eerst de koffie opdrinkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zeg dat niet te snel, ik ben zo wanhopig...ik reis de hele wereld daarvoor rond![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:33 schreef MouseOver het volgende:
En dan kan TS zich ook gelijk afreageren. Ik zie een match
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:30 schreef Ikke001 het volgende:
[..]
Haha, met zo'n warhoofdje ben je toch niks zenne, alhoewel eens goed afreageren zou mss kunnen helpen![]()
![]()
![]()
Nuja, dacht dat het forum nu juist daarom bestond, om je hart te luchten...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Welkom op fok!
Je bent nieuw? Lees even de huisregels door, dan zal je zien dat we voor jou een etiket hebben ontworpen, namelijk: HUILIE!
Let niet op hem, dat is een zogenaamde relkloon. Dus zeiken tegen allerlei mensen om zichzelf cool te vindenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:55 schreef Ikke001 het volgende:
[..]
Nuja, dacht dat het forum nu juist daarom bestond, om je hart te luchten...
Kijk je uit, straks rel ik tegen jouquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:57 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Let niet op hem, dat is een zogenaamde relkloon. Dus zeiken tegen allerlei mensen om zichzelf cool te vinden
ssssshhhhhtttttttt, ferraier...........quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Welkom op fok!
Je bent nieuw? Lees even de huisregels door, dan zal je zien dat we voor jou een etiket hebben ontworpen, namelijk: HUILIE!
Shit sorry karel, ik had de inkopper moeten bewaren voor jou!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ssssshhhhhtttttttt, ferraier...........
die climax moest nog komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |