abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33659541
Ik open maar even een nieuw topic, want de oude waren verjaard

Maar gaan er nog mensen naar Blanes dit jaar ?

Ik zou graag wat informatie willen hebben over het uitgaan daar en hoeveel het bijvoorbeeld kost om van Blanes naar Lloret de Mar te gaan, om daar dan uit te kunnen.

Bijvoorbeeld de taxikosten.. (we zijn met 10 man) of dat je misschien een busje kunt huren ofzo. Of kun je gewoon met de bus naar Lloret om een uur of 11 .. en gaat ie dan ook terug haha..?

Mensen met Blanes-ervaring kunnen mij dit vast wel vertellen
pi_33660195
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef Sandersson het volgende:
stormloopje
er zitten hier weinig mensen denk die je over Blanes wat kunnen zeggen.
Die zitten daar nu te overwinteren
en besides.. hoeveel 70+' ers zitten hier ?
pi_33660290
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:56 schreef realbase het volgende:

[..]

er zitten hier weinig mensen denk die je over Blanes wat kunnen zeggen.
Die zitten daar nu te overwinteren
en besides.. hoeveel 70+' ers zitten hier ?
haha

Het is simpele informatie .. want als je vanuit daar niet makkelijk uit kunt in Lloret dan valt het toch wel af denk ik
pi_33667848
Hmm, ik zou je Blanes niet aanraden. 2 discotheken en een paar hollandse kroegen en verder is het niks. Heel veel kleine kinderen. Ik zie dat je Rechten studeer op de universiteit. Dan lijkt het me toch niet zo'n succes om tussen de 16jarige vmbo'ertjes rond te rennen?
Lloret ben ik 1 keer geweest. Qua uitgaan is dat natuurlijk wel een stuk beter.
pi_33668160
Krijgen we van elke Costa plaats dit jaar weer een apart topic?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_33668322
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:46 schreef ryan_atwood het volgende:
Hmm, ik zou je Blanes niet aanraden. 2 discotheken en een paar hollandse kroegen en verder is het niks. Heel veel kleine kinderen. Ik zie dat je Rechten studeer op de universiteit. Dan lijkt het me toch niet zo'n succes om tussen de 16jarige vmbo'ertjes rond te rennen?
Lloret ben ik 1 keer geweest. Qua uitgaan is dat natuurlijk wel een stuk beter.
Idd. Blanes is ideaal voor gezinnen of bejaarden.

Maar bootje naar Lloret is goedkoop en je bent er zo.
pi_33668804
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:01 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Idd. Blanes is ideaal voor gezinnen of bejaarden.

Maar bootje naar Lloret is goedkoop en je bent er zo.
Mij lijkt het juist relaxed om met 10 man beetje te relaxen op het strand in Blanes en dan s'avonds rond een uur of 22:00 - 23:00 richting Lloret te gaan om daar dan uit te gaan

Maar wat ik dus probeer te vragen is of dat goed mogelijk is en of dat een beetje te betalen is.
pi_33669054
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:17 schreef Sandersson het volgende:

[..]

Mij lijkt het juist relaxed om met 10 man beetje te relaxen op het strand in Blanes en dan s'avonds rond een uur of 22:00 - 23:00 richting Lloret te gaan om daar dan uit te gaan

Maar wat ik dus probeer te vragen is of dat goed mogelijk is en of dat een beetje te betalen is.
Dat zou ik niet weten, ik ben toen maar 1 x met gogo tours naar lloret geweest
pi_33670323
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:17 schreef Sandersson het volgende:

[..]

Is goed mogelijk en betaalbaar. Probleem is alleen de terugweg. Dan zal je de taxi moeten nemen wat het weer wat duurder maakt. Maar dat valt met 10 man dan ook wel weer mee.
pi_33705333
Jammer dat er niemand uitsluitsel kan geven
pi_33705563
Heb je al in de Blanes topics van voorgaande jaren geloerd?
pi_33705641
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:08 schreef Jaguarized het volgende:
Heb je al in de Blanes topics van voorgaande jaren geloerd?
Ja maar weinig uitsluitsel over mijn vraag of het vervoer naar Lloret om uit te gaan goed is geregeld..
pi_33705700
Ok. Dan zijn er wellicht geen mensen hier die de trip hebben ondernomen.
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:38:59 #14
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_33706673
Ja, is goed te doen. Er gaat een bus, die kost je ¤1,50 enkele reis. Probleem is alleen dat de eerste bus terug pas weer tegen 7:00 rijd, dus je zult óf lang uit moeten gaan, óf een taxi terug moeten nemen (kost je ook maar een euro of 10).
pi_33706816
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ok. Dan zijn er wellicht geen mensen hier die de trip hebben ondernomen.
Op Douwe na dan.
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:44:01 #16
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_33706892
Ik moest natuurlijk wel mijn nominatie voor 'Grootste zuip-en-neuk vakantie TRV user' waarmaken
pi_33706977
Was er vorig jaar in het naseizoen. Taxi's kosten er geen drol maar kijk uit dat ze de prijs niet opvoeren. Een ritje Blanes - Lloret mag niet meer dan 10-15 euro kosten.

Ik vond het uitgaansleven best wel shit. Aangezien ik absoluut niet van Nederlandse skithutcafes en disco's hou. Weet wel paar leuke Spaanse en Engelse kroegen in Blanes. Zo zaten we regelmatig in een Spaans jazzcafe.
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_33849656
Nou ja, aangezien je toch van plan bent uit te gaan in Lloret kun je misschien net zo goed daar heen gaan?
pi_33849748
2 jaar geleden vorig jaar koste een taxi van Blanes naar Lloret 12 euro.
Dus dat kost geen drol.
pi_33853985
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:57 schreef SimtekF1 het volgende:
2 jaar geleden vorig jaar koste een taxi van Blanes naar Lloret 12 euro.
Dus dat kost geen drol.
Hoe vaak ben je uitgeweest toen in Lloret .. terwijl je verbleef in Blanes..

En ging je dan met de bus heen of rijden die maar tot 21:00
  maandag 9 januari 2006 @ 01:34:14 #21
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_33854866
Weet niet tot hoe laat de bus exact rijd, maar zeker tot na 24:00. Bus komt in Lloret overigens nog wel op 10 minuten lopen van hét uitgaansgedeelte aan, dus zorg ervoor dat je nog niet te dronken bent om te lopen
pi_33855219
quote:
Op maandag 9 januari 2006 01:34 schreef Douwe het volgende:
Weet niet tot hoe laat de bus exact rijd, maar zeker tot na 24:00. Bus komt in Lloret overigens nog wel op 10 minuten lopen van hét uitgaansgedeelte aan, dus zorg ervoor dat je nog niet te dronken bent om te lopen
oke thanks
pi_33874169
quote:
Op maandag 9 januari 2006 00:48 schreef Sandersson het volgende:

[..]

Hoe vaak ben je uitgeweest toen in Lloret .. terwijl je verbleef in Blanes..

En ging je dan met de bus heen of rijden die maar tot 21:00
Sorry het was wel 2 jaar geleden, niet vorig jaar.
Maar we zijn er 1 keer heen geweest omdat vrienden van ons daar zaten en omdat je er kan bungee jumpen.
Ik heb geen idee hoe of wat met die bussen maar geloof me, als je met een groepje van 4 bent ofzo dan is een taxi echt relaxed hoor.
Je bent er zo, zit lekker en het kost geen drol.
pi_33875243
Lloret is qua uitgaan beter veel meer keuze
pi_33882653
Ik ebn 2 jaar geleden naar Blanes geweest, en het was helemaal top!Je kan er onwijs leuk uitgaan, lekker veel gezellige barretjes waar je uit je dak kan gaan Probeer zeker de Gotcha eens ER zijn 3 discotheken waar je je ook prima kan vermaken. Volgens mij kost het haast niets om met de bus of taxi naar Loret te gaan, wij zijn een avondje geweest met onze reisorganisatie X-travel, je betaald dan wel wat meer om er te komen maar je hebt er een onwijs leuke avond voor terug. ach en wat maakt het uit hoelaat de laatste bus vertrekt, je kan altijd de eerste weer terug nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')