omdat je het gewend bent?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:14 schreef speedfreakssj het volgende:
marokkaanse of turkse meisjes inc tent ruiken altijdnaar rotte speculaas en negers tja, weet het niet maar erg gezond ruikt het niet.
Nederlanders vallen over het algemeen wel mee vind ik.
't is natuurlijk ook wel zo dat je "de nederlandse geur" gewend bentquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:14 schreef speedfreakssj het volgende:
Dudequote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:14 schreef speedfreakssj het volgende:
Die behoren ook echt tot 1 ras!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:59 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
Ja surinamers ruik je pas erg![]()
Ook weer zo'n toonbeeld van 1 homogene groep met eenzelfde lichaamsgeurquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:14 schreef speedfreakssj het volgende:
negers tja, weet het niet maar erg gezond ruikt het niet.
Ja idd, beetje zure lucht. Gelukkig neem ik bijna geen zuivelquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:37 schreef Lienekien het volgende:
'Hollanders' stinken ook. Vraag het maar eens aan Aziaten. Dat komt omdat wij zoveel zuivel nuttigen.
Waar ruikt 'een neger' dan naar?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:29 schreef danni het volgende:
Ik heb een duits/nederlands meisje bij mij op 1 hoog wonen
En zij ruikt naar een neger! (of iets in de trant van een oud wijf),
ze is 32.
Omdat wij zoveel zuivel nuttigen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:41 schreef Megumi het volgende:
Wat ik nog wil weten is waarom hollanders zo stinken. Iemand?
Als je sterft begin je binnen 12 minuten al te stinken.. en te rotten..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:40 schreef Tha.Gnome het volgende:
De mens is gewoon een groot lopend stinkend stuk vlees, de een is nog erger dan de ander.
Dat komt door onze Indo vooroudersquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:41 schreef Megumi het volgende:
ja zuur he ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:41 schreef Megumi het volgende:
Duits/Nederlands, en dan raar ruiken? Ik denk niet dat dat iets te maken heeft met het feit dat ze Duits is, kom op zeg!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:29 schreef danni het volgende:
..
Maar je hebt wel gelijk. Heb me ook vaak afgevraagd waardoor het komt
dat ze zo ruiken.
Ik heb een duits/nederlands meisje bij mij op 1 hoog wonen
En zij ruikt naar een neger! (of iets in de trant van een oud wijf),
ze is 32.
...
Ja dat valt mij ook op. Ik vind het niet echt stinken maar negers ruiken wel vaak naar kokos of iets dergelijks. wat is dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:39 schreef dewd het volgende:
En de negers die ik tegenkom lijken juist allemaal hetzelfde smeerseltje te gebruiken, als het maar kokos bevat iig.
Aziaten stinken vaak uit hun straatje door wat ze eten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:37 schreef Lienekien het volgende:
'Hollanders' stinken ook. Vraag het maar eens aan Aziaten. Dat komt omdat wij zoveel zuivel nuttigen.
Kortom, wat de boer niet kent, dat vindt 'ie meuren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Aziaten stinken vaak uit hun straatje door wat ze eten.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kortom, wat de boer niet kent, dat vindt 'ie meuren.![]()
etnische groeperingen dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:06 schreef veer0318 het volgende:
Alleen het woord "rassen" al...
Ik ben geen boer en ik ken die shit die ze eten wel; alleen is het bij mij nog niet 20 jaar lang op mijn gebit aangekoekt zodat mijn adem nog wél lekker fris ruikt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kortom, wat de boer niet kent, dat vindt 'ie meuren.![]()
Spul voor in hun kroeshaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:44 schreef SvenThaMan het volgende:
[..]
Ja dat valt mij ook op. Ik vind het niet echt stinken maar negers ruiken wel vaak naar kokos of iets dergelijks. wat is dat?
Ik had een huisgenoot, die was half Chinees. Die stonk vooral 's nachts.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:06 schreef BVO het volgende:
Chinezen stinken écht altijd.
Inderdaad, bij veel mensen valt er gewoon een vette etenswalm op je als je hun huis binnenkomtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:03 schreef xman het volgende:
Nederlanders kunnen ook nog weleens meuren. Vooral de woningen die niet goed gelucht worden.
WTF!?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:09 schreef Apfel het volgende:
Nou je hebt natuurlijk culturen die veel knoflook in hun eten gooien.
Die zweten op een begeven moment ook knoflook![]()
Niet helemaal juist. Wat je eet/drinkt kan wel invloed hebben op je lichaamsgeur. Mensen kunnen dus bijv. naar alcohol ruiken als ze flink gedronken hebben (ze zweten dan 'alcohol'). Ook sterke kruiden en dergelijke zorgen voor geurtjes.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:06 schreef Brunette het volgende:
[..]
WTF!?
Dude ,ik hoop dat je dat niet serieus meent![]()
Dus als jij patat vreet, zweet je zeker frituurvet![]()
En trouwens de '' lichaamsgeurtjes '' van bepaalde rassen heeft IMO niks met wat ze eten te maken. Het is gewoon een feit dat mensen met een getinte huidskleur een sterkere lichaamsgeur hebben dan anderen met een lichtere huid. Daarom vindt men mensen uit het zuiden ook meer ruiken, omdat ze gewoon getinter zijn dan mensen in het noorden.
Maarjah het licht ook aan je zelfhygiene vinnik, want iemand uit Afrika kan net zo goed frisser ruiken dan iemand uit het noorden.
dat zou misschien wel kunnen, maar ik denk niet dat dat een grote invloed heeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:17 schreef foktastic het volgende:
[..]
Niet helemaal juist. Wat je eet/drinkt kan wel invloed hebben op je lichaamsgeur. Mensen kunnen dus bijv. naar alcohol ruiken als ze flink gedronken hebben (ze zweten dan 'alcohol'). Ook sterke kruiden en dergelijke zorgen voor geurtjes.
Jazeker! Je zweet wat je eet!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:17 schreef foktastic het volgende:
[..]
Niet helemaal juist. Wat je eet/drinkt kan wel invloed hebben op je lichaamsgeur. Mensen kunnen dus bijv. naar alcohol ruiken als ze flink gedronken hebben (ze zweten dan 'alcohol'). Ook sterke kruiden en dergelijke zorgen voor geurtjes.
Hallo Piet!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef Dirkh het volgende:
Er lag vannacht een nederlandse naast me, en ik verzeker je, die overtreft alles als ze haar gang gaat.
Chinees? Stinken en nasi maken, niet echt de typische Chinees.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had een huisgenoot, die was half Chinees. Die stonk vooral 's nachts.
Maar goeie nasi dat 'ie koken kon!![]()
Lekker, curry's!quote:Op woensdag 30 maart 2005 07:38 schreef Libris het volgende:
[..]
Chinees? Stinken en nasi maken, niet echt de typische Chinees.
Indiers stinken, en inderdaad door het eten, curry's enzo.
Ik weet al wat het is dat zo ruikt in d'r woning en zijzelf...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:45 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Duits/Nederlands, en dan raar ruiken? Ik denk niet dat dat iets te maken heeft met het feit dat ze Duits is, kom op zeg!![]()
De bassiste van The Thermals rook wel lekker, en zij is toch wel een beetje negerin om het zo maar te zeggen. Maar die is dan ook wel mooi. Een beetje dan. Misschien heeft het daar gewoon mee te maken![]()
die zijn nu overleden?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik kende nederlanders die 2 tot 3 per week douchten![]()
Ranzig.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat verstaan jullie in vredesnaam onder stinken?
Als iemand net heeft gegeten, natuurlijk ruikt hij er dan naar!![]()
Onder stinken versta ik een typisch lichaamsgeur ten gevolge van transpireren en dit maak ik bij alle groeperingen mee.
Wellicht dat sommigen zich helemaal onderspuiten?
Ik weet wel dat de gemiddelde Nederlander minder vaak doucht dan de gemiddelde Surinamer, daar douchen ze 2/3 keer per dag een gewoonte die ze hier vaak behouden.
Ik kende nederlanders die 2 tot 3 per week douchten![]()
dat is ook de reden dat ze zovaak móeten douchen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:46 schreef Electrocute het volgende:
Ik merk eigenlijk alleen bij (hoe gaan we dit netjes zeggen) donkere mensen dat ze een hele sterke en vrij typische lichaamsgeur hebben. Ik vraag me altijd al af waardoor dit komt, het lijkt me een beetje sterk dat het alleen maar aan eten ligt.
Daar is wel een wetenschappelijke verklaring voor, in de gebieden waar zijn vandaan komen heersen er hogere temperaturen, bij het negroïde ras is het bekend dat ze meer poriën hebben zodat ze meer transpiren. Immers transpiratie betekent koeling.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:46 schreef Electrocute het volgende:
Ik merk eigenlijk alleen bij (hoe gaan we dit netjes zeggen) donkere mensen dat ze een hele sterke en vrij typische lichaamsgeur hebben. Ik vraag me altijd al af waardoor dit komt, het lijkt me een beetje sterk dat het alleen maar aan eten ligt.
Koreanen leven zuidelijker dan ons maar hebben gemiddeld gezien de minste zweetklieren. Wel is het gemiddelde aantal erfelijk bepaald en afhankelijk van etnische achtergrond.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar is wel een wetenschappelijke verklaring voor, in de gebieden waar zijn vandaan komen heersen er hogere temperaturen, bij het negroïde ras is het bekend dat ze meer poriën hebben zodat ze meer transpiren. Immers transpiratie betekent koeling.
Maar zoals wel vaker wordt beweert stink dat niet per se, enkel wanneer er een slechte hygiëne aanwezig is dan komt het stinken pas.
En wat donkere mensen betreft, bij chinezen en hindoestanen merk ik niks van, bij 'moslims' af en toe wel en bij nederlands ook vaker dan je zou verwachten.
wrom specefiek diequote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:59 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
Ja surinamers ruik je pas erg![]()
Tuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:38 schreef zoalshetis het volgende:
in de tram, of bij sollicitaiegesprekken, is het voornamelijk het marokkaanse volk dat enorm stinkt. knolflook met zo'n zure schapenlucht. en de jonge mannen douchen zich 2 keer per week, omdat ze denken dat een afgesneden voorhuid rein is.
En daar zeg je nix van??quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:48 schreef lucky-luuk het volgende:
een huisgenoot van mij, die stinkt pas, als hij langs komt lopen ga je zowat![]()
en je ruikt gewoon als je het huis binnenstapt dat hij zijn kamer deur open heeft, en als je daar langs loopt krijg je een klap stank waar een stinkdier Wauw tegen zegt![]()
wonen wij toevallig in hetzelfde huis? Een huisgenoot van mij had zich 4 dagen niet gedoucht, had ie geen zin in ofzo iets, moet je nagaan hoe hij heeft gestonkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:48 schreef lucky-luuk het volgende:
een huisgenoot van mij, die stinkt pas, als hij langs komt lopen ga je zowat![]()
en je ruikt gewoon als je het huis binnenstapt dat hij zijn kamer deur open heeft, en als je daar langs loopt krijg je een klap stank waar een stinkdier Wauw tegen zegt![]()
Vaak genoeg, maar hij wil niet luisterenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:36 schreef SpuitK0p het volgende:
[..]
En daar zeg je nix van??
ik had t wel geweten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |