Ja, dat is zo. Of wil je zeggen dat jouw ouders wel aan sex doen ??quote:
ooops twee generaties waarvan je niet wil weten dat ze volgespoten zijn: je moeder en je dochterquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:29 schreef MaRySe het volgende:
[..]
![]()
Dat is wél voor de verkoudheid
Mijn ouders hebben dat ook
![]()
whahahahahha ik bepaal toch gewoon waar we het doenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:32 schreef Joene het volgende:
Vandaar dat vrouwen altijd op de andere helft willen sexen
Sperma wordt erger dan lijm als het met water in aanraking komt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:53 schreef anneja het volgende:
Maar hebben jullie douchers nou niet dat sperma gruwelijk gaat plakken als het met water in aanraking komt? Of heeft mijn vriend gewoon een afwijking?
Ja weet ik.. probleem is dat me vriendin zich d'r weinig van aantrekt:P overigens als je het maar gelijk wegspoelt onder de douche valt het plakken wel mee.. je spoelt het sneller weg dan dat het plakt.. tenzij je zo'n kutdouche hebt met een miezerig straaltje;)quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:13 schreef Enil het volgende:
[..]
Sperma wordt erger dan lijm als het met water in aanraking komt.
Opgedroogd sperma heeft dit probleem echter niet.
Mgoed, onder de douche rukken is bijvoorbeeld niet echt slim.
En plassen heeft zin omdat????quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:22 schreef octopussy het volgende:
![]()
daarna toch ff naar de wc om te plassen. Dan heb je sowieso minder kans op blaasontsteking.
Omdat je dan minder kans hebt op blaasontsteking. Plassen spoelt bacteriën weg o.i.d.quote:
sjeses, kan Kastanova NOG droger reageren?quote:Poepen![]()
Of de autostoelquote:Op maandag 25 april 2005 18:43 schreef yvette1982 het volgende:
tja maar als je dat gelijk doet dan loopt alles er uit en zit je bed wel onder.
Plas je over zijn lul dan?quote:Op maandag 25 april 2005 17:55 schreef Misticle_lightning het volgende:
Het meest gezonde is om gewoon even naar het toilet te gaan en te plassen, daardoor zijn alle bacteriën die op de lul van de man zitten ook weer weggespoeld en is de kans op een blaas ontsteking al een heel stuk verminderd
Genieten, sinds wanneer praat je Nederlands trouwens?quote:
If i keep it short and simple, dan lukt het welquote:Op dinsdag 26 april 2005 03:06 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Genieten, sinds wanneer praat je Nederlands trouwens?
sure.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:01 schreef no-way het volgende:
[..]
If i keep it short and simple, dan lukt het wel![]()
nee maar de gaatjes liggen wel dicht bij elkaar en bacterieen kunnen gemakkelijk bij het plasgaatje infecties veroorzaken. waarom denk je dat meisjes altijd geleerd wordt om naar achteren af te vegen na het poepen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:02 schreef justshutup het volgende:
Neehee, ze bedoeld; de bacterieen van de lul die inmiddels 'in' jou zitten... Wat overigens onzin is omdat de plek waar iemand naar binnen gaat is niet de plek waar je uit plast...
is dit een strikvraag?quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:40 schreef octopussy het volgende:
[..]
waarom denk je dat meisjes altijd geleerd wordt om naar achteren af te vegen na het poepen.
Het is geen onzin, zeker als je er gevoelig voor bent is het aan te raden te plassen na de seks. Dat het niet hetzelfde gaatje is betekent niet dat het er erg in de buurt zitquote:Op dinsdag 26 april 2005 03:02 schreef justshutup het volgende:
Neehee, ze bedoeld; de bacterieen van de lul die inmiddels 'in' jou zitten... Wat overigens onzin is omdat de plek waar iemand naar binnen gaat is niet de plek waar je uit plast...
And by some guys is de plasbuis langer dan bij anderenquote:Op woensdag 27 april 2005 12:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is geen onzin, zeker als je er gevoelig voor bent is het aan te raden te plassen na de seks. Dat het niet hetzelfde gaatje is betekent niet dat het er erg in de buurt zit
mannen hebben een langere plasbuis en dus veel minder snel last ervan.
of een net mijn schone slaap t-shirt..quote:Op woensdag 27 april 2005 10:33 schreef MikeyMo het volgende:
meestal is er wel een handdoekje in de buurt
Lang leve het menselijke afweersysteempjequote:Op donderdag 28 april 2005 16:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Op doktersadvies trek ik een sprintje naar de wc, met een bult tissue's ertussen. Even plassen, prut weg. Sindsdien nooit meer last van blaasontstekingen gehad. En dat had ik daarvoor verdomd vaak.
quote:Op maandag 25 april 2005 23:30 schreef Aventura het volgende:
edit: bagger verwijderd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |