Nuttige bijdrage, petje af!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:21 schreef KonnieKipke het volgende:
kuttopic
Verschilt volgens mij per Universiteit.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:24 schreef Repeat het volgende:
Wanneer beginnen eigenlijk de studies weer in 2005?Kan het nergens vinden....
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:56 schreef Repeat het volgende:
Ik heb me uiteindelijk opgegeven voor geneeskunde in leiden, tweede keus rotterdam
Is een kennis van me ook overkomen. Die had z'n brief aangetekend verstuurd, dus met bewijs dat de verzenddatum 9 mei was. Somehow is dat ding niet bij de IBG aangekomen, en ze konden niets meer voor hem doen.quote:Maar omdat het zo lang duurde totdat ik een bevestiging oid kreeg ben ik maar eens op onderzoek uitgegaan bij de ib groep. Bleek dus dat ze daar helemaal niks van mij hadden, lekker dan
Formulier nog maar een keer opgestuurd, en hopen dat ze het deze keer wel ontvangen/goed verwerken, anders ben ik straks te laat, want 15 mei is al bijna
Ja daar ben ik ook zo bang voor. Dus als ik overmorgen nog geen bevestiging heb ga ik die brief persoonlijk langsbrengen op het kantoor in den haagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:09 schreef intoxicated het volgende:
[..]![]()
[..]
Is een kennis van me ook overkomen. Die had z'n brief aangetekend verstuurd, dus met bewijs dat de verzenddatum 9 mei was. Somehow is dat ding niet bij de IBG aangekomen, en ze konden niets meer voor hem doen.
Meen je nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:04 schreef Fixxxer het volgende:
Huppaaa
Mn coschappen rooster binnen, waarmee ik volgend jaar begin.
in jaar 4 ga ik regelen om voor 12 weken naar australie te gaan, traumatologie, dan in jaar 5 heeft de uni 8 weken aruba (kindergeneeskunde) geregeld en de helft van jaar 6 ga ik ook nog ergens anders doen. Ik hou ineens weer van de uni.
Ik moet helaas nog een jaartjequote:Mensen die komend jaar aan de UvA gaan studeren?
Of er nu al zitten?
Amsterdam is de meest verpauperde stad die er isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:09 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik moet helaas nog een jaartjeMaar een vriendin van me is vastbesloten daar Geneeskunde te gaan doen. (Wel volgend jaar dan)
Yep, ik werd geheel tegen mijn zin in Almelo geplaatst.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:54 schreef Kang-He het volgende:
Maar als je geneeskunde in Groningen gaat doen, loop je wel de kans dat je in the middle of nowhere je co-schappen moet lopen of niet?
Tsjek muh preaufilequote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:30 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Meen je niet
Op welke uni zit je? Ik wil ooooook! vooral 8 weken aruba kindergeneeskunde lijkt me geweldig!
leuk programma iddquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:42 schreef Kang-He het volgende:
Dat programma Dokter in Opleiding is trouwens niet onaardig.
Niet doenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:22 schreef Repeat het volgende:
[..]
Tis niet zo dat ik van mn ouders thuis moet blijven wonen hoor
Maarja, het eerste jaartje blijf ik liever nog even thuis wonen. Is allemaal wat makkelijker en goedkoper
Ja, dat lijkt me ook geen leuke stad om te studeren. Ik ga het liefst naar Nijmegen of Groningen. En ik hoorde dat Leiden het slechtst stond aangeschreven om Geneeskunde te gaan doen? (Maar andere studies zijn daar juist wel goed, rechten ofzo)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:38 schreef Repeat het volgende:
Amsterdam is de meest verpauperde stad die er isZou daar voor geen goud willen studeren.
![]()
Nou, Almelo is niet de middle of nowherequote:Maar als je geneeskunde in Groningen gaat doen, loop je wel de kans dat je in the middle of nowhere je co-schappen moet lopen of niet?
Yep, ik werd geheel tegen mijn zin in Almelo geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |