Hij komt zn man wel voorbij; het is meer de voorzet waar het aan schortquote:Op donderdag 7 april 2005 18:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij valt zeker tegen, maar heeft wel een goed techniek, o.k. hij komt geen man voorbij![]()
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 7 april 2005 18:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Joh! Kanker ff op met Rosales in dit CASTELEN Topic!
quote:Kans groot dat Castelen vertrekt
ROTTERDAM - Feyenoord houdt rekening met een vertrek deze zomer van Romeo Castelen. De international heeft een contract tot medio 2008. ,,De situatie is helder: of Romeo tekent nu bij, of hij vertrekt een jaar voor het aflopen van zijn contract zodat Feyenoord een vergoedingssom krijgt.
De kans op een vertrek is veruit het grootst,’’ stelt interim-manager Peter Vogelzang. ,,Los van Castelen houden we deze zomer rekening met meer inkomsten uit transfers om de exploitatie sluitend te krijgen.’
Hoezo weggeven? Als je Castelen nu kun weg kunt doen voor een mooi bedrag heb je er meer aan dan als je hem nog een jaar laat spelen (waarin ook hij niet het verschil zal maken) en hij gratis de deur uit loopt!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:45 schreef El_Bassie het volgende:
Tuurlijk, gewoon een van je beste spelers weggeven!![]()
quote:Castelen: "Ik wil basisplaats op EK 2008"
31 juli 2007
Marco van Basten kent de weg naar Hamburg, moet Romeo Castelen deze week gedacht hebben. Een jaar voor een groot toernooi is een buitenlands avontuur altijd een klein risico, omdat je buiten beeld kan raken, maar bij Hamburger SV zal dat geen probleem zijn. Met een ritje naar Hamburg slaat Van Basten, gezien de aanwezigheid van ook de andere internationals Rafael van der Vaart, Nigel de Jong en Joris Mathijsen, immers vier vliegen in één klap.
Dat is belangrijk, vindt Castelen. De snelle aanvaller hoopt zich komend seizoen, in Hamburg, immers weer terug in Oranje te spelen. Het afgelopen seizoen raakte hij zijn plaats in het elftal kwijt, maar volgend jaar, als het EK op het programma staat, wil hij vlammen. "Het EK staat voor de deur. Daar wil ik basisspeler zijn. Bondscoach Van Basten vindt het belangrijk dat ik in een grote competitie en bij een grote club speel. Bij Hamburger SV is dat het geval. Hier kan ik me in de nationale ploeg spelen."
Castelen vindt het in ieder geval prettig dat hij in Hamburg zijn landgenoten Van der Vaart, De Jong en Mathijsen treft. "Het is altijd positief als je sommige spelers al kent. Ik ken deze jongens al van de nationale ploeg en tijdens onze trip naar Azië hebben ze al over Hamburger SV verteld. Alle drie waren ze zeer positief en dat was heel belangrijk voor me", aldus de aanvaller op de website van de club.
Met wie moet hij concurreren bij HSV? Ik ken niet zo veel spelers daarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
In de selectie komt ie wel, voor de basis heeft hij te veel mensen voor zich.
Als je er van uitgaat dat ze 4-4-2 willen spelen en hem aan de rechterflank uitspelen, dan is met name Piotr Trochowski een concurrent.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:57 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Met wie moet hij concurreren bij HSV? Ik ken niet zo veel spelers daar![]()
Zonde. Het was wel een ontzettende doodloper maar hij was/is wel een van de betere rechtsbuitens die we in NL hebben. En das een droevige constatering..quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:48 schreef methodmich het volgende:
Hoorde gisteren dat de loopbaan van Castelen aan een zijden draadje hangt... Kraakbeenproblemen, die maar niet op lijken te houden. Gaat erg lastig worden om terug te keren.
Als dat daadwerkelijk niet meer lukt is dat wel sneu, want hij is nog redelijk jong. Overigens was Castelen volgens dezelfde bron ten tijde van zijn transfer bij ADO vandaan eerst al bijna rond met RKC Waalwijk. Alleen toen Feyenoord kwam, wilde hij uiteraard die kans grijpen.
Zoiets gun je niemand. Vroeg me gister al af hoe het nou met hem ging. Evert ten Napel zei wel dat ie veel pech heeft gehad met blessures enzo maar ook niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:48 schreef methodmich het volgende:
Hoorde gisteren dat de loopbaan van Castelen aan een zijden draadje hangt... Kraakbeenproblemen, die maar niet op lijken te houden. Gaat erg lastig worden om terug te keren.
Als dat daadwerkelijk niet meer lukt is dat wel sneu, want hij is nog redelijk jong. Overigens was Castelen volgens dezelfde bron ten tijde van zijn transfer bij ADO vandaan eerst al bijna rond met RKC Waalwijk. Alleen toen Feyenoord kwam, wilde hij uiteraard die kans grijpen.
Mee eens. Erg zonde, hij had in Oranje de 'Babel' op rechts kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij Den Haag en een korte periode bij Feyenoord daarna vond ik hem een geweldige rechtsbuiten. Ook een echte in zijn soort.
Hoop voor hem dat hij niet nu al een einde aan zijn carričre moet maken, dat zou echt zonde zijn. Een van de weinige echte rechtsbuitenspelers die we in NL hebben, zo niet de enige.
Ik heb het in z'n Feyenoordtijd nooit wat gevonden, ergerde me altijd aan hem in het stadion, maar hij heeft 1 geweldig seizoen gedraaid waarin hij volgens mij 10x scoorde, en 10 assists afleverde.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:48 schreef methodmich het volgende:
Anderhalfjaar eruit geweest... Ben benieuwd wat hij nog kan na de zomer. Denk eerder dat Elia zijn concurrent zou kunnen worden.quote:Castelen droomt van samenwerking met Elia
Romeo Castelen pleit voor een komst van Eljero Elia naar Hamburger SV. De vleugelspeler denkt dat de FC Twente-speler de HSV-aanval gaat versterken.
"Dat zou top zijn", zegt Castelen over een mogelijke transfer van Elia. "Bij ADO Den Haag zat hij altijd twee, drie jaar ‘onder’ mij. Ik heb hem altijd gevolgd en gesproken, hem al eens meegenomen naar HSV. Hij is precies de speler die we nodig hebben. Als wij straks samen op de vleugels lopen, zijn we niet te stoppen."
Gezien de recente geschiedenis kan worden getwijfeld aan de laatste opmerking van Castelen, omdat hij zelf al anderhalf jaar niet in actie kwam vanwege blessureleed. Knieproblemen zaten de rechtsbuiten dwars. Aan het begin van het seizoen dacht hij aan een rentree, maar moest hij zich opnieuw laten opereren. "Achteraf ben ik daar blij mee. Ik voelde die knie kraken en zeuren. Nu heb ik er helemaal geen last meer van", vertelt Castelen aan Sportweek.
"Ik moet nog wat winnen aan explosiviteit. Daarom train ik de komende maand lekker door in Nederland met Ricardo Moniz. Geen straf want die man is bezeten van voetbal. In de voorbereiding wil ik helemaal topfit beginnen", kondigt hij aan.
Zou wel leuk zijn, ik vond Castelen altijd een goede rechtsbuiten (mss wel de beste van Nederland op dat moment).quote:Op maandag 25 mei 2009 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Anderhalfjaar eruit geweest... Ben benieuwd wat hij nog kan na de zomer. Denk eerder dat Elia zijn concurrent zou kunnen worden.
Benieuwd hoe die terugkeertquote:Elia maakt eerste goals in het shirt van HSV
10/07/2009 23:35
Eljero Elia heeft in zijn tweede wedstrijd voor Hamburger SV twee keer gescoord. De ploeg van trainer Bruno Labbadia walste met 13-0 over de Oostenrijkse vierdeklasser SV Raika Längenfeld heen.
Mladen Petric zorgde al in de eerste minuut voor de 1-0 voor HSV. Daarna was het de buurt aan Elia. De van FC Twente overgenomen aanvaller tekende voor de 2-0 en 3-0. Net als Elia begon Joris Mathijsen in de basis.
Na een 5-0 ruststand besloot Labbadia veel jonge spelers speeltijd te geven. Ook Romeo Castelen kwam de gehele tweede helft in actie. De jongelingen Tolgay Arslan, Maxim Choupo-Moting en Hanno Behrens scoorden net als Elia twee keer.
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef Stuurver het volgende:
Hoe staat het nu met hem? Laatste nieuws wat ik kan vinden over hem is dat hij vorige zomer weer geblesseerd was geraakt
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-bij-revalidatie.htmquote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef Stuurver het volgende:
Hoe staat het nu met hem? Laatste nieuws wat ik kan vinden over hem is dat hij vorige zomer weer geblesseerd was geraakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |