Tuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:38 schreef zoalshetis het volgende:
in de tram, of bij sollicitaiegesprekken, is het voornamelijk het marokkaanse volk dat enorm stinkt. knolflook met zo'n zure schapenlucht. en de jonge mannen douchen zich 2 keer per week, omdat ze denken dat een afgesneden voorhuid rein is.
En daar zeg je nix van??quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:48 schreef lucky-luuk het volgende:
een huisgenoot van mij, die stinkt pas, als hij langs komt lopen ga je zowat![]()
en je ruikt gewoon als je het huis binnenstapt dat hij zijn kamer deur open heeft, en als je daar langs loopt krijg je een klap stank waar een stinkdier Wauw tegen zegt![]()
wonen wij toevallig in hetzelfde huis? Een huisgenoot van mij had zich 4 dagen niet gedoucht, had ie geen zin in ofzo iets, moet je nagaan hoe hij heeft gestonkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:48 schreef lucky-luuk het volgende:
een huisgenoot van mij, die stinkt pas, als hij langs komt lopen ga je zowat![]()
en je ruikt gewoon als je het huis binnenstapt dat hij zijn kamer deur open heeft, en als je daar langs loopt krijg je een klap stank waar een stinkdier Wauw tegen zegt![]()
Vaak genoeg, maar hij wil niet luisterenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:36 schreef SpuitK0p het volgende:
[..]
En daar zeg je nix van??
ik had t wel geweten..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |