quote:A trip through the Mopar Nationals only a few years back would have turned up almost no street machines and a ton of restored cars. Fans of Chrysler products are justifiably loyal to their vehicle's stock status since it's always been the way to protect or build the car's value. While the '70s and early '80s saw some Pentastar projects with Pro Street modifications, it's just not a big target for the aftermarket.
Yet, as musclecar owners found that swapping out those 14- or 15-inch wheels for 17s can drastically improve the car's handling and braking characteristics, the Mopar fans have been the last to consider it--until now. Matt Delaney's V-10-powered '68 Charger g-Machine has changed the minds of many Mopar fans. PHR Street Machine of the Year contender? We'd have to say, "Yes!"
quote:One call and a big check sent to the Viper Connection (770-533-9770) produced a 441hp, 488ci aluminum V-10 mated to a T-56 six-speed manual gearbox and the required computer, right out of the Mopar Performance catalog. "When I opened the crate," said Delaney, "I was overwhelmed! I didn't know what car I could put it in, but I'd gone too far to stop.
nee met een drukregelaar kan je regelen hoe druk het op de weg is. dat is handig want wanneer je lekker wilt knallen zet je 'm op lekker weinig verkeerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nou bij deze moet hij zelf met zijn vingertje op het gaatje gaan zitten drukken om de druk te voelen, er zijn ook dingen met een metertje die de druk aangeeft, hij vraagt zich af wat beter is!
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:01 schreef Tjabbo het volgende:
ff lastpost van vorig topique:
[..]
nee met een drukregelaar kan je regelen hoe druk het op de weg is. dat is handig want wanneer je lekker wilt knallen zet je 'm op lekker weinig verkeer
aaah om de boost op af te lezen bedoel jequote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja ik geloof dat fuzzy logic auto-learning heeft. maar is dat alles???
dan hoef ik het niet
over deingebouwde drukmeter.
de supra turbodruk meter gebruikt als eenheid mm/Hg, en schijnt niet enorm naukeurig te zijn.
ik wil in bar de druk gemeten hebben.
of zou ik net zo goed een ander metertje kunnen installeren?
kost ook weer ¤¤¤
naja als de 6de pagina is aangebroken en ik ben online pleur ik er alvast een in elkaarquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:03 schreef Hugster het volgende:
teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering TFFFF nwat doe je het weer asociaal tering snel![]()
![]()
![]()
![]()
Hobby van je????
u gaat door voor de magnetronquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aaah om de boost op af te lezen bedoel je![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:04 schreef Hugster het volgende:
Rembo en Rembo verzamelteep deel 2 aan het kijken is![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
naja als de 6de pagina is aangebroken en ik ben online pleur ik er alvast een in elkaar
Die wil ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:04 schreef Hugster het volgende:
Rembo en Rembo verzamelteep deel 2 aan het kijken is![]()
![]()
Ja ik ook hequote:
ach, dat gebrabbel van je went welquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
u gaat door voor de magnetron
ik was niet erg duidelijk he![]()
was idd niet echt duidelijk neequote:Op woensdag 30 maart 2005 00:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
u gaat door voor de magnetron
ik was niet erg duidelijk he![]()
Niet te gleeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuven!!!quote:
Whehehehehequote:Op woensdag 30 maart 2005 00:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet te gleeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuven!!!
dat is toch niet normaalll???
Dat is abnormaal!!![]()
Dat is niet normaal!!![]()
de gluuuuuuuuuuuuuuuuuuuurbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet te gleeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuven!!!
dat is toch niet normaalll???
Dat is abnormaal!!![]()
Dat is niet normaal!!![]()
ik zal morgen es e.e.a. ff proberen uit te zoeken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was idd niet echt duidelijk nee![]()
maar ik denk dat je dan of een boost controller incl meter moet halen of een apart metertje kopen.....
denk dat je met de tweede goedkoper uit bent........
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
de gluuuuuuuuuuuuuuuuuuuurbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur![]()
da's toch nie normaaaaaaaaaaaaaaalquote:
zoiets is wel mooi.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik zal morgen es e.e.a. ff proberen uit te zoeken.
thanx
dat zeg ik, kei gaaf man. Dus...quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:38 schreef Thermo het volgende:
Wat een bak.. echt geweldige wagen!:)
the usual dusquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:25 schreef ook_gek het volgende:
zo zit er weer helemaal klaar voor om een hele dag niks te gaan doen![]()
Zijn er veel mensen die ze hebben?quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:56 schreef t0n het volgende:
ik vind ze iig ernstig gaaf, en waren wel degelijk... althans wat ik gezien heb op ETS 2005.
Ik heb ze iig besteld, het is alleen jammer dat de a/f ratio nog niet leverbaar is.
Ik heb boost/oil temp/oil press. besteld.
zo komt iedereen aan zijn aantallenquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:52 schreef Tjabbo het volgende:
Soms post ik dingen achter elkaar en dan denk ik, Damn. dat had ook wel in 1 post gekund
Waar doel je op?quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zijn er veel mensen die ze hebben?
En ook in mooie, goed getunede auto's? niet alleen in van die knakenbakken?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zijn er veel mensen die ze hebben?
En ook in mooie, goed getunede auto's? niet alleen in van die knakenbakken?
dagcijfers van maandag"quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zo komt iedereen aan zijn aantallen
Jij bent ziek.quote:7. JMB 283
8. hermandeperman 271
9. tong80 255
10. SpeedyGJ 236
11. Alicey 229
12. Aaahikwordgek 192
13. omearos 176
14. Christine 168
14. Xtreem 168
16. Wombcat 161
I'll refrase.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:08 schreef t0n het volgende:
[..]
Waar doel je op?
Goed-getuned, koop je niet bij Showoffimports.
Dank je. Maar ben zo weer weg.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dagcijfers van maandag"
[..]
Jij bent ziek.
vraag even wat hij van de PvdA vindtquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dank je. Maar ben zo weer weg.
Er is zo een debat met Jan Peter B.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vraag even wat hij van de PvdA vindt
Alsof hij een eigen mening heeftquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee niet wat het is, maar zijn eigen mening.
nice!quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:17 schreef Thermo het volgende:
Ik ga oude velg trouwens gebruiken om tafel van te maken
tv gekeken gisteren? en metro gelezen vandaag? blijkt wel weer dat de metro een nog ergere sensatiekrant is dan de telegraafquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:17 schreef Thermo het volgende:
Ik ga oude velg trouwens gebruiken om tafel van te maken
jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
tv gekeken gisteren? en metro gelezen vandaag? blijkt wel weer dat de metro een nog ergere sensatiekrant is dan de telegraaf
:'{quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hij heeft iig normen en waarden
Past dat?! Waarom juist saab?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:24 schreef t0n het volgende:
Vanavond ff turbo uitlaat lijn ophalen van 'n Saab...
Let's go custom!!
saab 900, 99 of 9000?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:24 schreef t0n het volgende:
Vanavond ff turbo uitlaat lijn ophalen van 'n Saab...
Let's go custom!!
Saab heeft al erg lang ervaring met turbo's.quote:
ja, alfa velg is 17" dat is niet echt poppetjes waardigquote:
Dat bedoel ik maar.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:30 schreef t0n het volgende:
de flens van die uitlaat lijn past op mijn turbo.
Saab 900 turbo
mijn elleboog/turbo komt ook van het zelfde type saab af
die gaat vaak voor meters van Autometer enzo.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
I'll refrase.
Mensen die serieus met hun auto bezig zijn, en er flink geld aan uitgeven. Niet zoals jij en ik, maar échjt veel geld. Kopen die ook dat spul of gaan die voor duurdere spulletjes?
Recirculerend idd.. Open BOV was duurder, en het grootste nadeel is dat ik geen MAP sensor heb maar een AFM en daardoor gaat de motor rijk lopen bij het open gaan van een open BOV.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:39 schreef t0n het volgende:
Maar is closed bov, of niet?
Je hebt wel gelijk hoor, gedeeltelijk. Tenminste, ik wil echt weten dat zoiets betrouwbaar, en dus vooral nauwkeurig is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:41 schreef t0n het volgende:
[..]
die gaat vaak voor meters van Autometer enzo.
hyperformance enzo verkoopt dat spul.
Maar in mijn ogen, is 'n metertje, 'n metertje.
mooi zo.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:52 schreef PeuRac het volgende:
Iemand de Telegraaf gelezen vanochtend?? Dennis (die van de Enzo filmpje) wordt TOCH vervolgd door justitie![]()
Er staan er genoeg op die site, dus veel plezier daarquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:56 schreef Tjabbo het volgende:
best gaaf ja, dan moet je vind ik ook je gewone tellerplaten mooi wit hebben
neequote:Op woensdag 30 maart 2005 13:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ja
nee
que?! Ben je niet inde war met spits?!
mwahquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:31 schreef Thermo het volgende:
[..]
ja, alfa velg is 17" dat is niet echt poppetjes waardig
Die site heb ik wel vaker gezien. veel honda spul en zo. weinig toyota, en al helemaal weinig supra zut.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:57 schreef t0n het volgende:
[..]
Er staan er genoeg op die site, dus veel plezier daar
nee schatje weet ikquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:11 schreef t0n het volgende:
Nee, het is veel Nissan.
Maar goed, boost meters hoef je dus niet voor 'n bepaalde auto te bestellen, hé piemol.
ben heel benieuwd hoe ze dat gaan doe. Beter gaat de eigenaar van de enzo in hogerberoep voor hem want dat gaan ze wel winnen. Want zo filmpje is niet rechts geldig. Zo wel dan zijn er heel veel mensen de lulquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:52 schreef PeuRac het volgende:
Iemand de Telegraaf gelezen vanochtend?? Dennis (die van de Enzo filmpje) wordt TOCH vervolgd door justitie![]()
kom je bijna idd uit op supras.nl voor de a-style pillar, maar meter zijn universeel dus dat maakt dat niets uit........hoewel ik wel een gelezen heb dat de goedkopere meter trager reageren dan de wat duurderequote:Op woensdag 30 maart 2005 14:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee schatje weet ik
Maar ik wil wel zo'n mooie A-style pillar misschien, en die is er niet voor de suup.
Evenals die tellers waarvoor je me verwees naar die site. die hebben ze niet.
no offence, maar ze hebben gewoon weinig toyoko spul itt arnout.
Meters maakt weinig uit idd. Jammer dat er weinig bekend is over de kwaliteit.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kom je bijna idd uit op supras.nl voor de a-style pillar, maar meter zijn universeel dus dat maakt dat niets uit........hoewel ik wel een gelezen heb dat de goedkopere meter trager reageren dan de wat duurdere
hoeveel bar draait de sup eigenlijk nu??quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Meters maakt weinig uit idd. Jammer dat er weinig bekend is over de kwaliteit.
Mja het zal wel goed zitten. Een klein beetje vertraging vind ik niet erg. Als hij 0.8Bar aangeeft waar je 1.4Bar draai is erger
ach ze zullen wel een of ander trucje verzinnen waardoor het ineens wel mogelijk isquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:34 schreef ook_gek het volgende:
ben heel benieuwd hoe ze dit willen gaan doen want dit is niet rechtsgeldig zo ver ik weet .
errrr. eehhm...quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoeveel bar draait de sup eigenlijk nu??
er gaan er trouwens 2 of 3 in afhankelijk van wat je koopt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoeveel meter gaan er in de pillar??
bel ze ffquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:37 schreef ook_gek het volgende:
ze weten ook duidelijk niet waar ze over praten. Want het was een lambo waar de 293 gehaald werd
nee want als ze dit blijven volhouden is er een zo genoemde vorm fout gemaakt en gaat de verdachte vrij uit. Lang leven de wetgeving in nederlandquote:
vdo heeft wel redelijke goedkope zag ik, ervaring op meter gebied hebben ze genoeg dus slecht zullen ze ook niet zijn.......quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
er gaan er trouwens 2 of 3 in afhankelijk van wat je koopt.
Die VDO vind ik lelijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vdo heeft wel redelijke goedkope zag ik, ervaring op meter gebied hebben ze genoeg dus slecht zullen ze ook niet zijn.......
bij vdo is er idd niet echt over design nagedacht, maar ik dacht tjabbo wil weer voor een dubbeltje vooraan zittenquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die VDO vind ik lelijk
Ik heb ff gevraagd naar de DEFI look meters, volgens mij (haast) dezelfde als wat t0n heeft.
als ze nog op voorraad zijn bestel ik er 1.
toch wel belangrijk, weten hoeveel boost je draait.
Kat van VTI, Middendemper van VTI, Tenzo-R uitlaat.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:40 schreef Tjabbo het volgende:
Goed werk t0n!
Hoe heb je dat nu gedaan met de uitstoot?
Bier! [afbeelding]
tis er mooi weer voor, terrasweerquote:
24" dell scherm heeft betere specs en is veruit goedkoper.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:10 schreef Hugster het volgende:
2e 23" Cinema HD scherm te duur?
zo'n Dell is ook wel oké
BIERquote:
Ah jo beetje spanningquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:47 schreef Fugie het volgende:
Wil iets wat hard gaat en niet iedereen heeft. Een skyline r32 ofzo, alleen beetje link om mee te beginnen![]()
Nou zo een burton is anders erg leuk om mee te scheuren. En daar trek je leuk door de bochten mee. En je zal menig sportwagen er uit trekken. Zo burton ding weegt 3X niks.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
een kitcar fugie? leuke Burton of zo
Alhoewel dat niet direct hard gaat
mja 15k minimaal, magoed eerst eens zien of ik het gat in mijn hand dicht kan houdenquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah jo beetje spanning
Maar kost zo bak dan? Kleine 15.000 toch?
Ligt eraan hoeveel je bij elkaar schraapt en wat je hebben wiltquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:38 schreef Fugie het volgende:
tjab, wat voor leuk speelgoed kan ik kopen over 2/3 jaar als ik wat geld bij elkaar heb geschraapt en de opel het heeft begeven ?
Een Nissan 200SX (1.8 turbo) is leuk speelgoed bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja 15k minimaal, magoed eerst eens zien of ik het gat in mijn hand dicht kan houden
teeeringquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:58 schreef ook_gek het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)Zoek%26av%3D%26pv%3D
AUB
http://www.marktplaats.nl(...)Zoek%26av%3D%26pv%3D
die 2de moet je eerst een aanbetaling doen voor ze hem naar NL halen. Ben zo bang dat ze met die auto er van door gaanquote:
ik wilde je effe opgeilenquote:
idd een auto verkopen die niet een hier in nederland staat en waarschijnlijk nog niet eens van hun is......mooi achterwege laten die lui......quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die 2de moet je eerst een aanbetaling doen voor ze hem naar NL halen. Ben zo bang dat ze met die auto er van door gaan![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:11 schreef ThaFreak het volgende:
van de skyline:
autohut.nl -----> pchut.nl ------->gsmhut.nl
jep ik krijg snel een mail met alle gegevens ben net weer gebeld. Morgen moet ik nog effe de currator helpen op m,n werk dus kan ik van daar ook weer bellen met andere bedrijvenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoi
al wat gehoord van je werk enzo?
autohutquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:11 schreef ThaFreak het volgende:
van de skyline:
autohut.nl -----> pchut.nl ------->gsmhut.nl
goed geregeld, morgen dus nog even via de curator wat centjes regelenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jep ik krijg snel een mail met alle gegevens ben net weer gebeld. Morgen moet ik nog effe de currator helpen op m,n werk dus kan ik van daar ook weer bellen met andere bedrijven
en zo verdien je idd geldquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:44 schreef ook_gek het volgende:
allemaal een BV'tjes die je met alle gemak kunnen laten falliet verklaren. En weg is je geld.
En als ze het slim doen pompen ze eerst via een interne verkoop order het geld over naar een andere BV. Goederen die nooit verkocht zijn maar er word wel per bank betaald geld is binnen op andere BV en hop je laat hem knallen wegens te hoog uit staande kosten.
snel geld verdienen![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:59 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
Net een paar van die irritante kranten jochies van de fiets gereden
1 tje viel er welquote:
Neehquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:04 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.biomedcentral.(...)1471-2482-4-5-S1.mpg
volgende keer zou ik EXTRA gas gevenquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neehgozer helemaal flippen, maar hij weet het, die lui staan er elke dag als ik thuis kom, altijd voor m'n oprit
![]()
Ze zijn niet blank iigquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
volgende keer zou ik EXTRA gas geven
of zijn het geen murken?
achtrer de pc ja, mn ouders zijn pleittequote:Op woensdag 30 maart 2005 19:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
whehehehehehehehehehe
achter de pc?
maaitje erbij?
volgende keer een flinke stoot extra gas geven, zo recht in de pug rijden met die gasten ertussenquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zijn niet blank iignormaal geef ik ze altijd de kans om op te rotten, maar nu had ik m'n eten bij me (was ff langs de snackbar gereden) en mn eten mag never nooit niet koud worden door dat soort lui
![]()
je haalt maar wat saus van je vette hap afquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achtrer de pc ja, mn ouders zijn pleitte![]()
Met saus graag
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je haalt maar wat saus van je vette hap af
en niemand kan voor zichzelf zorgen geloof ik als de ouders weg zijn.....
toch <insert niet nader te noemen persoon> ?
je bedoelt van de frituurpan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:14 schreef Fugie het volgende:
ik wel, lekker koken man, heerlijk genieten van je eigen kookkunstTenminste wel te vreten
Dan zou ik achterin m'n eigen auto rijdenquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
volgende keer een flinke stoot extra gas geven, zo recht in de pug rijden met die gasten ertussen
Ik kan best koken hoor, maar t was best druk op mn werk, dus ik had geen zin meer om te koken en ik rij pal voor de snackbar langs als ik naar huis rijquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je haalt maar wat saus van je vette hap af
en niemand kan voor zichzelf zorgen geloof ik als de ouders weg zijn.....
toch <insert niet nader te noemen persoon> ?
Voel je je aangesproken?quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou ik achterin m'n eigen auto rijdenik was met de Triumph vandaag
![]()
Ja hequote:
van de volvo bedoelde ikquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja heEn tering ik verbaas me elke keer weer hoe snel zo'n 2.5 6-lijn met 150pk uit '70 is
Echt mooi man, dak los, verwarming aan, en vlotte auto's er uit trekken
![]()
spaßquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ken de alt-code voor de ringel s niet
Dat zei je 45min geleden ookquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
goed plan, ga zo ook wat in elkaar rammen denk ik
heerlijk rustig zonder dat kut msnquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:49 schreef PeuRac het volgende:
Wat een kut msn zeg![]()
![]()
Ik kan al 10min niet meer on-line![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:59 schreef slashme het volgende:
[..]
spaß
(windows)
start -> uitvoeren -> charmap
Eeuh, ik gebruik msn meestal alleen als ik t nodig hebquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
moet nog steeds beginnen
biertje is ook 2 boterhammen
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:29 schreef ook_gek het volgende:
Yes ben weer online
M'n leven kan weer verder
hallo wil je m,n vriendje zijn. Voeg me toe op msn en je mag mee doen in mijn wereldquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hallo wil je m,n vriendje zijn. Voeg me toe op msn en je mag mee doen in mijn wereld
je kunt nergens tegenquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:44 schreef Fugie het volgende:
mmm, leffe is echt niet goed, 2 uur verder en wat 6 leffe ofzo en ik ben al van deze wereld(ok ok ben ik normaal al maar dan nog
)
omdat honda de techniek van toyota heeft gekocht.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand trouwens een idee waarom Honda zo lang achterblijft met z'n Insight, op de Prius van Toyota?
quote:Gezocht: Playstion 2
Prijs: ¤ 120,00
Beschrijving: hoime broetje HAD een playstation liep ik er me me dome kop langs struikelde ik over de snoere dat ding flikert naar benede hele ding naar de klote duzzzzzz ik ruzie met me broetje a.u.b geef me een playstation 2
Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 30-03-2005, 12:06
Gezien: 78 keer bekeken.
Iedereen schrikt van mij... Ik boezem gewoon angst in...quote:
Waar heb jij het over danquote:
eng he werkenquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat deze SC nog leeft
Werd vanochtend wakker gebeld door het uitzendbureau
volgens mij lieg jijquote:
ag het ziet er best leuk uit. Maar jezus dat ding trekt wel hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:15 schreef Xtreem het volgende:
weer nuchter is
zon + terras +bier = fout
Del sol? dat dameskappersding? Die is nog nichteriger dan een MX-5
Ik geloof meteen dat het trektquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ag het ziet er best leuk uit. Maar jezus dat ding trekt wel hoor![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat het trektMaar als ik zo'n ding zie, krijg ik meteen vandie horror beeldne van de slechte 2F2F imitaties voor m'n ogen
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:29 schreef ook_gek het volgende:
alleen dat ik geen werk is doet niet veel goeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |