er zitten hier weinig mensen denk die je over Blanes wat kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef Sandersson het volgende:
stormloopje
hahaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:56 schreef realbase het volgende:
[..]
er zitten hier weinig mensen denk die je over Blanes wat kunnen zeggen.
Die zitten daar nu te overwinteren![]()
en besides.. hoeveel 70+' ers zitten hier ?
Idd. Blanes is ideaal voor gezinnen of bejaarden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:46 schreef ryan_atwood het volgende:
Hmm, ik zou je Blanes niet aanraden. 2 discotheken en een paar hollandse kroegen en verder is het niks. Heel veel kleine kinderen. Ik zie dat je Rechten studeer op de universiteit. Dan lijkt het me toch niet zo'n succes om tussen de 16jarige vmbo'ertjes rond te rennen?
Lloret ben ik 1 keer geweest. Qua uitgaan is dat natuurlijk wel een stuk beter.
Mij lijkt het juist relaxed om met 10 man beetje te relaxen op het strand in Blanes en dan s'avonds rond een uur of 22:00 - 23:00 richting Lloret te gaan om daar dan uit te gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:01 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Idd. Blanes is ideaal voor gezinnen of bejaarden.
Maar bootje naar Lloret is goedkoop en je bent er zo.
Dat zou ik niet weten, ik ben toen maar 1 x met gogo tours naar lloret geweestquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:17 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Mij lijkt het juist relaxed om met 10 man beetje te relaxen op het strand in Blanes en dan s'avonds rond een uur of 22:00 - 23:00 richting Lloret te gaan om daar dan uit te gaan
Maar wat ik dus probeer te vragen is of dat goed mogelijk is en of dat een beetje te betalen is.
Is goed mogelijk en betaalbaar. Probleem is alleen de terugweg. Dan zal je de taxi moeten nemen wat het weer wat duurder maakt. Maar dat valt met 10 man dan ook wel weer mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:17 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Mij lijkt het juist relaxed om met 10 man beetje te relaxen op het strand in Blanes en dan s'avonds rond een uur of 22:00 - 23:00 richting Lloret te gaan om daar dan uit te gaan
Maar wat ik dus probeer te vragen is of dat goed mogelijk is en of dat een beetje te betalen is.
Ja maar weinig uitsluitsel over mijn vraag of het vervoer naar Lloret om uit te gaan goed is geregeld..quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:08 schreef Jaguarized het volgende:
Heb je al in de Blanes topics van voorgaande jaren geloerd?
Op Douwe na dan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ok.Dan zijn er wellicht geen mensen hier die de trip hebben ondernomen.
Hoe vaak ben je uitgeweest toen in Lloret .. terwijl je verbleef in Blanes..quote:Op zondag 8 januari 2006 22:57 schreef SimtekF1 het volgende:
2 jaar geleden vorig jaar koste een taxi van Blanes naar Lloret 12 euro.
Dus dat kost geen drol.
oke thanksquote:Op maandag 9 januari 2006 01:34 schreef Douwe het volgende:
Weet niet tot hoe laat de bus exact rijd, maar zeker tot na 24:00. Bus komt in Lloret overigens nog wel op 10 minuten lopen van hét uitgaansgedeelte aan, dus zorg ervoor dat je nog niet te dronken bent om te lopen
Sorry het was wel 2 jaar geleden, niet vorig jaar.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:48 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je uitgeweest toen in Lloret .. terwijl je verbleef in Blanes..
En ging je dan met de bus heen of rijden die maar tot 21:00
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |