quote:ENGINE- Holden 308 bored 40 thou
PISTONS- Keith Black 10.2 to 1 Hypereutectic Racing Pistons
CONRODS- Fully Deburred Holden 308
CAMSHAFT- Solid Crow Cam (Special Grind)
VALVES- Stainless Steel L34 (machined 3 angle)
VALVE SPRINGS- Crow (Chev)
HEADS- Extensively Ported
INLET MANIFOLD- Port Matched Open Plenum
INDUCTION- 750 Double Pumper Holley
IGNITION- Electronic HEI
LIFTERS- Solid
OIL PUMP- JP High Volume
FUEL PUMP- Holley Electric
GEARBOX- Ford Toploader
DIFF- Ford 9 inch
FUEL TANK- 120 litre Aluminium Droptank
SEATS- Saas
EXHAUST- Single 3 inch Stainless With Mandrel Bent Tailpipe
WHEELS- 14x8 14x10 inch Hotwires
HORSEPOWER FROM THE 308- 439@6500-RPM
why?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:39 schreef Xtreem het volgende:
4
TF, waarom is de banner niet klikbaar
Permban: Had jij een zusje?
Volvo + oprijlaan + heteroquote:
meer code tikkenquote:Op maandag 28 maart 2005 16:39 schreef Xtreem het volgende:
4
TF, waarom is de banner niet klikbaar
Permban: Had jij een zusje?
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Volvo + oprijlaan + hetero
Dus jij valt af
quote:
kut.quote:
quote:
dan een extreem bedoel jequote:Op maandag 28 maart 2005 16:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan <random luie zak>
MC Jan-Diederik en DJ Maurits - Kansloos.mp3quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan <random luie zak>
moest jij niet leren eenzame rukker?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
MC Jan-Diederik en DJ Maurits - Kansloos.mp3
ja.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
moest jij niet leren eenzame rukker?![]()
msn relaties met exenquote:
lees je ff in wil jequote:
ooh je voelt je aangesprokenquote:
kun je de portokosten wel betalen?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:Holden
Ik ga binnenkort eens een briefje aan Holden sturen
Lieve Holden,quote:Op maandag 28 maart 2005 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:Holden
Ik ga binnenkort eens een briefje aan Holden sturen
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lieve Holden,
ik zit al een tijdje naar je te staren en ik vroeg me af of je een keer met me naar de bios wilde?
Natte lebber,
Alexxxxx
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hebben we toevallig dezelfde?
dit ging nl. bij mij precies hetzelfde
geachte heer/mevrouwquote:Op maandag 28 maart 2005 16:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lieve Holden,
ik zit al een tijdje naar je te staren en ik vroeg me af of je een keer met me naar de bios wilde?
Natte lebber,
Alexxxxx
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 17:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga gewoon kijken of ik bij Dillinger Escape Plan vanavond iets aan de haak kan slaan
quote:Op maandag 28 maart 2005 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Op die manier zijn er de afeglopen weken namelijk al heel wat pakketjes op mijn mat gevallen
Precies, geen negatieve kant aan what so everquote:Op maandag 28 maart 2005 17:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dan weet je iig zeker dat je voor de sex al helemaal bont en blauw bent van de ijzeren punten en tijdens de sex in elkaar gehoekt wordt
Geen crackquote:Op maandag 28 maart 2005 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Nah, vooral folders en CD-Roms, geen beestjes. En vanuit Zuid-Korea en de USA boeken
het is coke geen crackquote:Op maandag 28 maart 2005 17:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geen crack![]()
Heh kut, ik dacht dat we op één lijn zaten
Jup, in de crackpipequote:Op maandag 28 maart 2005 17:15 schreef Xtreem het volgende:
coke, crack, gewoon in de hens zetten die zooi
alle hippies blowentoch??quote:Op maandag 28 maart 2005 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ghebruik geen drugs.. Ik ben van mezelf al hallucinerend genoeg.
het zit niet gekookt in die pakken, dat daar is pure cokequote:Op maandag 28 maart 2005 17:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://cocaine.org/
Anders lees je je ff in neppert
Dus het is nog geen crackquote:Op maandag 28 maart 2005 17:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
het zit niet gekookt in die pakken, dat daar is pure coke
Neequote:Op maandag 28 maart 2005 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb wel blowende vrienden, telt dat ook?
quote:Op maandag 28 maart 2005 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies, geen negatieve kant aan what so ever![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 17:22 schreef Sjoewe het volgende:
Goed nu zitten we wel echt op rock bottom.
Tijd om te gaan.
Als ik vannacht terug kom verwacht ik trouwens wel dat we onderhand bij SC 445 zitten
dus is het maar goed dat je NIET in ONZ postquote:Op maandag 28 maart 2005 17:36 schreef hermandeperman het volgende:
volgens mij is vandaag echt een recorddag qua posts ofzo op het forum, niemand heeft wat te doen, alle winkels zijn zicht behalve meubelboulevards, en het is "niet zo goed weer"
dus
iddquote:Op maandag 28 maart 2005 17:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dus is het maar goed dat je NIET in ONZ postdan kom je wel aan 600
quote:Op maandag 28 maart 2005 17:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moest even alles uit zetten, paps zat de hobby bob uit te hangen![]()
Blijf daar maar weg. Slecht voor je.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
idd
af en toe post ik wel eens wat daarzitte hilarische topics tussen
gestimuleerd door de vrouwelijke wederhelft, ze zijn op z'n hollands naar van die woon/klus centra geweestquote:Op maandag 28 maart 2005 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
mannen gaan altijd rare dingen doen op dit soort dagen eh
Alsof mijn reputatie nog slechter kanquote:Op maandag 28 maart 2005 17:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
bedoel je: slecht voor JOUW reputatie?
quote:Op maandag 28 maart 2005 17:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alsof mijn reputatie nog slechter kan
daar hebben we onze topvoetballerquote:Op maandag 28 maart 2005 17:48 schreef Fugie het volgende:
yowwwwwwwwwwwwww
Wat is er meid?quote:Op maandag 28 maart 2005 17:56 schreef Hugster het volgende:
ja ik kan niet tellen![]()
ben ook zo van slag
sorry, ik zal wat rustiger aan doen de volgende keerquote:Op maandag 28 maart 2005 17:56 schreef Hugster het volgende:
ben ook zo van slag
kwam daar bijna m'n moeder de kamer in lopenquote:Op maandag 28 maart 2005 17:57 schreef Hugster het volgende:
http://poststuff3.entensi(...)hp?media=eyeshot.wmv![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 17:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
gestimuleerd door de vrouwelijke wederhelft, ze zijn op z'n hollands naar van die woon/klus centra geweest![]()
De smaak gaat ook hard achteruit met de jaren, echt een oerlelijke lamp gekocht![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 17:57 schreef Hugster het volgende:
![]()
wat had ie gedaan danquote:Op maandag 28 maart 2005 17:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mijn ma was mijn pa zat, ze zei: je gaat nu of naar de zaak of naar de boot of ik ga weg
confronterend, om ineens de hele dag tegen de ander z'n / haar kop aan te kijkenquote:Op maandag 28 maart 2005 17:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mijn ma was mijn pa zat, ze zei: je gaat nu of naar de zaak of naar de boot of ik ga weg
omdat je nu de wasmachine moet bedienen?quote:Op maandag 28 maart 2005 17:56 schreef Hugster het volgende:
ben ook zo van slag
Sorry. Die is leegquote:Op maandag 28 maart 2005 18:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vroeg me ineens af of de snoepautomaat van utrecht CS het nog heeft overleefd
ervaring?quote:Op maandag 28 maart 2005 18:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
confronterend, om ineens de hele dag tegen de ander z'n / haar kop aan te kijken
Jij kent het zondag avond syndroom niet? Dat je echt weer naar Tilburg/ R'dam verlangt, omdat je het thuis zat bent.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 17:57 schreef Hugster het volgende:
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vroeg me ineens af of de snoepautomaat van utrecht CS het nog heeft overleefd
neh, want hier ga ik ook geheel mijn eigen gangquote:Op maandag 28 maart 2005 18:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij kent het zondag avond syndroom niet? Dat je echt weer naar Tilburg/ R'dam verlangt, omdat je het thuis zat bent.
je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
neh, want hier ga ik ook geheel mijn eigen gang
en normaal zit ik altijd in de bus/metro/bus op zondagavond![]()
mijne gaat altijd Worms zitten spelen op zijn laptopquote:Op maandag 28 maart 2005 18:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vervelend zijn, overal mee bemoeien
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee maar aan het aantalsmileys die je post te zien heb jij het wel
ben eten
ik ookquote:Op maandag 28 maart 2005 18:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
morgen ochtend kan ik weer gratis weg
ik hoorde gister iets over vakantiedagen enzoquote:Op maandag 28 maart 2005 19:09 schreef ook_gek het volgende:
he de vorige is al weer vol
Zo m,n kabels bij m,n TV tafel zijn uber netjes weg gewerkt. Nu staat er een super lelijke serverkast als media center te draaien. Dit omdat het geld me even ontbreekt voor de juiste media center kast![]()
Maar goed het werkt wel als een trein![]()
great minds....quote:
Kon je niet ff een mooie kast achterover drukken voordat de curator kwam?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:09 schreef ook_gek het volgende:
he de vorige is al weer vol
Zo m,n kabels bij m,n TV tafel zijn uber netjes weg gewerkt. Nu staat er een super lelijke serverkast als media center te draaien. Dit omdat het geld me even ontbreekt voor de juiste media center kast![]()
Maar goed het werkt wel als een trein![]()
't zou tijd worden dat je weer wat kwaliteitsposts neerzetquote:Op maandag 28 maart 2005 19:15 schreef Xtreem het volgende:'t is weer druk. Deze ff gauw volspammen? ')
1 ik jat niet op m,n werk. Alles wat je mee neemt moet m,n baas uit eigen zak betalen.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kon je niet ff een mooie kast achterover drukken voordat de curator kwam?
je kunt ook niet alles hebbenquote:Op maandag 28 maart 2005 19:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
great minds....
ik reis morgen alleen
hoe hardquote:Op maandag 28 maart 2005 19:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
't zou tijd worden dat je weer wat kwaliteitsposts neerzet
vanmiddag heerlijk gereden. ff duitsland in met m'n zwager.
wauw wat gaat dat hárd nu man.
Lees mijn repetoire in POL/NWS 'nsquote:Op maandag 28 maart 2005 19:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
't zou tijd worden dat je weer wat kwaliteitsposts neerzet
vanmiddag heerlijk gereden. ff duitsland in met m'n zwager.
wauw wat gaat dat hárd nu man.
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:19 schreef Xtreem het volgende:
Damn.
Eerst 2e kerstdag, nu 2e paasdag
Zware aardbeving voor de kust van Indonesië
Hard genoeg. geen top gereden, vooral lange landelijke wegen zonder zijwegen. filtspalen kennen ze niet in duitsland daar. Maar laat ik het zo zeggen, 160 met open dakje is goed te doen.quote:
Ik ga zsm ff je pol dinges lezen. moet nu weer weg, omdat Ilonka nog steeds met d'r zere rug zit.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Lees mijn repetoire in POL/NWS 'ns
Loopt goed? temp. blijft goed? 240 weer?
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hard genoeg. geen top gereden, vooral lange landelijke wegen zonder zijwegen. filtspalen kennen ze niet in duitsland daar. Maar laat ik het zo zeggen, 160 met open dakje is goed te doen.
[..]
Ik ga zsm ff je pol dinges lezen. moet nu weer weg, omdat Ilonka nog steeds met d'r zere rug zit.
Auto loopt meesterlijk goed zelfs. hij hield zich boven verwachting goed, dit was de eerste keer na alle reparaties dat ik hem ff flink ingetrapt heb. Temp blijft goed, turbo komt 600rpm eerder in door het andere luchtfilter.
super gewoon
ja weet ik maar ik zat met smart op wat intelligente woorden van je te wachten in de slowchatquote:Op maandag 28 maart 2005 19:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]Pol hoeft niet.. Was alleen om aantegeven dat ik niet alleen maar bagger
thanxquote:Sterkte met de vrouw!
quote:Samengevat: op de roffel na looptie zoals je wil/het zou moeten?
kloptquote:Op maandag 28 maart 2005 19:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja man echt onwijs super fantastisch mooi!
Super echt onwijs geweldig interger opper topper mooi man. *muziekje van pulse op zet*quote:Op maandag 28 maart 2005 19:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja man echt onwijs super fantastisch mooi!
okay okay... Ik zal vanavond nog een paar hoogstaande posts maken.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja weet ik maar ik zat met smart op wat intelligente woorden van je te wachten in de slowchat
[..]
ik kan gaan wanneer ik wil met mijn 6-cilinderquote:Op maandag 28 maart 2005 19:18 schreef PeuRac het volgende:
6-cilinders roeleren![]()
jammer dat t zulk slecht weer is, anders had ik de Triumph ook ff uitgelaten
![]()
reinout? jensen?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Super echt onwijs geweldig interger opper topper mooi man. *muziekje van pulse op zet*
Reinout bij jensen![]()
exactemundoquote:Op maandag 28 maart 2005 19:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Super echt onwijs geweldig interger opper topper mooi man. *muziekje van pulse op zet*
Reinout bij jensen![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
niet iedereen is gezegend met een goed brein
Ik met wat geluk straks met 2quote:Op maandag 28 maart 2005 19:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan gaan wanneer ik wil met mijn 6-cilinder![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee klopt ik heb een brein dat het woord goed ontstijgt![]()
2 cylinderquote:
kan je nagaan hoe uitzonderlijk slim ik wel niet moet zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 19:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jammer dat dat woord niet bestaat slimbo
TR6 en ?quote:
525i Automaatquote:
is het wel of niet?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe uitzonderlijk slim ik wel niet moet zijn
weet hij het zelf al of ga jij het hem vertellen?quote:Op maandag 28 maart 2005 20:01 schreef PeuRac het volgende:
Komt m'n broertje net aan, heeft hij YMCA als ringtone![]()
Had gehoopt dat je 9-5 aero zou zeggenquote:
Hij beweert hetero te zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 20:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
weet hij het zelf al of ga jij het hem vertellen?
Betere vraag: wie gaat het z'n ouders vertellenquote:Op maandag 28 maart 2005 20:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is een 4 cilinder Turboquote:Op maandag 28 maart 2005 20:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Had gehoopt dat je 9-5 aero zou zeggen
Daarom.quote:
Dat is een 4 cilinder Turboquote:Op maandag 28 maart 2005 20:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Had gehoopt dat je 9-5 aero zou zeggen
quote:Op maandag 28 maart 2005 20:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
is het wel of niet?
wel niet heb ik niets aan
dom jong
Mij troef je niet af hoorquote:
Valt wel mee volgens mij hoor? Wat is er zo veranderlijk dan? Ik heb de deal dat ik eerst m'n Volvo verkoop en dan de BMW ophaalquote:Op maandag 28 maart 2005 20:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
het is wel veranderlijk bij jou eh
quote:Op maandag 28 maart 2005 20:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zeg ik hem ook, maar m'n pa wil net als ik een 6 cilinderquote:Op maandag 28 maart 2005 20:09 schreef Xtreem het volgende:
960
pak dan een V70 van het vorige model.
dacht dat je pa die murkenbak wilde kopenquote:Op maandag 28 maart 2005 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij hoor? Wat is er zo veranderlijk dan? Ik heb de deal dat ik eerst m'n Volvo verkoop en dan de BMW ophaal(al heb ik niks getekend, dus als ik wat anders leuks zie koop ik dat
)
dan neemt hij een S80 T6quote:Op maandag 28 maart 2005 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zeg ik hem ook, maar m'n pa wil net als ik een 6 cilinderhij wil niet dat ik een grotere motor in mn auto heb als hij
![]()
5 cyl turboquote:Op maandag 28 maart 2005 20:14 schreef Xtreem het volgende:
2,5 5 cylinder Turbo. Liever 5 in lijn met turbo dan een 6 in lijn murkenbak
3.0 6 cylinder turbo. 6 in lijn pwnz allquote:Op maandag 28 maart 2005 20:14 schreef Xtreem het volgende:
2,5 5 cylinder Turbo. Liever 5 in lijn met turbo dan een 6 in lijn murkenbak
Ik ook. vandaar dat ik 150+ posts heb vandaagquote:Op maandag 28 maart 2005 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
eigenlijk moet deze sc nog vol voor vanavond 22uur eh
maar ik moet ook nog wat voor school doen
Je hebt die oude 6-serie als 628csi, 630csi, 633csi, 635csi en M635csiquote:Op maandag 28 maart 2005 21:01 schreef Fugie het volgende:
oja peu dat was het, zon 635csi staat hier voor de deur
De sigaretten en sigaren daar zijn meestal van andere kwaliteit, anders betaal je er de nederlandse prijzen voorquote:Op maandag 28 maart 2005 21:11 schreef Fugie het volgende:
ik vond het maar een raar ding
ik zat te brainstormen vanmiddag hoe we snel geld konden verdienen, sigaretten importeren uit polen kwam eruit. Maar na wat rondkijke blijkt dat ook niet erg lucratief te zijnMaar misschien wel eens leuk om te doen, heen en weer naar polen en dan nog wat geld eraan over houde
zal wel meevalle hehe, maar kwaliteit zal zeker wel meevallequote:Op maandag 28 maart 2005 21:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De sigaretten en sigaren daar zijn meestal van andere kwaliteit, anders betaal je er de nederlandse prijzen voor![]()
Het snelst/makkelijkst is volgens mij om naar een homo ontmoetingsplaats te rijden en te bukken![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 21:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
zal wel meevalle hehe, maar kwaliteit zal zeker wel meevalle![]()
Maar op zich wel grappig om eens te doen, zodra je meer dan 4 sloffen (legaal) meeneemt word het zelfs nog leuk (als je merken als camel/marlboro/chesterfield kan vinden voor een leuk prijsje)
ja idd... ik weet dat het daar nog geen euro kost ,maar ze zijn dan ook veel scherper en als je pech hebt zitten er een soort van klapsigaretten tussenquote:Op maandag 28 maart 2005 21:20 schreef PeuRac het volgende:
marlboro kost daar ongeveer 4 Zloty per pakje, dat is nog niet 1 euro. Maar volgens een vriend van me was die Marlboro zeker niet dezelfde als hier in NL.
En pas op, want aan de poolse grens controleren ze vrij streng, ondanks dat de grenzen 'geopend' zijn.
Dat maakt een rit naar polen wel weer waardquote:Op maandag 28 maart 2005 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja idd... ik weet dat het daar nog geen euro kost ,maar ze zijn dan ook veel scherper en als je pech hebt zitten er een soort van klapsigaretten tussen(echt!)
Vorig jaar daar 5 weken geweest, waarvan 3weken met iemand die ruim een slof per week rookt, maar daar zat niet een klapper tussen hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja idd... ik weet dat het daar nog geen euro kost ,maar ze zijn dan ook veel scherper en als je pech hebt zitten er een soort van klapsigaretten tussen(echt!)
lekker geld verdienen ook, 4 sloffenquote:Op maandag 28 maart 2005 21:22 schreef Fugie het volgende:
boeiend dat het niet te roken is, ik rook toch niet, merken mensen vanzelf wel
en ze kunnen wel controleren, maar als ik 4 sloffen mee mag nemen en neem er 4 mee dan kunnen ze me toch nix maken
ik heb wel eens een klapper in mijn muil gehadquote:Op maandag 28 maart 2005 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vorig jaar daar 5 weken geweest, waarvan 3weken met iemand die ruim een slof per week rookt, maar daar zat niet een klapper tussen hoor![]()
100 euro benzine kwijt, 20 euro winst op de sigarettenquote:Op maandag 28 maart 2005 21:29 schreef Fugie het volgende:
alsi k dat zou doen zou ik ergensd e grens over rammelen bij berlijn, natuurlijk niet via de snelweg. En dan gelijk over de grens in het dichtsbijzijnde dorpje alle sigaretten kopen en weer terug rammelen, ben ik nog voor het donker thuis ook
ja en jij denkt dat het niet op valt een NL auto dwars door de rimboe op een verlaten wegquote:Op maandag 28 maart 2005 21:29 schreef Fugie het volgende:
alsi k dat zou doen zou ik ergensd e grens over rammelen bij berlijn, natuurlijk niet via de snelweg. En dan gelijk over de grens in het dichtsbijzijnde dorpje alle sigaretten kopen en weer terug rammelen, ben ik nog voor het donker thuis ook
laat dat jongentje in de waan johquote:Op maandag 28 maart 2005 21:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja en jij denkt dat het niet op valt een NL auto dwars door de rimboe op een verlaten weg![]()
neh, dan wel gewoon autotje vol sigaretten slofje of 20/30 ? dnno hoeveel erin gaatquote:Op maandag 28 maart 2005 21:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
100 euro benzine kwijt, 20 euro winst op de sigaretten
Wat denk je dat ze doen als ze zien dat je binnen een uur of 2 alweer terug gaat?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:29 schreef Fugie het volgende:
kut! was dat vanaav!quote:
dat had ik anders ook gemist, je bent mijn heldquote:Op maandag 28 maart 2005 22:25 schreef hermandeperman het volgende:
de lama's was weer hilarisch
Zometeen Javier Guzman op ned 3
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat had ik anders ook gemist, je bent mijn held![]()
dan heeft Sandra geen humorquote:Op maandag 28 maart 2005 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra vond de Lama's stom... Nah,ik zie het wle weer op de compilatie DVD
zegt meer over sandra dan over de lama'squote:Op maandag 28 maart 2005 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra vond de Lama's stom... Nah,ik zie het wle weer op de compilatie DVD
nog niet vol? Ben diep teleurgesteldquote:Op maandag 28 maart 2005 23:35 schreef Fugie het volgende:
mijn ma wil dat ik morge om half 9 uit bed kom om vor een uurtje naar me oma te gaan, helemaal padje af die moeder van mij
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:52 schreef ook_gek het volgende:
ben niet de enige die zo raar doet
[V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd
jaaaaaaaajaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:53 schreef PNG het volgende:
Gekkenhuis..
De auto is sinds zo grounded. Lekker zo met pasen. Remblokken voor op, 2e keer in 12 maanden, kzat zondag morgen plots staal op staal, meteen omgedraaid, en auto thuis neergezet. Achter was juist paar maanden gelee weer vervangen. Banden gaan ook 2x per jaar. Morgen ATEs bestellen, Lucas blokken waren niet zo'n succes, fading, en met name glazuren van blokken bij intensief gebruik.
Kortom, na half jaar dit ding maar weer eens aangezwengeld, CITA power:
[afbeelding]
Meteen lopen, mooi is dat.
Na 3 km sproeier verstopt, ding doorblazen eerst proberen op korte ritjes, hang je heel de tijd scheef met je vinger op de shoke. tGaat weer lekker !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |