuk en kreeg vervolgens niet uitgelegd waarom....'t was té grappig....
stel je nu even voor dat Julia gespeeld zou worden door iemand anders....quote:
WAt heeft ze nou helemaal gedaan.... Joost afgelebbert en Hugo geprobeert te versieren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
stel je nu even voor dat Julia gespeeld zou worden door iemand anders....
dus even los van slechte acteerprestaties. vind je die rol dan nog steeds niks??!
ja maar.... ze is grappig!! niet zozeer in haar opmerkingen maar gewoon, in haar domheid.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:41 schreef soapie het volgende:
WAt heeft ze nou helemaal gedaan.... Joost afgelebbert en Hugo geprobeert te versieren.![]()
Klinkt een beetje als Tara, maar die is toch ook niet leuk!!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar.... ze is grappig!! niet zozeer in haar opmerkingen maar gewoon, in haar domheid.
en in haar jacht naar de rijke man, de filmcarrière.... 't is gewoon een gans!! da's toch leuk!?!
da's niet waar!! vorige Tara was wel leuk, vooral tijdens de Van Walsum-etentjes....quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:45 schreef soapie het volgende:
Klinkt een beetje als Tara, maar die is toch ook niet leuk!!!!!![]()
hahaha echt tof dit.... Dank je wel!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:52 schreef Wup het volgende:
mysterie opgelost, het was nog in 2003
ONM, 26 december 2003, Claire & Niels[/url] ~ [1.54 min; 5.3 Mb] ~
Sorry, maar meer als een figurant met tekst kan ik Julia ook niet noemen.....quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:49 schreef babette21 het volgende:
nieuwe Tara is inmiddels heel iemand anders. kindje Cobben heeft 't wel geprobeerd, maar vals kijken was niet aan haar besteed. Nu is ze 'n soort figurant met tekst... wat valt daar over te zeggen?!
* Roept Wup....quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:07 schreef soapie het volgende:
Sorry, maar meer als een figurant met tekst kan ik Julia ook niet noemen.....
1. Babette: in jouw ogen doet niemand 't goed. Ga het zelf eens proberen. Hebben wij ook eens wat om over te kankeren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:49 schreef babette21 het volgende:
nieuwe Tara is inmiddels heel iemand anders. kindje Cobben heeft 't wel geprobeerd, maar vals kijken was niet aan haar besteed. Nu is ze 'n soort figurant met tekst... wat valt daar over te zeggen?!
tja 't is maar waar je geil van wordt.....quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
2. Simone kan berengeil uit haar ogen kijken. Dat is toch ook wat waard?
Julia is gewoon een beetje kwijt nu...quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja 't is maar waar je geil van wordt.....
[afbeelding]
The return of the Excorcist?!
niet bepaald... wij spreken kennelijk niet dezelfde taalquote:
nou... dát dus!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:19 schreef Wup het volgende:
Julia is gewoon een beetje kwijt nu...
volgens Iwan vanwege salariseisjes:)
maar ze gaat de show nog wel stelen hoor
alleen aanbod van kerels is een beetje beperkt ... nul rijke vent binnen de cast dus dat betekent gewoon een aantal extra leuke gastrollen
eerst golddiggen, vervolgens aan lager wal raken, onderwereld....... het gaat helemaal goedkomen met Julia
Ik vond haar berengeil uitzien met dat wilde haar.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:18 schreef babette21 het volgende:
tja 't is maar waar je geil van wordt.....
[afbeelding]
The return of the Excorcist?!
jij let ook lekker op zeg, da's Carlo!!! ['t joch heeft nu ook kleurtjes gekregen!!]quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Welke berenlul zet er toch steeds die kutteletekstondertiteling in? We zijn niet allemaal doof!
nu was het juist een keer erg leuk... Stephan met dat hieperdepiep hoera eronder... geweldigquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Welke berenlul zet er toch steeds die kutteletekstondertiteling in? We zijn niet allemaal doof!
Ach dat houdt het een beetje levendig hier!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:23 schreef babette21 het volgende:
niet bepaald... wij spreken kennelijk niet dezelfde taal
Als dat nu al begint dan gaat ze het niet lang uithouden bij ONM!!!! Het geld wordt besteedt aan allerlei leuke tripjes.quote:nou... dát dus!!
maar, salariseisen worden toch alleen door Hidde Maas gesteld?!
Ik hoor nog voldoende, dus: coderen, die onzin!quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:26 schreef Wup het volgende:
nu was het juist een keer erg leuk... Stephan met dat hieperdepiep hoera eronder... geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |