Schakeltje zeker?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:13 schreef luciferist het volgende:
ik was ook gepakt met een camera en dat van mij was behoorlijk dom aangezien ze mij alleen op de rollerbank wouden zetten (past hij 9 van de 10 niet op) en toen ik hoor had dat het van dat nsb afstammelingen waren keihard door de straten gaan rijden om ze af te schudden. was gelukt tot ik klem gereden werd
geen boete btw
Nog trots proberen over te komen ook, terwijl je met een pruil lipje en traanoogjes vast de reacties leestquote:
Jij bent vast wel trots om ouder dan mij te zijn?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:16 schreef Martijne het volgende:
[..]
Nog trots proberen over te komen ook, terwijl je met een pruil lipje en traanoogjes de vast reacties leest
Ga fietsen!
dan ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:19 schreef Uddel het volgende:
[..]
Jij bent vast wel trots om ouder dan mij te zijn?
Nee, die boete is erg jammer idd, maar jullie overdrijven zwaar hier. Ik reed te hard maar verder niet gevaarlijk.. Jullie rijden ook nooit te hard met je auto he..?![]()
komrad.. in het buitenland..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:21 schreef komrad het volgende:
[..]
dan ik
en ja in het buitenland wil ik nog wel eens gasgeven ja
ik rij trouwens altijd met een motorpak (zit er nu zelfs mee achter de pcquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:19 schreef Uddel het volgende:
[..]
Jij bent vast wel trots om ouder dan mij te zijn?
Nee, die boete is erg jammer idd, maar jullie overdrijven zwaar hier. Ik reed te hard maar verder niet gevaarlijk.. Jullie rijden ook nooit te hard met je auto he..?![]()
Nee mên, scooterenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:16 schreef Martijne het volgende:
[..]
Nog trots proberen over te komen ook, terwijl je met een pruil lipje en traanoogjes vast de reacties leest
Ga fietsen!
Hooligun!!quote:Op maandag 28 maart 2005 22:45 schreef Uddel het volgende:
die jongen met die ajax sjaal, bomberjack en maxies
Klopt als een bus..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:24 schreef Posdnous het volgende:
He, die aflevering heb ik gezien.
Zei die agent niet dat je scooter misschien in beslag genomen moest worden of zo?
Iiig kwam het wel over alsof je behoorlijk de sjaak zou zijn met een vette boete.
Idd, dat bedoelde ik.. behalve dat ik af en toe het gas nog weleens goed los wil trekken rijd ik verder heel netjes. Ik had toen weliswaar geen knipperlichten, maar stak m'n hand wél uit.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:25 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik rij trouwens altijd met een motorpak (zit er nu zelfs mee achter de pc) helm. doen altijd mijn knipperlichten aan EN uit, rij alleen "te" hard, haal eerst die lozers zonder helm, beschermende kleding, en zonder verantwoording van de weg dan zien we wel verder, domme schatkist spekkers
Er dwalen hier op het forum mensen rond die zichzelf heel goed vinden en trots erop zijn dat ze ouder zijn dan die "scooterjochies".quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:27 schreef JMB het volgende:
[..]
Nee mên, scooteren![]()
Hij is nog sneuër dan AMD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |