quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
En laat ik ook meteen Koen De Bouw antwoorden.
Helaas. De vraag is iets pittigerquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:47 schreef Khalein het volgende:
Ziyi Zhang, toch?
Crouching Tiger, Hidden Dragon
2046
Hero
ik ga niet proberen titels te schrijven waarvan ik de spelling toch maar verkloot
Shite!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Helaas. De vraag is iets pittiger.
Je zit op het juiste continent.quote:
Zit ik met een film als In the Mood for Love ook in de juiste filmhoek, of is zij meer een actiebeestje?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zit op het juiste continent.
Als dat helpt als tip.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:55 schreef California het volgende:
Is zij van die ene film?
Mmm... toch meer de eerste filmhoek.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:56 schreef Khalein het volgende:
[..]
Zit ik met een film als In the Mood for Love ook in de juiste filmhoek, of is zij meer een actiebeestje?
Je hebt al een film. Die ene.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:04 schreef California het volgende:
[..]
Ja, nee, okay.
Dan weet ik 'm niet.
Klopt, maar verder zal ik ook niet komen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je hebt al een film. Die ene.
Dat is één.quote:
* boosaardig lacht en kat streeltquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:41 schreef Khalein het volgende:
Ik ben op een paar gebieden genadeloos te pakken: regisseurs, Aziatische films en vooral ook de acteurs en actrices uit die regio, films uit de jaren '60 en '70 en componisten van filmmuziek. M.a.w. I give op![]()
Heb jij zo'n ijzeren klauw en zit je altijd met je rug naar de camera toe in een stoel? Dan ken ik jouquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
* boosaardig lacht en kat streelt
Zoiets?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, in de jaren '60 en '70 is toch niets interessants gemaakt. Wat films over oorlogen en over mensen met watten in hun mond, maar verder stelde het niet zo veel voor.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:43 schreef Khalein het volgende:
[..]![]()
En bedankt heIk werk trouwens aan mijn Aziatische "achterstand", maar ik heb nog een lange, lange weg te gaan. Tussentijds kijk ik dus voornamelijk recente meuk en films van voor 1960
Perfectquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:04 schreef ranja het volgende:
Gokje op Sandra Bullock en Willeke van Ammelrooy.
Ik weet alleen niet of dat de juiste film is
Eigenlijk nog maar 1 puntje, want het is al aprilquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |