Een stel voorbeelden van geschifte TorD'ers:quote:Basis regels voor het meespelen in Truth of Dare
Meespelen in Truth of Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of Dare (D).
Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de 'hoe, wat, waarom en wanneer' vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principes:
# De uitgedaagde mag niet zeggen waarom hij/zij de opdracht uitvoert.
# De uitgedaagde mag niet zeggen wie de opdracht gegeven heeft.
# De uitgedaagde moet het onderwerp op een manier gestalte geven alsof het een serieuze aangelegenheid betreft.
# Indien er sprake is van een zgn. 'Internet Dare' moet er als bewijs een link naar de betreffende pagina worden geplaatst.
Algemene Truth or Dare
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T' s of D's dan kan een algemene T of D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
Algemeen
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topics en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
WMB = Wat Mij Betreft
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
versie 2.01 28/03/2005
[ Bericht 0% gewijzigd door killswitch op 28-03-2005 13:21 ]
Met veel haar likken we jullie niet klaar (© GnAgn)
LJ
Boböcop heerscht
Staat er nog 1 in het oude topic op je te wachtenquote:Op maandag 28 maart 2005 21:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
T me!
Reageer op 5 topics, en laat in de AT zien dat alle 5 met jouw nick als laatste gerageerd bovenaan staan. Lijkt makkelijk, maar wordt best moeilijk.. Screenshot vereist!quote:
Ik ruk nietquote:Op maandag 28 maart 2005 21:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ruk jezelf kom klaar over een raar object en post het plaatje
Komt voor elkaar!!!quote:Op maandag 28 maart 2005 21:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Reageer op 5 topics, en laat in de AT zien dat alle 5 met jouw nick als laatste gerageerd bovenaan staan. Lijkt makkelijk, maar wordt best moeilijk.. Screenshot vereist!
Heb je hier op FOK! in een grijs verleden wel eens een newbie vraag gesteld (Topic ook neerzetten!!)quote:Op maandag 28 maart 2005 21:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
T me!
quote:maak dan een topic waarin je havoc vraagt naar foto's leeftijd en dergelijke
mag overal maar niet in ONZ
link hier graag![]()
Msnnen/Tweakers/Tweakzone/Webpiraat.nlquote:Op maandag 28 maart 2005 21:35 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wat zou je nu doen als Fok! niet bestond?
nee niet als n00b wel nuquote:Op maandag 28 maart 2005 21:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heb je hier op FOK! in een grijs verleden wel eens een newbie vraag gesteld (Topic ook neerzetten!!)
quote:Op maandag 28 maart 2005 21:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
noem iets waar je je aan ergert bij m_t_m![]()
ff makkelijk danquote:Op maandag 28 maart 2005 21:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
Gooi er maar een T voor me in.
zijn negatieve kijk op dingen.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
ff makkelijk dan
waar erger je je het meest aan bij NS![]()
nu NS nogquote:Op maandag 28 maart 2005 21:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
zijn negatieve kijk op dingen.
Maar voor derest
wat is het slechste nummer wat je ooit gemaakt hebt en zou je dat ooit nog aan iemand laten luisteren?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:50 schreef Nagz het volgende:
T?
skype iemand in je skype lijst waarbij je een pizza bestelt en neem het op en plaats het (als dat mogelijk is)quote:
lees ff het verschil tussen een d en een t wil jequote:Op maandag 28 maart 2005 21:54 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
weleens iets gedaan waar je spijt van kreeg?
Oe, jezus..... dat zijn er veel en nee, die mag niemand luisteren!quote:Op maandag 28 maart 2005 21:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat is het slechste nummer wat je ooit gemaakt hebt en zou je dat ooit nog aan iemand laten luisteren?
mij niet dusquote:Op maandag 28 maart 2005 21:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
skype iemand in je skype lijst waarbij je een pizza bestelt en neem het op en plaats het (als dat mogelijk is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |