uhh ok Maastricht dusquote:
Van mij mogen ze idd die suffe microscopiepractica wel weer afschaffenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:33 schreef akkien het volgende:
...en nu wel erg praktijkgericht...
vertel...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:06 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Van mij mogen ze idd die suffe microscopiepractica wel weer afschaffen![]()
Verder vind het het met het hele practicum-gebeuren nog wel meevallen, al denk ik daar als ik morgen 3 uur in dat spiro-ding mag ademen vast wel weer heel anders over![]()
Mja, morgen een practicum met een spirometer, 3 uur lang allerlei eigenschappen van je longen meten, schijnt niet al te spannend te wezen. Als ik me erop had voorbereid had ik je er vast alles over kunnen vertellen...quote:
lijkt me een zeer belangrijk argumentquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:17 schreef nlse het volgende:
HePatho was opeens boeiender...
On topic: De campus bar voor medische studenten is erg leuk aspect van de studie in Leiden, vind ik.(of je voor zoiets nou een uni moet kiezen is een tweede........)
Volgens mij heb je wel op meerdere plaatsen een bar, niet alleen in Leiden (toch???)quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:17 schreef nlse het volgende:
HePatho was opeens boeiender...
On topic: De campus bar voor medische studenten is erg leuk aspect van de studie in Leiden, vind ik.(of je voor zoiets nou een uni moet kiezen is een tweede........)
Mja, SPSS, maar dat bestaat ook voor de Mac, alleen krijg je van Leiden de Win-versie gratis. Verder heeft een bepaalde nerd bij Anatomie een paar computerlessen gemaakt die alleen onder MS IE met ActiveX werken, dus dat is ook een beetje een probleem. Maar in 9 van de 10 gevallen gaat het idd alleen om werkstukjes maken en tijdens werkgroepen sites bekijken e.d., kan net zo goed met een Mac.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:37 schreef Repeat het volgende:
Dus mijn vraag is, heb je speciale software voor je studie nodig, of gebruik je die laptop eigenlijk vooral om verslagen te maken en te internetten ed? Want dan kan ik net zo goed een Mac aanschaffen
Niet zo bescheiden he...quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:15 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Verder heeft een bepaalde nerd bij Anatomie een paar computerlessen gemaakt
En daar wordt een laptop speciaal voor aangeraden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:15 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Mja, SPSS, maar dat bestaat ook voor de Mac, alleen krijg je van Leiden de Win-versie gratis. Verder heeft een bepaalde nerd bij Anatomie een paar computerlessen gemaakt die alleen onder MS IE met ActiveX werken, dus dat is ook een beetje een probleem. Maar in 9 van de 10 gevallen gaat het idd alleen om werkstukjes maken en tijdens werkgroepen sites bekijken e.d., kan net zo goed met een Mac.![]()
Soms moet je 'm speciaal meenemen om vervolgens alleen even een PDF'je van 3 blz te lezen. Maar dat zeggen ze er vantevoren niet bij, en dan loop je toch weer de hele dag met dat ding rond...quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef Wuder het volgende:
[..]
En daar wordt een laptop speciaal voor aangeraden?![]()
Ik heb 11 mei de ib-groep maar even gebeld voor de zekerheid. Ik kreeg een mevrouw aan de lijn die me vertelde dat je voorkeurssteden ook alleen maar voor 15 mei veranderd konden worden... dus toen heb ik maar even heeel snel mn wijzigingsformulier op de bus gedaan.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:56 schreef Kang-He het volgende:
Kan je trouwens na 15 mei nog je stad van voorkeur veranderen?
Ik heb me nooit geregistreerd voor dat 'Mijn IB-groep', ik klikte gewoon op 'direct inschrijven voor studie en studiefinanciering' om me in te schrijven...quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:03 schreef Kang-He het volgende:
Ja, ik begin mei ingeschreven en ook niks ontvangen tot nu toe. Wel op internet (Mijn IB-G) gezien dat het goed zat.
Ja, maar dan moet je ook weer wat dagen wachten voordat je je toegangscode krijgt opgestuurdquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:34 schreef m021 het volgende:
[..]
Ik heb me nooit geregistreerd voor dat 'Mijn IB-groep', ik klikte gewoon op 'direct inschrijven voor studie en studiefinanciering' om me in te schrijven...
Als ik me nu alsnog registreer voor Mijn IB-G, kan ik dan misschien toch die status zien?
gebeurt dat plaatsen per locatie eigenlijk ook dmv een gewogen loting gebaseerd op cijfergemiddelde? of gaat dat echt willekeurig?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:41 schreef Repeat het volgende:
je doet eerst mee aan de loting. Dan krijg je een plaats of niet. Dit gaat puur om de toelating tot de studie, naar de locatie kijken ze nog niet.
Daarna kijken ze naar de verdeling van de geplaatsten over de verschillende universiteiten. Ze proberen dan met iedereens voorkeur rekening te houden, maar dat lukt niet altijd natuurlijk
Dat vertelden ze me in Utrecht ook.. en in Leiden zeiden ze weer dat je cijfers of lotingsklasse niets uitmaakten voor waar je geplaatst werd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:55 schreef --Roos-- het volgende:
Wel, des te hoger je lotingsklasse des te meer kans dat je ook op je (eerste) voorkeur geplaatst wordt..
idd dat hebben ze mij ook verteldquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:02 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Dat vertelden ze me in Utrecht ook.. en in Leiden zeiden ze weer dat je cijfers of lotingsklasse niets uitmaakten voor waar je geplaatst werd.
http://www.ib-groep.nl/Download/Formulieren_brochures/4002-5.pdfquote:De combinatie van lotnummer en lotingsklasse bepaalt uiteindelijk of je wordt in- of uitgeloot. Bij een opleidingsfixus is deze combinatie ook bepalend voor de inlotingskans voor de instelling van eerste voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |