Thanx,..quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:13 schreef Elusive het volgende:
-weg-
vet hoor 8)
* Elusive kaartjes zoekt!
te laatquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:13 schreef Elusive het volgende:
-weg-
vet hoor 8)
te laatquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:13 schreef Elusive het volgende:
-weg-
vet hoor 8)
Ik zag al CD's op ebay staan, moet ik dat ff opzoeken?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
te laat.
zijn betreffende bestanden nog 'ergens' te vinden? Of te 'verkrijgen'?.
Ik heb er al 1 gevonden:quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:28 schreef calvobbes het volgende:
Die fotot's die op u2.com staan zijn ook wel erg gaaf
Mooi decor. Lekker eenvoudig en strak en toch heeft het iets bijzonders.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:28 schreef calvobbes het volgende:
En een hele geile hoge resolutiefoto van het decor
quote:Comments: 'Gloria' is played for the first time since the end of the Lovetown Tour in 1990. Bono invites a fan on stage before 'Miracle Drug' and asks the fan for Spanish lessons. Before 'One', Bono talks about Eddie Vedder, who grew up in the San Diego area and first played music here. Vedder is in attendance at tonight's show. Bono coins a new name for this tour's version of the 'heart' when he asks 'How we doing in the bomb shelter?' before 'Yahweh.'
quote:30.03.2005
And Kaiser Chiefs Too!
Another cool new band set to perform with U2 in Europe.
Five-piece Leeds-based pop act Kaiser Chiefs are set to play with U2 at shows in Vienna, Berlin and Amsterdam (July 13th) this summer.
With their debut album Employment hitting the top five in the UK, the band have already been wowing US critics where ‘I Predict A Riot’ has been a radio hit.
We’ll bring you our own U2.Com introduction to Kaiser Chiefs shortly. Meanwhile best place for more is here
For more on the growing list of other great acts performing with U2 this summer, check our guide here
Ik vroeg me net af of er niet teveel verklapt wordt. Ik ben niet de enige dus.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik ben voor Spoilers ivm setlisten... er zijn mensen die van een verrassingseffect houden ook al speelt U2 elke avond een andere setlist.
Maar is het niet een beetje onzinnig om het dan in het U2 tourtopic niet over setlists e.d. te mogen hebben? Dit lijkt me juist bij uitstek de plaats waar je lekker over dat soort dingen moet kunnen lullen, zonder gedoe met spoilertags en op linkjes moeten klikken om foto's te zien.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:06 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af of er niet teveel verklapt wordt. Ik ben niet de enige dus.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:54 schreef Mister_Slide het volgende:Gloria
En inderdaad tof dat ze weer running to stand still spelen
Tuurlijk maar gaat er niet teveel van de verassing verloren? Zolang jullie het onderling maar eens zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar is het niet een beetje onzinnig om het dan in het U2 tourtopic niet over setlists e.d. te mogen hebben?
Tsja... die posts hierboven bijvoorbeeld van Mister-Slide en merinho zouden dan ook al niet kunnen. Want zij verraden dat Running tot stand still en Gloria gespeeld worden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:10 schreef nipeng het volgende:
[..]
Tuurlijk maar gaat er niet teveel van de verassing verloren?
Hmmm... Nu je het zegt. Er was ooit een gerucht dat de concerten op iTunes zouden komen. Iemand daar nog wat over gehoord?quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:28 schreef u2boy.nl het volgende:
Het 2e concert is nog geen 6 uur afgelopen en er is al een bootleg van te downloaden..![]()
Kan nog een leuke tour worden zo.
Als ze dat van plan waren hadden ze daar al vast wat over laten horen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hmmm... Nu je het zegt. Er was ooit een gerucht dat de concerten op iTunes zouden komen. Iemand daar nog wat over gehoord?
Ik heb alle 2 cd's op tijd binnen kunnen krijgen... Als iemand een ruimte heeft waar ik op kan inloggen kan ik ze erop plempen. No Problemoquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:48 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik zag al CD's op ebay staan, moet ik dat ff opzoeken?
Stond trouwens ook al een DVD op ebay, heeft blijkbaar ook iemand zitten te filmen..
Voor een torrent van de orginele FLAC bestanden kijk je ff op easytree of traders' den, alleen is dat wel een download van een dikke 600 MB. Voor FLAC af te spelen en te converteren naar WAV gebruik je dit.
Heeee m'n usericon!quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:27 schreef nipeng het volgende:
Popmart was niet ingetogen
Check http://www.reviewjournal.(...)7/photos/popmart.jpg
Waar je ze ook neerzet, die link naar het spul mag je op het forum niet plaatsenquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik heb alle 2 cd's op tijd binnen kunnen krijgen... Als iemand een ruimte heeft waar ik op kan inloggen kan ik ze erop plempen. No Problemo
Daarom bestaat er nog altijd zoiets van PM of e-mailquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:29 schreef nipeng het volgende:
[..]
Waar je ze ook neerzet, die link naar het spul mag je op het forum niet plaatsen
Daarom vraag ik ook hoe vet die wel niet was...quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:27 schreef nipeng het volgende:
Popmart was niet ingetogen
Check http://www.reviewjournal.(...)7/photos/popmart.jpg
tja, dat krijg je natuurlijk tegenwoordig. Veel meer mensen dan 4 jaar geleden hebben zo'n lekker handzame mp3 speler, met tegenwoordig kwalitatief goede opnamemogelijkheden. Vroegah moest je nog een memorecorder meesmokkelen zo'n stadion in. Als je nu een mp3 speler meeneemt ter grote van een aansteker valt dat natuurlijk helemaal niet op.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:28 schreef u2boy.nl het volgende:
Het 2e concert is nog geen 6 uur afgelopen en er is al een bootleg van te downloaden..![]()
Kan nog een leuke tour worden zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |