abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 maart 2005 @ 19:42:59 #1
10110 NIels25
"You only live once, so l
pi_25837997
Op zondag 24 april naar Fortaleza! (brazil)

Vliet met TAP vanuit London (waar ik momenteel woon)
gelukkig heeft mijn werkgever een paar huizen nabij Fortaleza aan het strand, dus dat wordt
lekker 10 dagen chillen daar, ben erg benieuwd. Iemand al is geweest?
  dinsdag 29 maart 2005 @ 19:44:35 #2
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_25838037
me broer en het zwemrt er van de hoeren en de bedelaars maar wel een enorm leuke tijd gehad, voetbalwedstrijd bezoeken is absoluut top.
maar suc6
pi_25840957
Ben er ook geweest. Veel hoeren en bedelaars inderdaad zoals Grimm zegt maar daar raak je wel gewend aan, en ik vond persoonlijk het uitgaan (qua dansen en feesten) ook een beetje tegenvallen. Wel echt superweer en supermooie stranden. Zoals je zegt, het wordt 10 dagen keihard chillen (maar niet echt feesten). Ik zou ook wat van die tripjes maken, zijn niet al te duur en dan kom je op hele mooie exotische plekjes met duinen, meren en stranden. En in die tripjes kan je dan ook met strandbuggey's rijden wat ik persoonlijk ook erg cool vond. Veel plezier in ieder geval!

Ohja, als je dan uitgaat, zorg dat je niet op de wallen van Fortaleze belandt, 3 maal raden waar ik de eerste avond daar belandde. En dan wordt je dus wel aangekeken door 20 meiden die met jou naar je hotelkamer willen (veel hoerenlopers ook trouwens). Even vragen bij een touristen-bureautje. En ook niet onbelangrijk om te meldden dat je altijd legitimatie op zak moet hebben anders kan je boete krijgen. En als laatste altijd met met ze tweeën lopen, mede-Nederlanders waren beroofd waarmee ik in het hotel zat.
  woensdag 30 maart 2005 @ 12:02:04 #4
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25852264
Er is een Centraal Brazilië-topic:
[Centraal] Brazilië-topic deel 2

en de oude: [Centraal] Brazilië, here i come!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_25853554
Zie de links van Hik, graag daar verder.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')