dat zie je inderdaad al in de samenstelling van de ploegquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:11 schreef NRH het volgende:
en Rabobank leggen hier niet zozeer de prioriteit, vermoed ik.
ah, idd, staat niet op de startlijst. Vreemd, ik dacht dat ik hem er twee dagen geleden nog zag staan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:33 schreef Lortnoc het volgende:
Löwik rijdt niet volgens mij. Iemand eigenlijk al iets van hem gehoord dit jaar?
Geen Cipollini? Ik dacht gelezen te hebben dat hij wel startte.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:38 schreef placebeau het volgende:
[..]
ah, idd, staat niet op de startlijst. Vreemd, ik dacht dat ik hem er twee dagen geleden nog zag staan.
http://www.cyclingstartlists.com/2005/03Mar/20Panne.htm#Org
In de nieuwe kopgroep valt het nogal meequote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:24 schreef komrad het volgende:
er is al een kopgroep met veeeeel belgen
Heeft blijkbaar last van diarreequote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:38 schreef placebeau het volgende:
En ook Cancellara ontbreekt...
idd en niet echt het beste weer om door al die bochtige smalle straatjes te rijdenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:25 schreef Klonk het volgende:
slecht weer zeg, pfff
Wat liet hij de rest rap los op de berendries.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
Devolder is sterk zeg(al een paar weken trouwens).
Dus rij je hem maar naar de streep toequote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:41 schreef zjroentje het volgende:
Simpele overwinning eigenlijk van Ballan. Jammer dat Devolder totaal niet kan sprinten.
Nou ja, ik denk ook niet dat hij hem eraf had gereden op het vlakke. Die Italiaan was wel erg sterk.quote:
Devolder denkt gewoon aan de eindzege.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk ook niet dat hij hem eraf had gereden op het vlakke. Die Italiaan was wel erg sterk.
Er staat helaas niet veel wind.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:38 schreef zjroentje het volgende:
Lekker langs de kust.
Ze zitten blijkbaar achter op schemaquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:16 schreef zjroentje het volgende:
Om half 3 op één.
Het is slecht weer daar iig qua mist zodat de heli's niet mogen opstijgen. Vandaar nu geen beelden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:24 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ze zitten blijkbaar achter op schema
ze hadden hier in Oostende (op de hoek van mijn straat) volgens prognoses al een kwartier moeten passeren
Meer dan een half uur vertraging volgens een paar wielertoeristen juist.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Het is slecht weer daar iig qua mist zodat de heli's niet mogen opstijgen. Vandaar nu geen beelden.
Dat gaat ze wel lukken hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
ze moeten nog flink inlopen we ze gaan sprinten
Billiartvlak.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:04 schreef komrad het volgende:
wheeh ik dacht al wat er aan de hand was, is het vlak verder?
alles voor mcewen dus, doet boonen ook mee?quote:
Geweldig iddquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:49 schreef TimoBasso het volgende:
die spanjaard die de verkeerde kant op ging (laatste 3 km? )
Preciesquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geweldig iddZulke rotondes kennen ze daar niet met fietspaden, zebrapaden, vluchtheuvels en alles erop en eraan.
De reden waarom ik niet ga kijken vanmiddag, enkel de mannen die dinsdag mee waren in de ontsnapping maken nog kans, dus de rest heeft er geen zin meer in.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:53 schreef zjroentje het volgende:
Peter van Petegem gaat niet van start vandaag. Hetzelfde geldt voor Wesemann.
nep-supporterquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:57 schreef placebeau het volgende:
[..]
De reden waarom ik niet ga kijken vanmiddag, enkel de mannen die dinsdag mee waren in de ontsnapping maken nog kans, dus de rest heeft er geen zin meer in.
Duidelijk niet gekeken jij.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:54 schreef placebeau het volgende:
[..]
Hij had toch een goeie fietslengte voorsprong
ah, nu ben ik meequote:Op donderdag 31 maart 2005 11:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
Je zei dat je niet ging kijken.
Toch weer knap hoor van die ouwe.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:05 schreef rubbereend het volgende:
Ekimov heeft er weer zin in vandaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |