Lekker belangrijk wat die ouders willen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:50 schreef DePresident het volgende:
Haar ouders willen dat ze begraven wordt, gun hun dat dan.
bronquote:His brother, Scott Schiavo, said her ashes will be buried in an undisclosed location near Philadelphia so that her immediate family does not attend and turn the moment into a media spectacle. A funeral Mass, a concession to the Schindlers, was tentatively scheduled for Tuesday or Wednesday
Dat recht hebben ze verspeeld.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:50 schreef DePresident het volgende:
Eerst kreeg ze geen eten en drinken meer alsof ze in een concentratiekamp zat en nu wordt ze ook nog verbrand![]()
Ze hadden nooit het recht, het was altijd een beslissing tussen Michael en Terry, en uiteindelijk Terry.quote:
quote:(..)Michael Schiavo’s lawyer, George Felos, is a leading light of the so-called ‘right-to-die’ movement, and his book, Litigation as Spiritual Practice, makes interesting reading. On page 240 Mr Felos writes, ‘The Jewish people, long ago in their collective consciousness, agreed to play the role of the lamb whose slaughter was necessary to shock humanity into a new moral consciousness. Their sacrifice saved humanity at the brink of extinction and propelled us into a new age.... If our minds can conceive of an uplifting Holocaust, can it be so difficult to look another way at the slights and injuries and abuses we perceive were inflicted upon us?’(..)
klopt, dat zou ten allen tijde een gunst zijn geweest .. en zelfs nu komt hij hun nog tegemoet door hun een eigen dienst te geven.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:29 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
Ze hadden nooit het recht, het was altijd een beslissing tussen Michael en Terry, en uiteindelijk Terry.
practise what you pray ?quote:
quote:Schiavo's parents, Bob and Mary Schindler, and siblings have accepted her death Thursday from lack of nourishment and fluids as "God's will," their lawyer David Gibbs said.
die vergelijking met een concentratiekamp is echt onmenselijk dom.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:50 schreef DePresident het volgende:
Eerst kreeg ze geen eten en drinken meer alsof ze in een concentratiekamp zat en nu wordt ze ook nog verbrand![]()
Een week eerder was het nog Gods wil dat ze bleef leven. Die God toch...quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:15 schreef BasOne het volgende:
[Schiavo's parents, Bob and Mary Schindler, and siblings have accepted her death Thursday from lack of nourishment and fluids as "God's will," their lawyer David Gibbs said.]
![]()
Ja ja, de wegen van de Heer zijn onondoorgrondelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Een week eerder was het nog Gods wil dat ze bleef leven. Die God toch...
Voelt een beetje aan als een wraakactie tegen de echtgenoot omdat Bush zijn zin niet heeft gekregen. Vraag me af hoe ze dit willen onderzoeken en is het niet al tot in den treure onderzocht in de afgelopen 15 jaar.quote:Onderzoek naar echtgenoot Schiavo
MIAMI In Florida komt een justitieel
onderzoek naar de man van de overleden
comapatiėnte Terri Schiavo.Gouverneur
Jeb Bush,broer van de president,heeft
daarvoor opdracht gegeven.
Jeb Bush betwijfelt of Michael Schiavo
in 1990 wel direct hulp inriep toen
zijn vrouw een hartstilstand kreeg.Er
zouden aanwijzingen zijn dat hij daar
minstens 40 minuten mee heeft gewacht.
Michael Schiavo ontkent dat.
Terri Schiavo overleed in maart na een
coma van 15 jaar.Haar man wilde haar
laten overlijden.Gouverneur Jeb Bush
verzette zich,maar kon het ondanks vele
rechtszaken niet voorkomen.
Klopt, er zijn geen aanwijzingen van mishandeling gevonden. Maar er zijn ook geen aanwijzingen gevonden dat de vrouw leed aan boulimia.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:00 schreef NorthernStar het volgende:
Ongelovelijk. Is uit de autopsy gebleken dat er geen aanwijzingen voor mishandeling waren (als er ook maar iets was geweest wat er mogelijk op zou kłnnen wijzen hadden hem daarop gepakt) proberen ze het nu op deze manier. En Jeb Bush is weer zieltjes aan het winnen bij de pro-lifers.
Toekomstige kandidaat voor het Witte Huis.
hoe kan je dat aantonen dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:44 schreef nikk het volgende:
[..]
Klopt, er zijn geen aanwijzingen van mishandeling gevonden. Maar er zijn ook geen aanwijzingen gevonden dat de vrouw leed aan boulimia.
Dat is nog altijd de vraag in de US. Als je ziet waar zijn oudere broer mee wegkomt door het op een slimme manier te verkopen...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:57 schreef milagro het volgende:
..., wordt er niets gevonden en staat hij voor lul.
Het had te maken met bepaalde waarden die gevonden waren in haar bloed. Wat blijkt is dat die ten onrechte zijn gekoppeld aan boulimia.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:57 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe kan je dat aantonen dan?
ms het overmatig overgeven, wat de slokdarm aantast?
Ik ben groot voorstander van euthanasie. Maar bij deze zaak zit me die man wel erg dwars. Wat mij stoort is dat de man eerst een enorme schadevergoeding int onder de mom van "ik moet haar nog vele tientallen jaren verzorgen" en 2 weken nadat het geld is overgemaakt besluit tot versterven en gaat hokken met zijn minnares.quote:dit lijkt idd persoonlijk te worden voor die Bush bro.
aan de andere kant.... laat hem het maar onderzoeken, als er niets is, wordt er niets gevonden en staat hij voor lul.
dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is nog altijd de vraag in de US. Als je ziet waar zijn oudere broer mee wegkomt door het op een slimme manier te verkopen...
oh, dat is idd wel vreemd, op zijn minst opvallend.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:04 schreef nikk het volgende:
[..]
Het had te maken met bepaalde waarden die gevonden waren in haar bloed. Wat blijkt is dat die ten onrechte zijn gekoppeld aan boulimia.
[..]
Ik ben groot voorstander van euthanasie. Maar bij deze zaak zit me die man wel erg dwars. Wat mij stoort is dat de man eerst een enorme schadevergoeding int onder de mom van "ik moet haar nog vele tientallen jaren verzorgen" en 2 weken nadat het geld is overgemaakt besluit tot versterven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |