Dat je dat durft...quote:Op maandag 28 maart 2005 18:04 schreef Houniet het volgende:
bad boys 2 / 8mile
Ik vind dat geen filmmuziek, want is niet speciaal voor de film geschreven.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:01 schreef tong80 het volgende:
REM Man on the moon idd zat toch weer met traantjes in den oogjes bij de aftiteling.
Wie onderschat Jim Carrey hij kreeg juist geweldige recenties voor o.a. deze rol.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind dat geen filmmuziek, want is niet speciaal voor de film geschreven.
Wel goed nummer, goeie film en een nog betere rol van de zwaar onderschatte Jim Carrey.
In 't algemeen is-ie onderschat als serieus acteur. Velen zien 'm als een gekke bekke trekker. "Jim Carrey? Dumb en Dumber vond ik geen reet aan!".quote:Op maandag 28 maart 2005 21:07 schreef tong80 het volgende:
Wie onderschat Jim Carrey hij kreeg juist geweldige recenties voor o.a. deze rol.
Sowieso een práchtige slotscène...quote:Je hebt gelijk over REM, geen echte filmmuziek. Maar sloot geweldig aan op deze film.
En terecht toch? Hij heeft er tenslotte voor gekozen om keer op keer dat soort rollen te spelen.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:11 schreef Arcee het volgende:
In 't algemeen is-ie onderschat als serieus acteur. Velen zien 'm als een gekke bekke trekker. "Jim Carrey? Dumb en Dumber vond ik geen reet aan!".
Air - Playground Lovequote:Op woensdag 30 maart 2005 13:25 schreef Hugo_ het volgende:
03. AIR - The Virgin Suicides - High School Lovers (buitenbeentje in de lijst)
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:39 schreef Hugo_ het volgende:
10. Apocalypse Now - The Doors - Opening: The End
Ehm... je bedoelt Hans Zimmer & Lisa Gerrardquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:25 schreef Hugo_ het volgende:
10. Elitot goldenthal - Gladiator - The battle
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:22 schreef Sasandra het volgende:
En, onvergetelijk, de herkenningstune van Jaws![]()
oeps ja, van Hans Zimmer en Lisa Gerard...quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:52 schreef vollie het volgende:
[..]
Ehm... je bedoelt Hans Zimmer & Lisa Gerrard
Geweldige score idd, bij een al even zo geweldige filmquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:48 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
...,The Nightmare Before Christmas.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:44 schreef MissMSX het volgende:
In willekeurige volgorde (en het zijn er geen 10)
Oldboy - Vivaldi's 4 jaargetijden (de winter dan)
Oldboy - The searchers
Zo, ik dacht al, waar komt dit topic ineens vandaan? Blijkt het 2005 te zijnquote:Op maandag 4 april 2005 13:02 schreef iamredleader het volgende:
6. Armageddon
5. Gladiator
4. Lord of the Rings
3. Harry Potter
2. Crimson Tide
1. Hunt for Red October
Meerdere films, ook in trailers van een hoop films, maar mij staat bij dat hij ook in The Devil's Advocate voorbij kwam. Weet het niet meer zekerquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:37 schreef Liniaalverrekijker het volgende:
En weet iemand toevallig in welke film O fortuna van de Carmina Burana (Carll Orf) voorkomt,hij klinkt me zo bekend.
Best een leuke soundtrack hoor. Funky.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik dacht al, waar komt dit topic ineens vandaan? Blijkt het 2005 2008 te zijn![]()
En als we dan toch elke 3 jaar (quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Mijn top 10 op dit moment:
10 Harry Potter
9 The Rock
8 Transformers
7 Armageddon
6 Gladiator
5 King Arthur
4 Lord of the Rings trilogy (zeer uitgebreide versie, 11 uur)
3 The hunt for Red October
2 The DaVinci Code
1 Batman Begins
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |