Welnee, ik ben haske lief tegen mijn tandarts.. Ik vraag me uberhaupt af hoe je geluid moet maken tijdens het boren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Omdat jij zo aardig doet tegen tandartsen of omdat jij zo'n typisch geluid maakt bij boren e.d.?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:49 schreef Alicey het volgende:
Wat gemeen, ik dacht even dat er plots een gesloten topic naar boven schoot.
Nou, je doet je mond open en dan zeg je iets van 'Mwwwaaaaoeoeoeoeaaaaajjjj!!!'quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:49 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me uberhaupt af hoe je geluid moet maken tijdens het boren.
Als ze gaat boren terwijl mijn mond dicht is zou ik die inderdaad snel open doen en er iets van zeggen, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:52 schreef ReCreative het volgende:
Nou, je doet je mond open en dan zeg je iets van 'Mwwwaaaaoeoeoeoeaaaaajjjj!!!'
Het viel mij wel op dat mijn kaakchirurg zelf een paardebek heeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:55 schreef miss_sly het volgende:
Mijn tandarts is erg lief, en ik ook voor de tandarts: ik kom opdraven op mijn controles en hij zegt dat ik zo'n mooi gebit heb
Dat is niet gek. Bijna iedereen vindt zichzelf beter fuctioneren dan collega's, dus sja.. Het is dan toch al inferieur als iemand jouw werk moet doen.quote:Mijn tandarts begrijpt mijn angst, want die is zelf bang voor de tandarts
Die heeft er zin an dus.quote:Het rare is dat hij niet alleen zelf tandarts is, maar ook nog is getrouwd met een tandarts
Whehehehequote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:56 schreef livEliveD het volgende:
Mijn tandarts is een enorme lul. Ligt ie te boren en zegt ie zo van "Ja als meneer nu stil gaat liggen dan krijgt ie misschien geen hazelip door middel van me boor"
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:55 schreef miss_sly het volgende:
...want die is zelf bang voor de tandarts...
Getrouwd met je grootste angst... Toch klopt er iets nietquote:...maar ook nog is getrouwd met een tandarts...
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef ReCreative het volgende:
[..]
[..]
Getrouwd met je grootste angst... Toch klopt er iets niet.
Hoewel, als ik sommige jongens die onder de plak zitten zie denk ik dat het wel vaker voorkomt. Maar dat is lullen achteraf. 'Opstaan van die bank en stofzuigen!!!
' 'Ja vrouw
'
Het zou op zich wel kunnen. Ik zal maar niet verder gaan over sexuele voorkeuren enzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef ReCreative het volgende:
[..]
[..]
Getrouwd met je grootste angst... Toch klopt er iets niet.
Whehehe fantastisch ja.quote:Hoewel, als ik sommige jongens die onder de plak zitten zie denk ik dat het wel vaker voorkomt. Maar dat is lullen achteraf. 'Opstaan van die bank en stofzuigen!!!
' 'Ja vrouw
'
Sexuele voorkeuren? Freudiaan ik of freudiaan jij?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:04 schreef Alicey het volgende:
Het zou op zich wel kunnen. Ik zal maar niet verder gaan over sexuele voorkeuren enzo.![]()
Ik zeg in ieder geval deze keer eens (Voorlopig) niets.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:10 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Sexuele voorkeuren? Freudiaan ik of freudiaan jij?
Ik mis weer watquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:14 schreef Alicey het volgende:
Ik zeg in ieder geval deze keer eens (Voorlopig) niets.
Werkze RC.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:16 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik mis weer wat.
Anyway, ik ga weer aan het werk. Adios.
Ik zie in gedachten al die arme mannetjes met een grote bek buitenshuis, maar rillend van angst voor hun grootste angst thuis: moeder de vrouwquote:
Die mannen en vrouwen komen anders veel voor hoor, en ik vind het niet altijd even plezierig om met dat soort lui te moeten samenwerken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zie in gedachten al die arme mannetjes met een grote bek buitenshuis, maar rillend van angst voor hun grootste angst thuis: moeder de vrouw
Geweldig![]()
Ze komen veel te veel voor, en ik vind ze triest. Vaak vind ik die lui uberhaupt niet plezierig, en samenwerken wordt er ook niet fijner op.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die mannen en vrouwen komen anders veel voor hoor, en ik vind het niet altijd even plezierig om met dat soort lui te moeten samenwerken.
Hoewel ze vaak buiten het communicatieve hun werk wel goed doen..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze komen veel te veel voor, en ik vind ze triest. Vaak vind ik die lui uberhaupt niet plezierig, en samenwerken wordt er ook niet fijner op.
Ik houd wel van een dominante partner, maar niet op die manier toch...quote:Of ermee uitgaan, ook zo leuk. Wij hadden vroeger een groepje met wie we altijd uitgingen. En als dan van 1 van die knullen zijn vriendin niet mee ging, was hij ineens heel anders: grote bek, meer drinken, leuke () opmerkingen tegen andere meisjes....
Vreemde lui
Hoe dan wel?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoewel ze vaak buiten het communicatieve hun werk wel goed doen..
[..]
Ik houd wel van een dominante partner, maar niet op die manier toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |