quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
Het wordt dan inderdaad eerder iets als Zoete, zachte en luie vrouw laat bank overvallen.
Oh nee, maar dat geldt voor mij òòk hoorquote:Nu wil dat niet zeggen dat het mysterie minder wordt na een feitelijke kennismaking (Was jij niet degene die beweerde dat ik een nog groter mysterie geworden was?).
Wat?quote:
Dat valt wel mee hoor, ik maak niet zo snel definities van mensen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:18 schreef ReCreative het volgende:
Oh nee, maar dat geldt voor mij òòk hoor. Net als je denkt mij gedefinieerd te hebben, doet-ie weer iets waardoor je je hele beeld moet veranderen
. Herschepping
.
quote:Om jou hangt inderdaad een zweem van mysterieusheid heen. En dat is een compliment.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:49 schreef ReCreative het volgende:
Bij GeertjeEGC verandert de kleur en de uitstraling ook, afhankelijk van haar humeur en gemoedstoestand. Ik kan er uren naar kijken.
Doffy, je bent er weer!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:21 schreef Doffy het volgende:
Mogguh. Nog wel....
Jullie spammerds spammen gewoon bijna 4 topics vol zonder mij![]()
Je insinueert ene hoop, je zegt het alleen nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb verder toch niets geinsinueerd?
Geinig dat fotoboek.quote:
Ik heb geen idee.. Soms wil ik gewoon iets anders.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:24 schreef livEliveD het volgende:
Bij mijn vriendin veranderd de kleur van haar haar door de jaren heen nogal. Blond, rood, zwart, you name it. Waarom doen vrouwen dat eigenlijk meer dan mannen? Ik vind het wel leuk hoor daar niet van
De meeste mensen gebeurt het niet zo snel nee.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je insinueert ene hoop, je zegt het alleen niet
Maar ik ga er dan maar vanuit dat je mij nog niet met een balkje voor mijn ogen in de krant ziet verschijnen
Is haske leuk inderdaad, een beetje fokkers lurken.quote:Geinig dat fotoboek.
Zal er eens doorheen struinen om iedereen te bewonderen
According to Volgens je fotoboek ben je best wel een oldbie. Maar de fotoboeken ken je niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:25 schreef miss_sly het volgende:
Geinig dat fotoboek.
Zal er eens doorheen struinen om iedereen te bewonderen
En reacties achterlatenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:27 schreef Alicey het volgende:
Is haske leuk inderdaad, een beetje fokkers lurken.
Hele goede vraag inderdaad.. Kun je die eens in FB stellen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:28 schreef ReCreative het volgende:
Vroeger stond er volgens mij ook een linkje naar bij elke post. Waarom is dat nu niet meer zo?
En natuurlijk inderdaad erin spammen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:29 schreef ReCreative het volgende:
[..]
En reacties achterlaten. Ik loop verdorie al maanden achter...
Wel eens gehoord van de fotoboeken, maar aangezien ik met mijn snufferd niet op internet wil, dacht ik dat dat niet interessant was voor mequote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:28 schreef ReCreative het volgende:
[..]
According to Volgens je fotoboek ben je best wel een oldbie. Maar de fotoboeken ken je niet?
Vroeger stond er volgens mij ook een linkje naar bij elke post. Waarom is dat nu niet meer zo?
Behoorlijk ja, zelfs mijn allereerste user account is pas uit 2002.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van de fotoboeken, maar aangezien ik met mijn snufferd niet op internet wil, dacht ik dat dat niet interessant was voor me
augustus 2000, dat is best al oldbie he?
Als je een-op-een wilt kletsen is een fotoboek vaak handiger, het is net ietsje persoonlijker.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:32 schreef miss_sly het volgende:
Hoezo berichtjes achterlaten? Je kunt ze toch ook gewoon op het forum 'spreken', of zeg ik nu iets geks?
Ik dacht dat dat vast al eens gedaan wasquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
Heel goede vraag inderdaad.. Kun je die eens in FB stellen?
Doe jouw usernummer keer 10 en dan heb je nòg niet mijn usernummer. Dat is best oldbie, jaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:31 schreef miss_sly het volgende:
augustus 2000, dat is best al oldbie he?
Daar lezen anderen toch ook mee? En kunnen ook reageren?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je een-op-een wilt kletsen is een fotoboek vaak handiger, het is net ietsje persoonlijker.
Verhuizen is toch leuk? Tenminste, veel werk en gedoe, maar het nieuwe huis is toch fijn?quote:
En toch nog zo onbekendquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:34 schreef ReCreative het volgende:
Doe jouw usernummer keer 10 en dan heb je nòg niet mijn usernummer. Dat is best oldbie, ja.
Het maakt geen iota uit inderdaad, de fotoboeken zijn net zo openbaar als het forum zelfquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:35 schreef miss_sly het volgende:
Daar lezen anderen toch ook mee? En kunnen ook reageren?
Kun je dan niet beter mailen of msn-en of icq-en ofzo?
Waarom zijn die eng?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:37 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het maakt geen iota uit inderdaad, de fotoboeken zijn net zo openbaar als het forum zelf. Toch lijkt het iets persoonlijker... En ICQ en MSN zijn eng
.
Mja, het nut van dat fotoboek is mij tot dusver ook nog niet echt duidelijk geworden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter mailen of msn-en of icq-en ofzo?
Misschien komt het omdat ik er (nog) niets mee heb
Ik weet het eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat vast al eens gedaan was.
Die zijn eng. Net als telefoons. Ik krijg altijd veels te weinig informatie over de persoon via dit soort media. Ik moet mensen kunnen zien, ruiken, voelen. Ik moet de uitdrukking op het gezicht zien in een gesprek. Anders gaat het niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:38 schreef miss_sly het volgende:
Waarom zijn die eng?
Ja, maar het is niet zoals op een forum dat het ook in de lijn der verwachting ligt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je volledig persoonlijk wilt wel. Op het forum zou je echter een thread nodig hebben om te slow chatten, en niet iedereen zit in een vaste slow chat.quote:Kun je dan niet beter mailen of msn-en of icq-en ofzo?
Kan ook.quote:Misschien komt het omdat ik er (nog) niets mee heb
Dat vind ik ook een groot nadeel van MSN enzo... is al menig misverstand uit voortgekomen. En ik beschouw mezelf nog niet als oud.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:40 schreef ReCreative het volgende:
Ik intepreteer reacties op MSN en IRC zo vaak verkeerd, ik kan het gewoon niet... Ik ben dan ook een ouwe zak.
Word je niet erg moe van jezelf als je dat zo bekijkt?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:42 schreef SingleCoil het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met je foto op internet ? (behalve als je heel lelijk bent natuurlijk)
<--- Mijn foto---v
[afbeelding]
'Lelijk' is een kwalificatie die ik nooit toepasquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:42 schreef SingleCoil het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met je foto op internet ? (behalve als je heel lelijk bent natuurlijk)
Maar wel gezond ! Hoewel je er na een paar rondjes wel wat draaierig van wordt...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Word je niet erg moe van jezelf als je dat zo bekijkt?
Hmmm ja en nee. Ik heb een nieuwe woning, maar ik kan er pas aanstaande zondag in, en ik moest gister moeven uit m'n oude hok. M'n spullen staan dus nu in een berging, en ik ben 6 dagen dakloosquote:
MSN vind ik een rotprogramma, liever IRC.. Hoewel sommigen nou eenmaal MSN gebruiken. Als blijkt dat er een misverstand aan het ontstaan is bel ik trouwens gewoon degene even op, wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:43 schreef Maethor het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een groot nadeel van MSN enzo... is al menig misverstand uit voortgekomen. En ik beschouw mezelf nog niet als oud.
Jezus, lekker is datquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hmmm ja en nee. Ik heb een nieuwe woning, maar ik kan er pas aanstaande zondag in, en ik moest gister moeven uit m'n oude hok. M'n spullen staan dus nu in een berging, en ik ben 6 dagen dakloos
Elk voordeel heeft zijn nadeel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Maar wel gezond ! Hoewel je er na een paar rondjes wel wat draaierig van wordt...
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:43 schreef Maethor het volgende:
Dat vind ik ook een groot nadeel van MSN enzo... is al menig misverstand uit voortgekomen.
maar er staan sowieso al afbeeldingen van mij op het internet, en filmpjes enzo, bijvoorbeeld bij de site van onze progrockband ( www.kramer-music.nl ). En hoe je dan geassocieerd wordt, dat is toch altijd een probleem.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:46 schreef ReCreative het volgende:
[..]
'Lelijk' is een kwalificatie die ik nooit toepas. Ik zet geen foto's van mij op internet omdat ik niet wil dat mensen mij gaan associëren met een afbeelding, een afdruk van de werkelijke persoon.
Dat had gekund ja. Als ze een ontruimingsbevel hadden moeten gaan halen, maar in dat soort gezeik heb ik niet de minste zin. Ik kom er wel. Heb een leuk bruggetje gevonden, dus daar slaap ik nu 's nachts onder, met mijn koeien...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:49 schreef Alicey het volgende:
Jezus, lekker is dat. Kon je niet gewoon in die woning blijven? (Een ontruimingsbevel halen duurt langer dan 6 dagen..)
Ach, zo koud is het 's nachts ook niet meer. De koeien kunnen wel naar buiten al, denk ik...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat had gekund ja. Als ze een ontruimingsbevel hadden moeten gaan halen, maar in dat soort gezeik heb ik niet de minste zin. Ik kom er wel. Heb een leuk bruggetje gevonden, dus daar slaap ik nu 's nachts onder, met mijn koeien...
Oh, dat zou voor mij een aanvullende reden kunnen zijn. Er staan ook foto's van mij op internet, maar dan in een geheel andere context. Ik wil niet dat die dingen gekoppeld wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:54 schreef SingleCoil het volgende:
maar er staan sowieso al afbeeldingen van mij op het internet, en filmpjes enzo, bijvoorbeeld bij de site van onze progrockband ( www.kramer-music.nl ). En hoe je dan geassocieerd wordt, dat is toch altijd een probleem.
Living Apart Forever?quote:Ik heb al een tijdje een LAF-relatie met een mevrouw in Eindhoven
Dat kun je combineren, hoewel de concentratie voor de ene de andere kan beïnvloedenquote:Hoewel het snel op platte sex uitdraait natuurlijk (F). Of een avondje romantisch in elkaars ogen staren...
Koeien?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat had gekund ja. Als ze een ontruimingsbevel hadden moeten gaan halen, maar in dat soort gezeik heb ik niet de minste zin. Ik kom er wel. Heb een leuk bruggetje gevonden, dus daar slaap ik nu 's nachts onder, met mijn koeien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |