quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:44 schreef Haanibal het volgende:
ren binnen met een ak-47 en bloedrode ogen en zeg in je beste russisch: hallo dit is een grapje
eerder zielig dan leuk.......quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:47 schreef doppelgänger het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als het 1 april is.
Het gaat zo.
Je loopt naar de kantine waar zo'n kansloos figuur vreten voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een gevulde koek voor dat geld.
Dan leg je de gevulde koek op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn gevulde koek wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Dat wilde ik zeggen, maar ik vermoedde dat mensen naar mijn Postcount gingen kijken als ik dat riepquote:
doe ik ook niet....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:55 schreef yootje het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan, die ene matige grap is een inside joke
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:43 schreef About2Break het volgende:
Dan ga je zo naar je docent en zegt zo: Hey meneer/mevrouw uw veter zit los, hij/zij zo kijken en zegt helemaal nietjij zo 1 APRIL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie is hier in godsnaam mee begonnen? in zo veel topics komt zo'n soort mop voor! whequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:47 schreef doppelgänger het volgende:
Het gaat zo.
Je loopt naar de kantine waar zo'n kansloos figuur vreten voor een halve euro zit te verkopen.
leuke (matige) grap op een rommelmarktquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:16 schreef googoodoll het volgende:
[..]
wie is hier in godsnaam mee begonnen? in zo veel topics komt zo'n soort mop voor! whe
blijft echter goed!
quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:24 schreef umberrella het volgende:
Wij hadden op de middelbare school schermen hangen met roosterwijzingingen en mededelingen. Wij gingen met een donut richting de roosterkamer en daarmee regeleden we dat er op dat scherm kwam te staan dat 1 april de uiterste inleverdatum is voor het inleveren van een briefje met daarop de maten voor het nieuwe SCHOOLUNIFORM...
Hele discussie ontstonden... hahaha!
Goeiequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:47 schreef doppelgänger het volgende:
Het gaat zo.
Nee, dat is niet grappigquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:02 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Maar dan ook even met de leraar afspreken dat hij zich met nepbloed besmeerd en op de trap gaat liggen. Dit zal chaos als gevolg hebben.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:52 schreef Topmaat het volgende:
Met een leraar afspreken dat hij niet komt opdagen voor zijn les.
Leerlingen staan voor de deur te wachten... 10 minuten of zo.
Haal je opeens een mes tevoorschijn uit je binnenzak en zeg je: Ik heb hem net op de trap neergestokenIedereen gelijk in paniek en zo.
zeg je daarna: 1 Aprilik had hem in de aula al neergestoken
Lachen gieren brullen weet je wel
Tssquote:
Dat valt denk ik een beetje teveel op , op 1 april. Maar je kan het altijd proberen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:59 schreef pekel het volgende:
Ook misschien leuk: Vermeld op het roosterbord/druk bezochte plekken dat iedereen om 11.15 buiten op het plein moet staan, vanwege een grote ontruimingsoefening. En dan zelf binnen blijven staan om achter de ramen foto's te maken.. Al die 1300 man flippen.
Als die brandweer dat "vrijwillig" doet misschien wel jaquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:06 schreef sjokkie het volgende:
brandweer de school onder laten zetten met neprook (als in oefening)
heb je toch zeker een dag misschien wel 2 vrij
BIj ons waren ze wel in voor een geintjequote:Op donderdag 31 maart 2005 00:17 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Als die brandweer dat "vrijwillig" doet misschien wel ja
Leuk, maar je moet wel op het VBO zitten willen mensen dat gelovenquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:52 schreef Topmaat het volgende:
Met een leraar afspreken dat hij niet komt opdagen voor zijn les.
Leerlingen staan voor de deur te wachten... 10 minuten of zo.
Haal je opeens een mes tevoorschijn uit je binnenzak en zeg je: Ik heb hem net op de trap neergestokenIedereen gelijk in paniek en zo.
zeg je daarna: 1 Aprilik had hem in de aula al neergestoken
Lachen gieren brullen weet je wel
Denk je dat de gemiddelde persoon op het VBO sneller iets gelooft (op 1 april) dan iemand van de Havo?quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leuk, maar je moet wel op het VBO zitten willen mensen dat geloven
En als een Nederlanders dat zou zeggen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat iemand die VBO doet eerder geloofd dat je een leraar hebt vermoord dan iemand die HAVO doet
*kuch*murat*kuch*
welke school was dat. dat geintje hebben een paar klasgenoten van me namelijk echt een keer gedaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:32 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Wij waren jarenlang van plan om laxeermiddel in de soep te douwen zodat de halve school aan de spetterpoep raakt. We hebben het echter nooit gedaan..
kewlquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:49 schreef DerBolle het volgende:
gwoon bruggertje pakke en ff intape met wat ducktape en tiewraps en dan ergens voor de sgool aan vast make (we pakke ieder jaar weer zelfde gast)
Gaan wij morgen doen!quote:gwoon bruggertje pakke en ff intape met wat ducktape en tiewraps en dan ergens voor de sgool aan vast make (we pakke ieder jaar weer zelfde gast )
Dat hebben ze bij mij wel eens gedaan ja. Ik werkte op een school waar je altijd je eigen krijtjes mee moest nemen, dus bij een brugklas lag opeens het hele bordrekje vol met krijtjes. Dus ik dacht: wat een service.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:27 schreef Brunette het volgende:
De krijtjes vervangen met snoepkrijt
wedden dat ze het niet merken![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:55 schreef Geqxon het volgende:
Of de wisbare stiften vervangen voor watervaste stiften
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |