maar 't AZB staat in Ulft!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze hebben opnames in Amsterdam gemaakt.
écht niet... die De Boer is veel te nichterig.... Marnix is sexyyyyquote:Die Maik de Boer zou een tweelingbroer van Marnix (GTST) kunnen zijn.
Ik had 'm op 4 laten staan, zodat ik 'Jouw Vrouw, Mijn Vrouw' niet vergeet te kijken. Sinds dat op donderdag wordt uitgezonden vergeet ik steeds te kijken.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:21 schreef babette21 het volgende:
waarom kijk jij trouwens in Godsnaam naar Looking Good?! erg slecht voor je image, Iwan
Het staat nu in Ulfststerdamquote:
Babette heeft haar ogen in haar broekzak zitten?quote:.... Marnix is sexyyyy![]()
Jij kunt natuurlijk ook veel beter beoordelen of Marnix sexy is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Babette heeft haar ogen in haar broekzak zitten?
Nix heeft een kop als een handschoen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Jij kunt natuurlijk ook veel beter beoordelen of Marnix sexy is.![]()
BTW: FOK! is weer de leukste thuis vandaag...
Misschien is ONM binnenkort ook wel te downloaden. Wel een beetje prijzig met 1,30 euro per aflevering.quote:RTL KOMT MET VIDEO ON DEMAND
RTL Nederland start binnenkort met video on demand via internet. Consumenten kunnen straks via de site rtlvideo.nl een keuze maken uit meer dan honderd speelfilms en series, en afrekenen via hun telefoonrekening.
Dat meldt vakblad Adformatie vandaag. RTL wil hiermee ervaring opdoen en ‘meegroeien’ met dit steeds populairder wordende fenomeen, aldus directeur Peter Op de Beek van RTL Nederland Interactief. RTL heeft video on demand volgens hem daarom bewust laagdrempelig gemaakt, zowel qua techniek als prijs. ‘We richten ons op mensen die impulsief handelen, die ’s nachts niet kunnen slapen bijvoorbeeld.’
Alle films en afleveringen van series die beschikbaar komen via de site kosten 1,30 euro. Als de consument een keuze heeft gemaakt, verschijnt een telefoonnummer in beeld. Afrekenen gebeurt door dat nummer te bellen en meteen weer op te hangen. De films zijn vervolgens via internet te bekijken.
De titels die beschikbaar komen zijn niet alleen series en films die te zien zijn geweest op een van de RTL-zenders. Volgens Op de Beek zullen er vrij veel Nederlandse films in het assortiment zitten, waaronder bijvoorbeeld Soldaat van Oranje, Flodder en Karakter.
BRON: rtlnl.web-log.nl
Hihi, hij is leuk!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Tijdens 't Google-en kwam ik deze site tegen: ScriptStudio
Volgens mij is het de thuiswerksite van de schrijvertjes, maar is helaas met een wachtwoord beveiligd.![]()
wil jij graag in die site? Ik kan wel ff aan een paar vrienden van me vragen of ze er naar willen kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens mij is het de thuiswerksite van de schrijvertjes, maar is helaas met een wachtwoord beveiligd.![]()
dit is te grappig, na zo maar 'n suggestie kreeg ik de volgende opmerking in beeld:quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:46 schreef Iwan1976 het volgende:
quote:PULSE: OPENHARTIG GESPREK MET JOSINE EN ZOON
Actrice Josine van Dalsum (Een mens van goede wil, Hollands Glorie, De erfenis) hoorde een half jaar geleden dat zij terminaal ziek is; ze heeft twee hersentumoren in haar hoofd. Al eerder was ze te gast in 'Vinger aan de pols' om hierover te praten en vanavond doet ze dat in Pulse, samen met haar zoon, acteur Aram van de Rest (ONM).
VR. 01-04-2005, 21:30u (RTL 4)
Ja Iwan heeft het voor elkaar hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit is te grappig, na zo maar 'n suggestie kreeg ik de volgende opmerking in beeld:
"Carlo, je moet het wachtwoord wel goed intypen!"
de soap rond de paus is trouwens ook heel spannend, zo op de radio...![]()
oh en ook leuk: ik kreeg vanmorgen 'n aanmelding (bij Jeugdzorg dus) van ene Shirina! Geen grapje!
edit: vind de url overigens wat vreemd voor 'n scriptstudio-site.... 1 april actie van Iwan?!
quote:Neem bij verlies van uw wachtwoord contact op met de systeembeheerder: 06-5433298677
haha, en Iwan zeker aan de lijn krijgen?!quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:33 schreef babette21 het volgende:
en heeft er ook al iemand gebeld??
[..]
Ik heb er 'n password hacker opgezet... Het wachtwoord is wel erg eenvoudig: "onm".quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:11 schreef babette21 het volgende:
dit is te grappig, na zo maar 'n suggestie kreeg ik de volgende opmerking in beeld:
"Carlo, je moet het wachtwoord wel goed intypen!"
Had je daar een password hacker voor nodig.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb er 'n password hacker opgezet... Het wachtwoord is wel erg eenvoudig: "onm".
quote:De succesvolle zender Nickelodeon heeft er twee nieuwe kanjers bij! Vivienne van den Assem en Chris Silos presenteren At Nick!
In At Nick kondigen Vivienne en Chris de hele dag door vrolijk de programma's aan. Deze week zijn soapies Nikkie Plessen (ONM) en Everon Jackson Hooi (GTST) te gast.
Vanaf maandag op Nickelodeon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |