Klinkt als een goedkoop Oost-Europees bordeel.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:16 schreef Krizzeltjuhh het volgende:
Wij gaan van 22 juli t/m 1 augustus...hotel Isabel....
Arena is een kut discotheek + het kost 10 euro entree, Annie's FeestCafe is typisch zo'n hopeloze tent volgezopen ouderenquote:Op maandag 28 maart 2005 20:16 schreef Krizzeltjuhh het volgende:
En...zijn er dit jaar ook weer mensen van de partij die naar Blanes gaan?
Nog meer vakantiegangers daar?
Wat is er dan zo shit aan ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:07 schreef _Boo_ het volgende:
Pi-mar! daar ben ik ook geweest, wel al weer 6 jaar geleden imiddels. Goed hotel, alleen jammer dat Blanes zo'n kutdorp is.
Jammer van het kiezel strandquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:53 schreef _Boo_ het volgende:
Het uitgaansleven is erg echt heel saai. Die paar discotheken die ze hebben zijn voor boeren/kinderen. Las Vegas, de discotheek van Blanes, deed me eerder denken aan een buurthuis en behoorlijk restaurants hebben ze er ook al niet. Het strand is er trouwens wel prima!
Arenaquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:20 schreef marteltor het volgende:
gotcha en mimos (niet alleen r&b hoor!) zijn idd heel leuk.
Arena is leuk als je eens een avondje flink wilt hakken
Je gaat toch ook niet in Blanes uitquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:53 schreef _Boo_ het volgende:
Het uitgaansleven is erg echt heel saai. Die paar discotheken die ze hebben zijn voor boeren/kinderen. Las Vegas, de discotheek van Blanes, deed me eerder denken aan een buurthuis en behoorlijk restaurants hebben ze er ook al niet. Het strand is er trouwens wel prima!
p.s. wat een vies massaal bevolkt strand in Lloretquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet in Blanes uit.
Lorret de Mar.
Daarvoor heb je dan weer Blanesquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
p.s. wat een vies massaal bevolkt strand in Lloret![]()
Nu naar Salou puur vanwegen het strand, is nog beter als Blanesquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarvoor heb je dan weer Blanes.
Het strand in Lloret is ook stukken kleiner.
Als je van massaal en dure prijzen houdt welquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:54 schreef _Boo_ het volgende:
Rimini is veel en veel leuker dan Blanes.
Jij bent een jongen (volgens je profiel) en Juan is volgens mij ook een jongen. Ff samengevat:quote:Op donderdag 7 april 2005 13:58 schreef woediewokkie het volgende:
ik heb daar 20 jaar geleden mijn DNA sappen laten stromen...........loopt daar misschien 1 of andere juan rond met een spanjolen knars met blonde krulletjes
ow ik vatte dat anders op...quote:Op donderdag 7 april 2005 18:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jij bent een jongen (volgens je profiel) en Juan is volgens mij ook een jongen. Ff samengevat:![]()
Mooi.. dan hoeven we ook niet tegen beugelschapen aan te kijken..quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben er 3 keer geweest. Ik heb het daar nu wel gezien eigenlijk.
Hè toch. Heb je daar zó lang over moeten nadenken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:11 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Mooi.. dan hoeven we ook niet tegen beugelschapen aan te kijken..
quote:Op maandag 28 maart 2005 20:16 schreef Krizzeltjuhh het volgende:
En...zijn er dit jaar ook weer mensen van de partij die naar Blanes gaan?
Nog meer vakantiegangers daar?
Nee hoor.. helemaal niet.. k was nog aan het twijfelen of ik het zou posten.. maar het blijft leukquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hè toch. Heb je daar zó lang over moeten nadenken.
Of post jij altijd eerst in een topic eer dat je het leest?Dag Tut.
reken maar dat je niet de enige bent die richting Spanje vertrektquote:Op maandag 25 april 2005 21:13 schreef ikhier het volgende:
Nou zo te merken aan de reacties wordt het super druk in Blanes van de zomer![]()
Wij hebben toendertijd een excursie gedaan maar die was vrij prijzig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:20 schreef ikhier het volgende:
Ieman trouwens ervaring met een dagje Barcelona vanuit de buurt van Blanes/Malgrat?
Is het de moeite waard en is het te doen qua vervoer en kosten?
Zo niet dan blijven we lekker aan het strand liggen natuurlijk![]()
Gewoon op eigen houtje regelen.. de trein nemen vanuit Blanes naar Barcelona Sants, kost vrij weinig. In Barcelona zelf kun je mooi reizen doormiddel van de metro, die daar erg uitgebreid is en eveneens niet duur. Een georganiseerde excursie is ruk en ook nog eens duur.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:20 schreef ikhier het volgende:
Ieman trouwens ervaring met een dagje Barcelona vanuit de buurt van Blanes/Malgrat?
Is het de moeite waard en is het te doen qua vervoer en kosten?
Zo niet dan blijven we lekker aan het strand liggen natuurlijk![]()
Oke dan! bedanktquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:50 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Gewoon op eigen houtje regelen.. de trein nemen vanuit Blanes naar Barcelona Sants, kost vrij weinig. In Barcelona zelf kun je mooi reizen doormiddel van de metro, die daar erg uitgebreid is en eveneens niet duur. Een georganiseerde excursie is ruk en ook nog eens duur.
Ben jij diegene die ligt te slapen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:34 schreef DancePlaza het volgende:
vorig jaar gweest dit jaar weerzelfde appartement
12 dagen word weer helemaal super
hier wat fotootjes van vorig jaar
Blanes 2004
nee die aziatisch gozer natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ben jij diegene die ligt te slapen?
[afbeelding]
quote:
Lloret:quote:Op maandag 6 juni 2005 21:21 schreef gigant het volgende:
Blanes, tja. Ik vind het bar weinig aan. Het is klein en vol met boeren met bijbehorende lelijke wijven. Er zijn wel een paar toffe tenten, als ik jou was zou ik elke dag de bus naar Llorret pakken, dat is stukken beter.
Was ik ook geweestquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:52 schreef leentjuh het volgende:
Gaan d'r ook nog mensen naar Blanes in de periode van 15 augustus t/m 25 augustus. Wij zitten dan in Hotel Pi Mar. En wij zijn 3 meiden en 2 jongens. En nee d'r zitten geen stelletjes bij.
Strand, tja je kan overal gaan liggen. Massaal is inderdaad waar, maar dat van de discotheken klopt geen flikker van. Je hebt genoeg toffe bars, lounge rooms etc. Je moet wel weten waar je zoekt natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Lloret:
- Kutstrand
- Massaal
- Alleen maar discotheken, voor de rest niks.
Ik weet toch wel wat ik leuker vond
Wat ga jij daar doen?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:44 schreef EmmYKuHh het volgende:
Wie gaat er vrijdag ook naar Blanes??
Yep! Heb Barcelona naar Blanes met de trein gedaan. Betaalde toen iets van 4 euro voor een enkeltje. Prijs is dus ook zeer okay.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:25 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ik ga er Zondag ook heen, is Blanes goed te bereiken met OV vanaf Barcelona?
Nog een klein vraagje danquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:53 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Yep! Heb Barcelona naar Blanes met de trein gedaan. Betaalde toen iets van 4 euro voor een enkeltje. Prijs is dus ook zeer okay.
Eenmaal aangekomen met de trein in Blanes moet je gewoon even rondvragen welke bus naar vakantieadres gaat, instappen - alwaar je weer een klein bedrag betaald - en voor je het weet ben je er.
Ik ga even kijken of ik m'n oude topic daarover kan vindenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:33 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Nog een klein vraagje dan :$, welk Barcelona station gebruikte je en is het makkelijk te vinden (zowel tickets als treinen).
Bedanktquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:34 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ik m'n oude topic daarover kan vinden. Een FOK-er had heel aardig wat Spaanse zinnen aan me gegeven (zoals: "een enkeltje naar Blanes graag"
) , en dat was heel handig.
Moment!
Edit: hier dusch: Alles over Blanes 2002 en 2003
De peaust: Alles over Blanes 2002 en 2003
Zat ik ook paar weken terug, niet op de camping zelf maar in de appartementen boven het restaurantquote:Op zaterdag 23 juli 2005 08:16 schreef SimtekF1 het volgende:
Zometeen lekker naar Schiphol, ff inchecken en dan nog wat drinken om vervolgens om 2 uur naar Spanje te vliegen.![]()
Mooi weer naar camping La Masia.![]()
La Masia, wereldcampingquote:Op zaterdag 23 juli 2005 08:16 schreef SimtekF1 het volgende:
Zometeen lekker naar Schiphol, ff inchecken en dan nog wat drinken om vervolgens om 2 uur naar Spanje te vliegen.![]()
Mooi weer naar camping La Masia.![]()
Ik blij dat ik niet achteraan op La Masia zat: vet ver lopen naar de ingang. Gelukkig zat de Las Vegas om de hoek en was de vodka nogal goedkoop in de campingwinkelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:12 schreef -b-a-r-t- het volgende:
[..]
La Masia, wereldcamping, enige nadeel dat het een beetje groot is maar ok. Alles is daar echt ultraschoon enzo.
Ben zelf een paar keer in Blanes geweest. In tegenstelling tot alle negatieve berichten hier vond ik het er goed uit te houden.
Ik hou niet zo van het massale van Lloret enzo, geen sfeer. In Blanes kom je elkaar nog is tegen enzo, gewoon gezellig dorpie. Gezelligste drinktent vond ik sunset, daarna meestal stappen in de Arena en soms Las Vegas en Mimos. Arena draaien ook nog wel is dj's met naam. En 10 euro, als je voor 11 uur je stempeltje haalt en ook nog eens een paar consumptiebonnen ben je dat echt niet kwijt. Voor 11 uur halen dus en dan ergens anders indrinken
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:43 schreef Woldo het volgende:
Heerlijk idd.. aanraders zijn boemel en rudi's bar om te zuipen..en arena en mimos om te feesten.!quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:43 schreef Woldo het volgende:
Disco's vallen er nogal tegen, maarja als je er komt om een meisje te scoren zit je wel goed.
Verder leuke en ook redelijk goedkope bars.(hint: Engelse pub achter pizzaria Napoli, helve liter bier voor 3 euro en halve liter vodka redbull voor 4 euro.)
gasolinaquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:49 schreef -b-a-r-t- het volgende:
wat waren dit jaar de hits in de discotheken?
Met de bus naar het station van Blanes voor 1euro?, daar koop je een retourtje placã de catalunya voor 10,80 euro p/p. En gaan met die banaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:09 schreef MrCrowley het volgende:
Is er iemand die met de trein van Blanes naar Barcelona is gegaan ? Waar stap je op en uit etc? Hoeveel kost een retourtje?
Als je van plan bent 5 uur totaal kwijt te zijn van je dag niet doen! Wij waren dat dus wel. Je loopt via de borden op het vliegveld het hele terminal rechtdoor dan kom je uit bij een lang pad (met loopband) richting het station. Zeg je tegen die vent in het loket blanes. (Kost met zijn 2-en een enkeltje ongeveer 6,50) Dan komt er als het goed is (was bij ons) rechts een trein, er zijn maar 2 sporen. Die neem je dan. Dan stap je bij station Catalunya uit en neem je de trein richting Vic. Kan ook zijn dat er een trein is waar gewoon Blanes op staat. Pas echter op dat je de fout niet maakt de stoptrein naar Blanes te maken.. Dat zijn ongeveer 14 tussenstops. Je kunt het beste met de taxi gaan, wel duur en kan niet missenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:09 schreef MrCrowley het volgende:
Is er iemand die met de trein van Blanes naar Barcelona is gegaan ? Waar stap je op en uit etc? Hoeveel kost een retourtje?
Stoptrein idd 15 haltes ofzo, duurt +/- 1uurtje!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:48 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Als je van plan bent 5 uur totaal kwijt te zijn van je dag niet doen! Wij waren dat dus wel. Je loopt via de borden op het vliegveld het hele terminal rechtdoor dan kom je uit bij een lang pad (met loopband) richting het station. Zeg je tegen die vent in het loket blanes. (Kost met zijn 2-en een enkeltje ongeveer 6,50) Dan komt er als het goed is (was bij ons) rechts een trein, er zijn maar 2 sporen. Die neem je dan. Dan stap je bij station Catalunya uit en neem je de trein richting Vic. Kan ook zijn dat er een trein is waar gewoon Blanes op staat. Pas echter op dat je de fout niet maakt de stoptrein naar Blanes te maken.. Dat zijn ongeveer 14 tussenstops. Je kunt het beste met de taxi gaan, wel duur en kan niet missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |