abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25862960
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:31 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Rijdt hij in jouw 'reconstructie' niet de bestuurder aan?

Ik dacht dat de vrouw bijrijder was.
wist ik niet? sorry, dan kan het idee dus niet
ik dacht, zaterdagnacht (toch?) dan is het hier ongeveer de gewoonte om de gast heen te laten rijden, zodat hij zich vol kan tanken met bier, en dan rijdt de vrouw terug. wist ik veel, ik deed maar een gok.

Staat er ook duidelijk bij, hypothese e.d. dus geen reconstructie

even het nieuwsbericht opgezocht
quote:
http://www.wos.nl/html/Nieuws/archief.php?art=14947&date=20050327
Regionieuws (27 maart 2005)
Vrouw overleden na verkeersagressie
Een 20-jarige vrouw uit Wateringen is vanmiddag rond 13.30 uur op de Middel Broekweg in Honselersdijk overleden na agressie in het verkeer.

De vrouw reed mee in de auto van haar 24-jarige vriend uit 's-Gravenzande. Zij ergerden zich aan de bestuurder van een rode Honda Civic die voor hen reed omdat deze vaak remde en dan weer gas gaf.

Hierop haalde de vriend van het slachtoffer de Honda in en reed hem op de Middel Broekweg klem. De vriend en vriendin zijn verhaal gaan halen bij de bestuurder van de Honda en hebben hierbij ook tegen de auto aangeschopt. De bestuurder van de Honda is vervolgens over de 20-jarige vrouw heengereden.

In eerste instantie zag het er naar uit dat de vrouw aan de aanrijding een gebroken been had over gehouden, maar later op de avond is zij overleden aan haar verwondingen.

De bestuurder van de Honda is na het ongeluk weggereden. De politie is nog op zoek naar deze auto en bestuurder.
je had gelijk, sorry

---------------------------------
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:29 schreef Redux het volgende:
wat grappig die linkjes en je naam in die plaatjes.
geef eens 100 redenen om dat niet te doen
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gave reconstructie!
bedankt

[ Bericht 23% gewijzigd door mechatronics op 30-03-2005 19:41:35 ]
-
pi_25863067
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:34 schreef mechatronics het volgende:

wist ik niet? sorry, dan kan het idee dus niet
Zou zo maar kunnen dat de bestuurder naar het portier van de klemgereden auto was gelopen en de vrouw voor de klemgereden auto was gaan staan. Op die manier klopt je reconstructie weer. Toch?
pi_25863224
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:38 schreef Redux het volgende:

[..]

Zou zo maar kunnen dat de bestuurder naar het portier van de klemgereden auto was gelopen en de vrouw voor de klemgereden auto was gaan staan. Op die manier klopt je reconstructie weer. Toch?
ja, dat kon ook, waar ik dus aan denk, is dat de bestuurder niet lette op beide personen
quote:
Regionieuws (27 maart 2005)
Vrouw overleden na verkeersagressie
Een 20-jarige vrouw uit Wateringen is vanmiddag rond 13.30 uur op de Middel Broekweg in Honselersdijk overleden na agressie in het verkeer.
27 maart is dus zondag, er staat alleen maar het tijdstip van overlijden, ik kan dus veilig aannemen dat het tijdstip van aanrijden veel eerder was.

Zelf gok ik dan op snachts, en ja, je koplampen staan vooruit gericht, op een donkere dijkweg zie je misschien niet alles etc.
-
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2005 @ 19:47:43 #284
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25863316
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:34 schreef mechatronics het volgende:

je had gelijk, sorry
Verder was het leuk bedacht hoor.

pi_25864761
Kennelijk is de vrouw twee keer overleden:
quote:
En:
quote:
In eerste instantie zag het er naar uit dat de vrouw aan de aanrijding een gebroken been had over gehouden, maar later op de avond is zij overleden aan haar verwondingen.
Nu.nl
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25865232
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kennelijk is de vrouw twee keer overleden:
[..]

En:
[..]

Nu.nl
Ik haal daar niet uit dat ze 2 keer is overreden hoor. Het leek dat ze doordat ze is overreden slechts een gebroken been had, maar bleek dus zwaardere verwondingen aan de overrijding overgehouden te hebben waardoor ze is overleden.
pi_25865298
Ah, overleden zei je.
pi_25865312
Overreden of overleden? .

Trouwens, die reconstructie hierboven klopt niet.
De Honda was rood, niet groen. .
pi_25865327
Overleden, maar dat zei ik toch ook?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 30 maart 2005 @ 21:01:42 #290
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_25865363
Het zou niet gek zijn als er nu eindelijk eens bekend wordt gemaakt wat er écht is gebeurt.
Of in ieder geval wat beide partijen er over te vertellen hebben.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_25865370
ze is 1 keer overreden en 1 keer overleden
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:07:59 #292
3542 Gia
User under construction
pi_25867144
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 21:01 schreef Redux het volgende:
ze is 1 keer overreden en 1 keer overleden
Ja maar, hoe laat is ze overleden?
Om 13.30 of 's avonds laat?
pi_25868129
Ik denk dat die bestuurder het niet met opzet heeft gedaan. Ik zou ook schrikken als 2 personen mij klem rijden dan uitschelden en een deuk in mijn auto trappen. Dan probeer ik ook als een speer weg te komen.
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2005 @ 22:46:23 #294
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25868328
Ik denk dat de bestuurder voor zijn eigen auto langs naar de honda kwam lopen, omdat die anders over de weg moest en dat is link. Wellicht dat de honda eerst nog een stukkie naar achter ging en vervolgens naar links en links van de klemrijdende auto wegreed en de samoeraivechster omver reed, voorrechts.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_25868592
Die vriendin was er zelf niet eens bij. Al te serieus hoeven we haar verklaring niet te nemen want ze heeft van het ongeluk net zoveel gezien als dat ik er van heb gezien.
pi_25869930
Welke vriendin? Wat mis ik?
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2005 @ 23:45:07 #297
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25869997
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:42 schreef Redux het volgende:
Welke vriendin? Wat mis ik?
Claudia.
pi_25870063
Het was net bij Hart van Nederland. Op zich geen schande als je het hebt gemist.
pi_25870274
Wat zei Claudia allemaal?
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2005 @ 23:58:38 #300
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25870329
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:56 schreef Redux het volgende:
Wat zei Claudia allemaal?
Had ik maar een camera gehad!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')