Sorry is al gesloten!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
doe mee aan de misterFOK competitie en probeer in de top 3 te eindigen
Userverkiezingen MisterFOK! en MissFOK!
wat is het extreemste wat je zou doen om je droom man/prins op het witte paard voor je te bemachtigen?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:50 schreef Shirley het volgende:
Verdomme. Hij is dicht. Maar ja, het was een goeie poging.
Mag ik weer een T?
Pfft... niks denk ik. Hij moet me maar accepteren zoals ik ben, anders is hij toch niet de goeie prins.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat is het extreemste wat je zou doen om je droom man/prins op het witte paard voor je te bemachtigen?
Wat is het meest vreemde dat je ooit hebt gedaan om een vrouw (of man) te versieren?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:52 schreef portier het volgende:
T.
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:34 schreef NiteSpeed het volgende:
T or D me, wat je maar leuk vind.
Als je werdt ontvoerd door een bende, mogen ze je dan mishandelen of aanranden?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
T!
Dronken op een box gaan staan dansen omdat dat de enige manier was (in mijn dronkemansogen uiteraard) om dichtbij te komen. En het stond niet echt stabiel allemaal, ik ben net niet op mn bek gegaan maar besloot na verwoede pogingen om er weer op te klimmen toch maar dat tegen de verkeerde kant van de WC (met de pisbak in mn rug dus) aan zeiken een stuk belangrijker was dan haar versieren.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:56 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Wat is het meest vreemde dat je ooit hebt gedaan om een vrouw (of man) te versieren?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als je werdt ontvoerd door een bende, mogen ze je dan mishandelen of aanranden?
verkracht een liedje neem het op en post het hierquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:02 schreef Janetje het volgende:
D
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:58 schreef Shirley het volgende:
Mag ik nog een D?
vlotjesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
verkracht een liedje neem het op en post het hier
Ik kan nu geen foto's maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
post een foto van je string die boven je broek uit komt
Altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:01 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Let je weleens op je spelling?
mag ik het doenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
verkracht een liedje neem het op en post het hier
joe satrianiquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Joe Satriani - Down, Down, Down
lijkt me wel leuk om te horen
Jij mag als achtergrond zangeres fungeren bij Nitespeedquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
t me in de tussentijd maar.
Dat is onmogelijk en geen T, sorry!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:26 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Jij mag als achtergrond zangeres fungeren bij Nitespeed
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Mijn geneukte liedje:
http://www.nitespeed.nl/troep/satriani_impression.mp3
T Had je behalve louter interesse geen achterliggende gedachte bij je topic over hoe je het beste zelfmoord pleegt topic (of zoiets)quote:
eeuuhhhquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Mijn geneukte liedje:
http://www.nitespeed.nl/troep/satriani_impression.mp3
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:39 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik net zelf ingespeeld ja.
das een mooie, ik ben bang dat ik toch maar moet zeggen. zelfmoordplannen heb ik nooit gehad. wel zat ik toen een beetje in de prut. en daardoor ontstond wel ineens een intresse voor zelfmoord doordat mijn nicht een vriend had verloren aan een treinsprong. toen sprong die vraag in me op. later ontstond pas dat "vraag MUUS zelfmoordadvies" gedoequote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:37 schreef shredder het volgende:
[..]
T Had je behalve louter interesse geen achterliggende gedachte bij je topic over hoe je het beste zelfmoord pleegt topic (of zoiets)
Dank u, ik had alleen gelurkt in dat topic en aangezien je vrij oppervlakkig bleef over je beweegredenen om dat topic te openen moest ik het wel vragen. Dus je was toch een beetje sip toen. Do me in returnquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
das een mooie, ik ben bang dat ik toch maar moet zeggen. zelfmoordplannen heb ik nooit gehad. wel zat ik toen een beetje in de prut. en daardoor ontstond wel ineens een intresse voor zelfmoord doordat mijn nicht een vriend had verloren aan een treinsprong. toen sprong die vraag in me op. later ontstond pas dat "vraag MUUS zelfmoordadvies" gedoe.
Wat is hetgeen in je leven dat je het meest gekwetst heeft.. ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:53 schreef Beach het volgende:
T
Ik denk dat toen ik gestopt was met school voor de 2e keer.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat is hetgeen in je leven dat je het meest gekwetst heeft.. ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |