MSN vind ik een rotprogramma, liever IRC.. Hoewel sommigen nou eenmaal MSN gebruiken. Als blijkt dat er een misverstand aan het ontstaan is bel ik trouwens gewoon degene even op, wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:43 schreef Maethor het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een groot nadeel van MSN enzo... is al menig misverstand uit voortgekomen. En ik beschouw mezelf nog niet als oud.
Jezus, lekker is datquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hmmm ja en nee. Ik heb een nieuwe woning, maar ik kan er pas aanstaande zondag in, en ik moest gister moeven uit m'n oude hok. M'n spullen staan dus nu in een berging, en ik ben 6 dagen dakloos
Elk voordeel heeft zijn nadeel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Maar wel gezond ! Hoewel je er na een paar rondjes wel wat draaierig van wordt...
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:43 schreef Maethor het volgende:
Dat vind ik ook een groot nadeel van MSN enzo... is al menig misverstand uit voortgekomen.
maar er staan sowieso al afbeeldingen van mij op het internet, en filmpjes enzo, bijvoorbeeld bij de site van onze progrockband ( www.kramer-music.nl ). En hoe je dan geassocieerd wordt, dat is toch altijd een probleem.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:46 schreef ReCreative het volgende:
[..]
'Lelijk' is een kwalificatie die ik nooit toepas. Ik zet geen foto's van mij op internet omdat ik niet wil dat mensen mij gaan associëren met een afbeelding, een afdruk van de werkelijke persoon.
Dat had gekund ja. Als ze een ontruimingsbevel hadden moeten gaan halen, maar in dat soort gezeik heb ik niet de minste zin. Ik kom er wel. Heb een leuk bruggetje gevonden, dus daar slaap ik nu 's nachts onder, met mijn koeien...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:49 schreef Alicey het volgende:
Jezus, lekker is dat. Kon je niet gewoon in die woning blijven? (Een ontruimingsbevel halen duurt langer dan 6 dagen..)
Ach, zo koud is het 's nachts ook niet meer. De koeien kunnen wel naar buiten al, denk ik...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat had gekund ja. Als ze een ontruimingsbevel hadden moeten gaan halen, maar in dat soort gezeik heb ik niet de minste zin. Ik kom er wel. Heb een leuk bruggetje gevonden, dus daar slaap ik nu 's nachts onder, met mijn koeien...
Oh, dat zou voor mij een aanvullende reden kunnen zijn. Er staan ook foto's van mij op internet, maar dan in een geheel andere context. Ik wil niet dat die dingen gekoppeld wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:54 schreef SingleCoil het volgende:
maar er staan sowieso al afbeeldingen van mij op het internet, en filmpjes enzo, bijvoorbeeld bij de site van onze progrockband ( www.kramer-music.nl ). En hoe je dan geassocieerd wordt, dat is toch altijd een probleem.
Living Apart Forever?quote:Ik heb al een tijdje een LAF-relatie met een mevrouw in Eindhoven
Dat kun je combineren, hoewel de concentratie voor de ene de andere kan beïnvloedenquote:Hoewel het snel op platte sex uitdraait natuurlijk (F). Of een avondje romantisch in elkaars ogen staren...
Koeien?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat had gekund ja. Als ze een ontruimingsbevel hadden moeten gaan halen, maar in dat soort gezeik heb ik niet de minste zin. Ik kom er wel. Heb een leuk bruggetje gevonden, dus daar slaap ik nu 's nachts onder, met mijn koeien...
Precies. En 't is een mooie brug hoor. Zo goedkoop woont niemand in Amsterdam aan het waterquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:58 schreef SingleCoil het volgende:
Ach, zo koud is het 's nachts ook niet meer. De koeien kunnen wel naar buiten al, denk ik...
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:59 schreef Alicey het volgende:
Koeien?
Oh, die koeien.. He, ik dacht even aan van die beesten die melk geven enzo.
Ik ben toch geen jong bloempje meer (quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Die zijn eng. Net als telefoons. Ik krijg altijd veels te weinig informatie over de persoon via dit soort media. Ik moet mensen kunnen zien, ruiken, voelen. Ik moet de uitdrukking op het gezicht zien in een gesprek. Anders gaat het niet.
Ik intepreteer reacties op MSN en IRC zo vaak verkeerd, ik kan het gewoon niet... Ik ben dan ook een ouwe zak.
Ik heb al lang geleden geaccepteert dat ik niet altijd even leuk op foto's sta als George Clooney of Antonio Banderas. Gek genoeg, want ik ben eigenlijk wel knapper. Maar ik weet inmiddels hoe ik er uit zie dus dat maakt me niet zo veel meer uit.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik hou gewoon helemaal niet van foto's van mezelf, of dat nou op internet of in een fotoboek is
Ik vind dat ik zelden leuk op een foto sta, dus waarom zou ik mezelf en anderen vervelen met een afdruk, als het origineel leuker is
Maar misschien moet ik, om van mijn fobie af te komen, gewoon eens door een goede fotograaf wat foto's laten maken waar ik dan wel leuk op sta
Ik hoef er ook niet als een fotomodel op te staan, maar een tikje charmant zou leuk zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:03 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik heb al lang geleden geaccepteert dat ik niet altijd even leuk op foto's sta als George Clooney of Antonio Banderas. Gek genoeg, want ik ben eigenlijk wel knapper. Maar ik weet inmiddels hoe ik er uit zie dus dat maakt me niet zo veel meer uit.
Dit had ik ook eerst. Nu boeit het me minder om een of andere redenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik hou gewoon helemaal niet van foto's van mezelf, of dat nou op internet of in een fotoboek is
Ik vind dat ik zelden leuk op een foto sta, dus waarom zou ik mezelf en anderen vervelen met een afdruk, als het origineel leuker is
Ik was eerst ook heel erg anti-MSN, maar als je niemand aan ICQ of IRC krijgt moet je wel eens wat. En dat bellen doe ik dan ook wel. Maar goed, dan kun je dus beter meteen bellen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
MSN vind ik een rotprogramma, liever IRC.. Hoewel sommigen nou eenmaal MSN gebruiken. Als blijkt dat er een misverstand aan het ontstaan is bel ik trouwens gewoon degene even op, wel zo makkelijk.
Overigens is ook bewezen dat een heel groot gedeelte van de communicatie sowieso gemist wordt, ook person-to-person verbaal en non-verbaal.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:26 schreef livEliveD het volgende:
Ik ben het ermee eens dat MSN/IRC/Etc. soms zorgt voor communicatie problemen. Hoevaak ik dingen op het forum wel niet verkeerd geinterpreteerd heb zien worden![]()
Telefoon heeft dat nadeel ook maar dan hoor je tenminste nog toonhoogtes enzo. Overigens is het bewezen dat een heel groot percentage van communicatie voorkomt uit lichaamstaal en dat mis je nu eenmaal.
Kijk, je kunt jezelf natuurlijk niet zien, dus leef je met een beeld van jezelf, en bij mij is dat een behoorlijk leuk beeld. Als je dan geconfronteerd wordt met de werkelijkheid kan dat pijn doen, zeker als je net een gekke bek trekt of in je neusgaten kijkt of zo. Hoewel dat in de werkelijkheid ook vaak gebeurt maar dan kijk je zelf niet mee, dus dat past niet in je zelfbeeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit had ik ook eerst. Nu boeit het me minder om een of andere reden
Ik heb ook een hekel aan de telefoon. Dat wil zeggen, om zelf te bellen, niet om gebeld te worden. Zakelijk zal het me worst wezen, pak ik net ze gemakkelijk de telefoon, maar prive. Ik vind het zo'n inbreuk maken als je iemand belt. Wie zegt dat het uitkomt? En niet iedereen is dan even eerlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Overigens is ook bewezen dat een heel groot gedeelte van de communicatie sowieso gemist wordt, ook person-to-person verbaal en non-verbaal.
Ik heb overigens zelf ook een hekel aan de telefoon. En daar heb ik geen enkele redelijke reden voor, maar ik vind het gewoon een onplezierig medium. Heeft niks te maken met afwezigheid van non-verbaal, want MSNnen, mailen en slowchat vindt ik prima. ook met de webcam erbij, heowel dat niet zo veel toevoegd.
Mjah, met discussiëren op een forum en mailen heb ik ook geen enkel bezwaar. Ik hou alleen niet van 'directe' media, inclusief telefoon, msn en ircquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:31 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb overigens zelf ook een hekel aan de telefoon. En daar heb ik geen enkele redelijke reden voor, maar ik vind het gewoon een onplezierig medium. Heeft niks te maken met afwezigheid van non-verbaal, want MSNnen, mailen en slowchat vindt ik prima. ook met de webcam erbij, heowel dat niet zo veel toevoegd.
Ik vond net nog een log van ruim een jaar geleden van jou op MSNquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:35 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mjah, met discussiëren op een forum en mailen heb ik ook geen enkel bezwaar. Ik hou alleen niet van 'directe' media, inclusief telefoon, msn en irc.
Bellen vereist meer aandacht.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:30 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik was eerst ook heel erg anti-MSN, maar als je niemand aan ICQ of IRC krijgt moet je wel eens wat. En dat bellen doe ik dan ook wel. Maar goed, dan kun je dus beter meteen bellen.
Zijn jouw klanten zo gevaarlijk?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:35 schreef SingleCoil het volgende:
ik ga weer even weg, even naar een klant...
tot later (of vaarwel, afhankelijk van de afloop)
Dat ken ik op zich wel.. Het heeft er ook mee te maken dat niet iedereen een medium hetzelfde gebruikt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:52 schreef livEliveD het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Wat livEliveD?
Nou dat je met de ene via het ene medium goed kunt opschieten en met een ander medium juist met de ander?
Soms ken je mensen slechts via een enkel medium!
Ja maar als dat niet het geval is? Ik heb dat wel. Ik ken iemand waar ik heel goed contact mee heb over msn bv maar op Fok zijn we heel oppervlakkig. Anderen heb ik van msn verwijderd terwijl ik totaal geen moeite heb op IRC contact gebied met deze mensen.
Dat moet jij zeggen. Relnicht.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:26 schreef livEliveD het volgende:
Ik ben het ermee eens dat MSN/IRC/Etc. soms zorgt voor communicatie problemen. Hoevaak ik dingen op het forum wel niet verkeerd geinterpreteerd heb zien worden![]()
Mja,ik ben nog iemand die 3 euro per maand aan bellen uitgeeft, hou er ook niet zo van eigenlijk. Heb liever een goed gesprek met een biertje erbij ofzo.quote:Telefoon heeft dat nadeel ook maar dan hoor je tenminste nog toonhoogtes enzo. Overigens is het bewezen dat een heel groot percentage van communicatie voorkomt uit lichaamstaal en dat mis je nu eenmaal.
True true. Alhoewel ik zelden zo'n bui hebquote:
Absoluut. Er gaat niks boven een diep gesprek onder het genot van een drankje in een of ander bruin cafe waarbij de barman altijd met een theedoek glazen af staat te drogenquote:Mja,ik ben nog iemand die 3 euro per maand aan bellen uitgeeft, hou er ook niet zo van eigenlijk. Heb liever een goed gesprek met een biertje erbij ofzo.
Als je dan ook nog een beetje van jazz houdt, en ook nog es in Groningen komt, dan zou je eigenlijk es naar De Spieghel moeten gaan. Met live-muziek uiteraardquote:Absoluut. Er gaat niks boven een diep gesprek onder het genot van een drankje in een of ander bruin cafe waarbij de barman altijd met een theedoek glazen af staat te drogen.
Ach A., zoals je zelf ook wel weet is het leven vol van onverwachte gebeurtenissen, die ook heel goed klant-onafhankelijk kunnen zijn. Alleen al het ritje van Naarden naar Amsterdam-West is een hachelijke onderneming. En gesprekken met klanten kunnen zo ook alle kanten opdraaien, dus weten doe je 't nooit.quote:
Ballentent, de Spieghel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:41 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als je dan ook nog een beetje van jazz houdt, en ook nog es in Groningen komt, dan zou je eigenlijk es naar De Spieghel moeten gaan. Met live-muziek uiteraard
Valt wel mee hoor. Hoe vaak kom je er?quote:
Dan moet je toch weten dat, om een beetje een goede verdeling te verkrijgen, n=2 moet zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:02 schreef SingleCoil het volgende:
n=1
Iedereen gaat dood. Wat wel jammer is, is dat sommige mensen al lang voor hun dood stervende zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ach A., zoals je zelf ook wel weet is het leven vol van onverwachte gebeurtenissen, die ook heel goed klant-onafhankelijk kunnen zijn. Alleen al het ritje van Naarden naar Amsterdam-West is een hachelijke onderneming. En gesprekken met klanten kunnen zo ook alle kanten opdraaien, dus weten doe je 't nooit.
Maar in principe gaan we dood.
Welkom terug!quote:Dit keer heb ik het echter overleefd, dus: "Hi guys !".
Zie je, nou loop je toch weer schoolmeesterig te doen. Denk je nou echt dat als iemand n=1 antwoord hij dat niet weet ? Of is het echt waar, wat ze zeggen, van natuurkundigen, statistiek, geiten en diahree ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan moet je toch weten dat, om een beetje een goede verdeling te verkrijgen, n=2 moet zijn.
Ik hou niet van Jazz maar zo'n meeting lokt me wel. Volgende WFL meet richting Groningen doen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:41 schreef Haushofer het volgende:
Als je dan ook nog een beetje van jazz houdt, en ook nog es in Groningen komt, dan zou je eigenlijk es naar De Spieghel moeten gaan. Met live-muziek uiteraard
In Juni ergens komt er sowieso een in Groningen. Misschien is het echter leuk om tussentijds nog een meet te organiseren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hou niet van Jazz maar zo'n meeting lokt me wel. Volgende WFL meet richting Groningen doen?
Misschien zijn WFL'ers wel allemaal ochtendmensen..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:34 schreef miss_sly het volgende:
De middagen zijn hier opmerkelijk rustiger dan de ochtenden
Misschien was je er echter ook gewoon aan toe?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:07 schreef miss_sly het volgende:
Eentje maar!
Tenminste, daarna de gewone korte weekjes die iedereen heeft en dan in mei nog een week vakantie
En als het gaat zoals we willen, in september nog een keer 3 weken
2005 = het grote vakantiejaar voor miss_sly
Nee, middag- en avondmensen. Daarom leuteren ze 's ochtends een beetje slap, en werken ze de rest van de dagquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:42 schreef Alicey het volgende:
Misschien zijn WFL'ers wel allemaal ochtendmensen..
Niet even zo van: 'Hey, laten we alle afspraken vandaag eens afbellen want ik voel me niet zo lekker' maar 'Hey, ik voel me niet zo lekker, dat laat ik wel weten als ze komen voor hun afspraak'?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:30 schreef Alicey het volgende:
Tandarts was ziek.. Dus daar waren we weer.
Ik ben altijd toe aan vakantiequote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien was je er echter ook gewoon aan toe?
Fijn dat ze dat even laten wetenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:30 schreef Alicey het volgende:
Tandarts was ziek.. Dus daar waren we weer.
Deed ze (Nouja, haar assistente) ook hoor toen ik net onderweg was.. Blijkbaar plotseling ziek ofzo.quote:
Ik denk dat ze ziek is geworden toen ze zag dat ik de volgende was.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:39 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niet even zo van: 'Hey, laten we alle afspraken vandaag eens afbellen want ik voel me niet zo lekker' maar 'Hey, ik voel me niet zo lekker, dat laat ik wel weten als ze komen voor hun afspraak'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |