Maar waarom? Jullie zijn niet meer samen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:02 schreef Ikke001 het volgende:
Zou graag willen weten hoe hij zich echt voelt...
Maar das een grote vraag.
Een niet onbelangrijk detail is dat TS iig aan het begin van hun relatie die jongen ook al dan niet opzettelijk wat extra moeite heeft laten doen. What goes around comes around, mogelijk is dit een beetje een rode draad in hun relatie geweest en is zij nu aan de beurt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Maar zou je em na dit gezeur nog terugwillen? Wat als hij zegt: ik wil je terug, wat doe je dan?
Jij bent duidelijk nooit in R&P geweestquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:08 schreef Gekke_Waus het volgende:
haha je gaat toch niet echt menen dat je door reacties van mensen die hier iets posten en die je niet kent een beter gevoel krijgt....
Mag ik vragen hoe oud jij bent?
Precies. Extra voordeel is dat je geen kritisch mannengezeik over je heen krijgtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:15 schreef Gekke_Waus het volgende:
ik zou gewoon ff met wat vriendinnen praten maarja... Jij zegt dat je ze niet met jou problemen wilt opzadelen... dat is echt grote onzin! Je bent toch niet voor niks vriendinnen
Gedeeld leed is halve leed he. Als jullie nou sámen wat leuks gaan doen. Je hoeft niet constant te praten over je problemen, je moet gewoon er ff uit gaan, iets leuks doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:16 schreef Ikke001 het volgende:
Ja, maar als ik ga om te praten beginnen ze steeds over hun problemen en dan wil ik niet constant over mezelf zitten praten, sla daar af en toe wel eens iets van mij tss, maar merk wel dat dat niet is wat ze willen..
En trouwens men beste vriendin haar situatie is nog erger, vriend heeft haar bedrogen, is nog maar net uitgekomen en jah...
Oh kan daar wel tegen hoor, en daarom is het ook een forum he, om verschillende meningen te horen...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:16 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Precies. Extra voordeel is dat je geen kritisch mannengezeik over je heen krijgt![]()
Beetje lichtjes zwelgen is nu misschien beter.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:19 schreef Houniet het volgende:
haha idd, denk er even over na, haal ik nog wat verse koffie![]()
hihi,quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Gedeeld leed is halve leed he. Als jullie nou sámen wat leuks gaan doen. Je hoeft niet constant te praten over je problemen, je moet gewoon er ff uit gaan, iets leuks doen.
Ik heb overigens nog nooit zoveel geduld in een topic gehad als met jou, voel je vereerd![]()
jij wilt gewoon nuecken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb overigens nog nooit zoveel geduld in een topic gehad als met jou, voel je vereerd![]()
Dat heeft niets met stoer te maken. Ze hebben er vaak gewoon geen zin in. Daarnaast kost het moeite, en als je toch al eventjes een overdosis van een bepaald meisje hebt gehad dan ga je daar zeker niet nog extra praatmoeite in steken. Kun je dus ook wat uit afleiden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Je wilt weten hoe hij zich voelt?
Het is een jongen/man hoor die praten niet over hun gevoelens, das niet stoer. (alhoewel toegeven dat je bang in het donker bent toch wel heel pijnlijk is)
Maar dat bang zijn in het donker is een kut-smoes om niets met jou te hoeven doen, (excuus om dit rechtstreeks tegen jou te zeggen en dus niet over z'n gevoelens hoeven te praten)
Hij wil je niet, dus ik zou maar lekker verder kijken naar iets anders leuks.
Zeg dat niet te snel, ik ben zo wanhopig...ik reis de hele wereld daarvoor rondquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:26 schreef Ikke001 het volgende:
[..]
Al was dat zoZit wat te ver daarvoor denk ik
![]()
Haha, met zo'n warhoofdje ben je toch niks zenne, alhoewel eens goed afreageren zou mss kunnen helpenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zeg dat niet te snel, ik ben zo wanhopig...ik reis de hele wereld daarvoor rond![]()
eerst de koffie opdrinkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zeg dat niet te snel, ik ben zo wanhopig...ik reis de hele wereld daarvoor rond![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:33 schreef MouseOver het volgende:
En dan kan TS zich ook gelijk afreageren. Ik zie een match
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:30 schreef Ikke001 het volgende:
[..]
Haha, met zo'n warhoofdje ben je toch niks zenne, alhoewel eens goed afreageren zou mss kunnen helpen![]()
![]()
![]()
Nuja, dacht dat het forum nu juist daarom bestond, om je hart te luchten...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Welkom op fok!
Je bent nieuw? Lees even de huisregels door, dan zal je zien dat we voor jou een etiket hebben ontworpen, namelijk: HUILIE!
Let niet op hem, dat is een zogenaamde relkloon. Dus zeiken tegen allerlei mensen om zichzelf cool te vindenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:55 schreef Ikke001 het volgende:
[..]
Nuja, dacht dat het forum nu juist daarom bestond, om je hart te luchten...
Kijk je uit, straks rel ik tegen jouquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:57 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Let niet op hem, dat is een zogenaamde relkloon. Dus zeiken tegen allerlei mensen om zichzelf cool te vinden
ssssshhhhhtttttttt, ferraier...........quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Welkom op fok!
Je bent nieuw? Lees even de huisregels door, dan zal je zien dat we voor jou een etiket hebben ontworpen, namelijk: HUILIE!
Shit sorry karel, ik had de inkopper moeten bewaren voor jou!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ssssshhhhhtttttttt, ferraier...........
die climax moest nog komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |