quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:13 schreef Khalein het volgende:
1 is Travolta, 4 is The Rock, dus ik gok voor het gemak even op Be Cool@ Sheri
Yes!quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:37 schreef dolle_hond het volgende:
ray walston is rechts
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:10 schreef mr_anonimous het volgende:
RTLM Hutu Power Radio.
InTrePidIvity +2quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Clive Owen
Closer
Sin City
The Hire: Ticker
Ach, je had er 2 goed gehadquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:28 schreef Khalein het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord zal ik je zeggenDus, even wat namen in de groep gooien. Wie zie ik ervoor aan om flashy filmpjes te maken? Hmmm....
Tony Scott? Guy Ritchie? McG? Michael Bay? Rob Cohen? F. Gary Gray? Stephen Sommers? Renny Harlin????
- insert comment -
Nutz
Vreugde is mijn deelquote:
Carnahan zeker? Had ook niet verwacht dat die geraden zou worden eigenlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:37 schreef Khalein het volgende:
[..]
Vreugde is mijn deel![]()
Heb van twee van die regiseurs nog nooit gehoord zelfs
- herstel -
Van één niet, maar dan nog
Zo heel gek vind ik dat niet eigenlijkquote:
Inderdaad Carnahan jaquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Carnahan zeker? Had ook niet verwacht dat die geraden zou worden eigenlijk
Dat is niet grappigquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:52 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn internet doet heel vaag![]()
Doe maar iemand anders![]()
![]()
Jah sorryquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:03 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dat is niet grappig
Nja, met tegenzin dan maar een vraag van yours truely
Deze meneer z'n naam EN 3 films!!
[afbeelding]
Je internet doet vaag, maar je kan nog wel even [SBS6] Probleemwijken -deel 4- Woordnesampenstelspel #119 1 APRIL Destimulerende opmerkingen van anderen en Woordenassociatiespel #504 The missing link posten?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:52 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn internet doet heel vaag![]()
Doe maar iemand anders![]()
![]()
Ja, als je er punten voor krijgtquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:06 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Jah sorry
Maar ik dacht juist dat mensen het leuk vinden om een vraag te stellen![]()
Op alle punten een correcte invullingquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:06 schreef dolle_hond het volgende:
william fitchner
drowning mona
equilibrium
black hawk down
Waar mensen zich wel niet druk om makenquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is het trouwens toeval dat jij Monique heet, en bambino jouw naam in z'n ondertitel heeft staan?
Durf ik te vragen wat ie zoekt?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:19 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Kapitein kan niet antwoorden want die is druk bezig met zoeken
Ik denk dat hij Spock zoekt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |