Jij mag als achtergrond zangeres fungeren bij Nitespeedquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
t me in de tussentijd maar.
Dat is onmogelijk en geen T, sorry!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:26 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Jij mag als achtergrond zangeres fungeren bij Nitespeed
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Mijn geneukte liedje:
http://www.nitespeed.nl/troep/satriani_impression.mp3
T Had je behalve louter interesse geen achterliggende gedachte bij je topic over hoe je het beste zelfmoord pleegt topic (of zoiets)quote:
eeuuhhhquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Mijn geneukte liedje:
http://www.nitespeed.nl/troep/satriani_impression.mp3
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:39 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik net zelf ingespeeld ja.
das een mooie, ik ben bang dat ik toch maar moet zeggen. zelfmoordplannen heb ik nooit gehad. wel zat ik toen een beetje in de prut. en daardoor ontstond wel ineens een intresse voor zelfmoord doordat mijn nicht een vriend had verloren aan een treinsprong. toen sprong die vraag in me op. later ontstond pas dat "vraag MUUS zelfmoordadvies" gedoequote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:37 schreef shredder het volgende:
[..]
T Had je behalve louter interesse geen achterliggende gedachte bij je topic over hoe je het beste zelfmoord pleegt topic (of zoiets)
Dank u, ik had alleen gelurkt in dat topic en aangezien je vrij oppervlakkig bleef over je beweegredenen om dat topic te openen moest ik het wel vragen. Dus je was toch een beetje sip toen. Do me in returnquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
das een mooie, ik ben bang dat ik toch maar moet zeggen. zelfmoordplannen heb ik nooit gehad. wel zat ik toen een beetje in de prut. en daardoor ontstond wel ineens een intresse voor zelfmoord doordat mijn nicht een vriend had verloren aan een treinsprong. toen sprong die vraag in me op. later ontstond pas dat "vraag MUUS zelfmoordadvies" gedoe.
Wat is hetgeen in je leven dat je het meest gekwetst heeft.. ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:53 schreef Beach het volgende:
T
Ik denk dat toen ik gestopt was met school voor de 2e keer.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat is hetgeen in je leven dat je het meest gekwetst heeft.. ?
Ehm.. je hoeft niet automatisch maar geef me maar een T'tjequote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:04 schreef Beach het volgende:
En jij Janetje? T of D
http://dhost.info/cerror/music/quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:05 schreef Janetje het volgende:
Mijn dare van daarnet
met heel veelaan roeltje..
http://dhost.info/cerror/music/laatmenuhuilen.mp3
Sorryquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:05 schreef Janetje het volgende:
Mijn dare van daarnet
en natuurlijk ookaan KS voor de mentale steun!
http://dhost.info/cerror/music/laatmenuhuilen.mp3
np je had het zwaar nodigquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:05 schreef Janetje het volgende:
Mijn dare van daarnet
en natuurlijk ookaan KS voor de mentale steun!
http://dhost.info/cerror/music/
1 na laatste
Dare, loop naar je raam, doe het open en doe keihard Tarzan na (oeaaahahaha! zoiets)quote:
Hoevaak denk je aan een bekend iemand als je je bevredigt?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Mag ik een T?
Is niet zo moeilijk hier, woon op het platteland in een klote dorp met als enige buren 80 stel koeien en 2 schapenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Dare, loop naar je raam, doe het open en doe keihard Tarzan na (oeaaahahaha! zoiets)
Wel zo hard dat iedereen in je straat het hoort.
Bewijs mag, hoeft niet.
Niet zo vaak, ik denk meer aan vriendinnenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoevaak denk je aan een bekend iemand als je je bevredigt?
Weet je vriendin dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:27 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Niet zo vaak, ik denk meer aan vriendinnen.
Ik bedoelde geen celeb, ik bedoelde bekenden van jouquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:27 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Niet zo vaak, ik denk meer aan vriendinnen.
Oh, in dat geval, erg vaak.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik bedoelde geen celeb, ik bedoelde bekenden van jou![]()
Heb je de hots voor Killswitch?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:32 schreef Janetje het volgende:
T'tje?
Heb je ooit iets ergs bij iemand gedaan waar je nu spijt van hebt?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:32 schreef Janetje het volgende:
T'tje?
Vertel over je ergste ruzie waarbij er geen familie betrokken was (dus vrienden/school/etc.)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:32 schreef Janetje het volgende:
T'tje?
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Heb je ooit iets ergs bij iemand gedaan waar je nu spijt van hebt?
Heb ik geluk dat jij de eerste bentquote:
Ik heb mijn moeder mentaal gekwetst, dat had ook best anders gekund.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ik ben van school getrapt omdat een of andere hoerige lerares mij wou aanklagen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vertel over je ergste ruzie waarbij er geen familie betrokken was (dus vrienden/school/etc.)
Heb je ooit overwogen sex met een familielid te hebben?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:46 schreef shredder het volgende:
Hey, ik wil wel een T. Toch niks te doen.
Drink je teveel koffie?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:33 schreef Nagz het volgende:
[..]
Heb je de hots voor Killswitch?
Zo niet voor wie/wat dan wel?
Ik heb ooit iemand op niet al te subtiele wijze duidelijk gemaakt wat ik van diegene vond..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Dat is best wel een domme vraag, Beach.quote:
Geen intieme vragen meer dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:50 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag man?
In de keuken?
Ik heb eigenlijk nooit ruzie. Maar mijn vorige 'ruzie' ging over het feit dat ik mijn beste vriendinnetje een beetje verwaarloosd had sinds ik een vriendje had en in maastricht was gaan wonenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vertel over je ergste ruzie waarbij er geen familie betrokken was (dus vrienden/school/etc.)
Dat boeit niet, maar kijk maar naar de post van JAM.quote:
Ik ben ook altijd héél subtiel, NiteSpeed.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:51 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat boeit niet, maar kijk maar naar de post van JAM.
Die legt het subtieler uit dan mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |