Inderdaad, laat dan gewoon alleen die fragmenten zien.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:29 schreef TC03 het volgende:
Jezus, dat voorzeggen bij het spijkerspel is echt tenenkrommend.
Kijk jij Kopspijkers?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het niveau gaat hard achteruit en Jack slaagt er niet in vernieuwend te zijn
Is het nou al es in je opgekomen om niet te kijken?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:45 schreef Arcee het volgende:
Ach gut, die arme bajesklanten mogen niet meer voetballen.
Maar gelukkig is er linkse Jack die ze komt helpen.
Eens. [14.gif]quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:57 schreef AirRaid het volgende:
Bar was wel weer leuk, maar de rest is echt.
TVhoek mag er echt uit, is echt zo een slap gezwets
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:06 schreef -DailaLama- het volgende:
Is het nou al es in je opgekomen om niet te kijken?
Hou es op zeg. Dat gaat ja iedere week weer, dat gezeik.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een puntje van kritiek kun je al niet tegen?
Ben ik mee eens, maar dat was al zo nadat Paul Groot en Owen Schumacher overstapten, of misschien zelfs daarvoor al. Jullie zitten nu al dik een half jaar te zeuren over de kwaliteit van Kopspijkers.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:46 schreef JeroenV het volgende:
Maar misschien is het daarom wel terecht?
Het niveau is gewoon schrikbarend achteruit gegaan.
Niet van mij, hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:37 schreef -DailaLama- het volgende:
Hou es op zeg. Dat gaat ja iedere week weer, dat gezeik.
Een puntje, ja. Ik vond 't een leuke uitzending, met name de bar.quote:
Ah, vandaar.quote:En dan is pberends nog gebannend ook als die er ook nog eens bij was...
Ik zelf reageer amper in de topics erover. Ook omdat ik het idd een beetje te zeikerig vind worden. Maar ik kijk het zelf nu ook gewoon amper meer, omdat er geen ene drol meer aan is. Nu heb ik het toevallig gezien omdat ik even moest kijken van iemand. Sinds die 2 weg zijn is er helemaal niks meer aan, maar ook daarvoor begon het ook al op hetzelfde te lijken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:49 schreef -DailaLama- het volgende:
Ben ik mee eens, maar dat was al zo nadat Paul Groot en Owen Schumacher overstapten, of misschien zelfs daarvoor al. Jullie zitten nu al dik een half jaar te zeuren over de kwaliteit van Kopspijkers.
Ah te snel gereageerdquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een puntje, ja. Ik vond 't een leuke uitzending, met name de bar.Zoals vrijwel iedereen.
[..]
Jij dacht dat presentatoren geen belasting betalen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Hoeveel verdient Jack trouwens van ons belastinggeld? Die Nuon meneer betaald tenminste wel eerlijk belasting, Jack!
De negen ton van oom Hut was 't geloof ik.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:50 schreef -DailaLama- het volgende:
De negerhut van acht ton.
Jack Spijkerman ontduikt belasting!!quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij dacht dat presentatoren geen belasting betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |