quote:Op maandag 28 maart 2005 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat waren we ook toen er verteld werd dat we gingen stoppen. Nou ja na het nieuws zijn we gaan zuipen dan![]()
kloteapparatenquote:Op maandag 28 maart 2005 14:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die servers kunnen ook niks hebben he![]()
jep met z,n alle zuipenquote:
pak een DVD-latje... gaan harderquote:Op maandag 28 maart 2005 14:17 schreef ook_gek het volgende:
zal ik anders effe smartie,s in de cd-rom speler doen van de fok servers![]()
Goeie producten zijn niet meer snel te vindenquote:
like: 'duh....! 'quote:
niet bij FOK! iigquote:Op maandag 28 maart 2005 14:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goeie producten zijn niet meer snel te vinden
vanwaar die voorspellende blik?quote:Op maandag 28 maart 2005 14:19 schreef ook_gek het volgende:
als dit topic vol is ga ik effe m,n kamer maar eens grondig schoonmaken. Iets zegt me dat ik aardig wat vrije tijd heb de komende tijd![]()
Bij mij wel. Mijn 19" TFT IBM is wel uber strak hoorquote:
Dat is een gave. Je hebt het of je hebt het nietquote:Op maandag 28 maart 2005 14:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vanwaar die voorspellende blik?
Sorryquote:Op maandag 28 maart 2005 14:20 schreef ook_gek het volgende:
gaan jullie stoppen?
Ik denk YES we gaan weer zoals vroeger er minimaal 2 slowchat topics door werken zoals vroeger. Maar niet dus.quote:
ja lekker hequote:
Dude, we zitten al weer op P.4. Deze komt wel dicht vandaag.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk YES we gaan weer zoals vroeger er minimaal 2 slowchat topics door werken zoals vroeger. Maar niet dus.
Die goeie ouwe tijd![]()
zit nu al weer op Aantal posts: 35101 (gemiddeld 28 per dag)quote:Op maandag 28 maart 2005 14:21 schreef ook_gek het volgende:
wheheh vanmorgen zat ik nog op 35043 en nu op 35096
Ja maar ik dacht gewoon zoals heel vroeger in 1 rit door zonder te stoppenquote:Op maandag 28 maart 2005 14:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dude, we zitten al weer op P.4. Deze komt wel dicht vandaag.
tjha heb je he als je niet van de ouwe garde bentquote:Op maandag 28 maart 2005 14:23 schreef Sjoewe het volgende:
Damn, dit gaat echt heel hard. Ik moet mn conditie echt beter gaan bijhouden
nee bek houden newbiequote:Op maandag 28 maart 2005 14:29 schreef Sjoewe het volgende:
ooooh neeeee, ik moet nu snel wat zeggen!
Expliciete beschrijvingen over Hugo en Boquote:Op maandag 28 maart 2005 14:44 schreef PeuRac het volgende:
Staat er nog wat interessants in?
nee nietsquote:Op maandag 28 maart 2005 14:44 schreef PeuRac het volgende:
En kunnen jullie niet normaal doengewoon 2 SC's vol gooien met bagger
![]()
Staat er nog wat interessants in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |