quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Fijn voor je, allemaal, weinig verrassingen dus. Je weet dan natuurlijk ook dat bijvoorbeeld Gibson en Fenderdealers in Nederland geen garantie geven op grijze import ?
Tsja, dat is natuurlijk ook wel begrijpelijk dat ze dat niet doen. Maar ik denk dat ik die risico wel durf te nemen
Maar goed, gitaar kijken met je Pa kan altijd goed uitpakken![]()
Nou, ik denk toch niet dat mijn vader daar ook even een Les Paul Custom voor mij zal aanschaffen, helaas...
Wat moet dat nou eigenlijk kosten, zo'n 513?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:26 schreef SingleCoil het volgende:
En ja, mooi, mooi...Katja Schuurman is mooi. Maar daar kun je geen gitaar op spelen.
Kijk eens bij PRS. www.prsguitars.com. Zo'n 513 ?
[afbeelding]
Hij doet het nietquote:Op zondag 3 april 2005 15:33 schreef Hammet het volgende:
Ik ben weer eens wat bezig geweest met wat opnames. Het is een soort van zelfbedachte metal-riff. Angezien ik totaal geen metal-gitarist ben, vond ik het nog geen eens zo slecht
.
http://morel.wimood.nl/metalriff.wav
Zoals altijd is het geluid nou niet bepaald om over naar huis te schrijven, en mijn timing is ook weer lekker klote. Maar goed.
Als één van jullie nou voor de lol eens erover heen soleert. Metalriffs zijn voor mij nog wel te doen, metalsolo's zijn toch niet echt iets voor mij
Ik krijg allemaal raar getik.quote:Op zondag 3 april 2005 15:46 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
Hij doet het niet![]()
WMP geeft een foutmelding als ik 'm probeer af te spelen...
Wat fucking lijp, bij mij doet hij het ook niet als ik m download. Het origineel die ik hier al heb doet het wel gewoonquote:Op zondag 3 april 2005 15:46 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
Hij doet het niet![]()
WMP geeft een foutmelding als ik 'm probeer af te spelen...
Het lukte met CoolEdit dus niet om de mixdown als mp3 te saven. Dus toen maar als wav opgelsagen. Ik wou er een mp3 van maken, maar de wav is slechts 1,6 mb groot. Lijkt me dus wat overbodig.quote:
mp3'tjes werken beter dan dat exotische wav-formaat waarin het nou lijkt te zijn opgeslagen.quote:Op zondag 3 april 2005 16:12 schreef Hammet het volgende:
[..]
Het lukte met CoolEdit dus niet om de mixdown als mp3 te saven. Dus toen maar als wav opgelsagen. Ik wou er een mp3 van maken, maar de wav is slechts 1,6 mb groot. Lijkt me dus wat overbodig.
Ok, dan zal ik zo eens even kijken. Maar dan zou de zip het toch wel gewoon moeten doen?quote:Op zondag 3 april 2005 16:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
mp3'tjes werken beter dan dat exotische wav-formaat waarin het nou lijkt te zijn opgeslagen.
¤4,675.50quote:Op zondag 3 april 2005 15:35 schreef Hammet het volgende:
[..]
[..]
Wat moet dat nou eigenlijk kosten, zo'n 513?
Heb ze hier gevonden!quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:23 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
Gibson heeft veel mooiere Corvette's vind ik
[afbeelding]
sorry voor het kleine plaatje maar er heeft een hele photoshoot gestaan op de Gibson site zelf
ik heb ze allemaal en misschien kan ik er wel ff één uploaden vandaag of morgen
Die S470 heb ik dacht ik eens geprobeerd. Hij viel flink tegen. Met name de pickups was ik niet echt over te spreken, ik had er veel meer output van verwacht. Het geluid wat ik er uit kreeg was ronduit dun te noemen.quote:Op maandag 4 april 2005 16:53 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik kan geen Ibanez model vinden met DiMarzio pu's die in mijn budget past...
ze zijn allemaal tussen 900-1200 Euro
2e hands zie ik helemaal weinig Ibanez gitaren die me aanspreken
S470
[afbeelding]
SPECIFICATION
3pc Wizard II neck
Mahogany body
Jumbo frets
ZR Tremolo bridge
IBZ INF1 (H) neck pu
IBZ INFS1 (S) mid pu
IBZ INF2 (H) bridge pu
Deze spreekt me wel aan maar ik kan er geen prijs van vinden...
Ik zou wel eens een uitgebreide prijslijst willen van zoveel mogelijk gitaren...
ik kan het eens vragen in de winkel of ze zoiets hebben
Edit: @ Music Produktiv kost de S470 ongeveer ¤550,- en dat vind ik best een mooie prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |