quote:Op maandag 28 maart 2005 14:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Weet ik. daarom doe jij bootjes tekenen en ik geld verdienen.
Don't we all....quote:
hij is ¤168.000 kaal, een 760 Li, dan nog dit interieur en de opties, denk ik dat je de 2 ton nog wel passeerd, dit is een exemplaar uit de individual linequote:
Nu nietquote:Op maandag 28 maart 2005 14:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waar verdien jij zoal geld mee behalve eens per maand rondcruisen in auto's die niet van jezelf zijn?
ik wel ik wel. Dat hoeren jongquote:
Ja, ik heb pas net een leven.quote:
Nee niet helemaal denk ik. Zal krap worden.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als je nog een weekje spaart wel toch?
ah, ooit! Je post was in de tegenwoordige tijd namelijkquote:Op maandag 28 maart 2005 14:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nu niet
straks. Ooit. Als ik moet we:rken
Zutphen is zoooo mooi in de regenquote:
Ik ben nu nog rustig voor mijn doenquote:Op maandag 28 maart 2005 14:06 schreef Sjoewe het volgende:
Tering hebben jullie speed gebruikt met z'n allen, dit is echt ongezond.
ik trek het ook nietquote:Op maandag 28 maart 2005 14:06 schreef Sjoewe het volgende:
Tering hebben jullie speed gebruikt met z'n allen, dit is echt ongezond.
ja hij tieft uit elkaarquote:Op maandag 28 maart 2005 14:05 schreef Der_Butler het volgende:
Is er nog nieuws over de nieuwste KIA?![]()
Welke bedoel je???quote:Op maandag 28 maart 2005 14:05 schreef Der_Butler het volgende:
Is er nog nieuws over de nieuwste KIA?![]()
ah, my bad.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ah, ooit! Je post was in de tegenwoordige tijd namelijk
nog niet helemaal.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En jij zit over de 8k alle accounts bij elkaar
je begint kansloos te worden.quote:
poging kun je altijd wagenquote:Op maandag 28 maart 2005 14:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee niet helemaal denk ik. Zal krap worden.
Goed. 7900.quote:
Wij zijn de bikkels hequote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:08 schreef ook_gek het volgende:
ik zit hier gewoon met 3X de slowchat open zo dat ik snel en direct kan reageren![]()
mooi rond getal zegquote:
Wij zijn goedquote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:08 schreef ook_gek het volgende:
ik zit hier gewoon met 3X de slowchat open zo dat ik snel en direct kan reageren![]()
Werkt wel kijk maar naar de aantal reactie,s in een min van mijquote:
Worden? oh, dan valt het nog meequote:Op maandag 28 maart 2005 14:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je begint kansloos te worden.
Zal het inkoppertje al vast maken. Ja je begint op mij te lijken![]()
Jezus wat ben jij traagquote:
Die éne die je moet aanduwen.quote:
Zekerheidje dat weet jequote:Op maandag 28 maart 2005 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat stond al een tijdje vast![]()
da's ook gek zegquote:
er is nog hoop. Meer met mij omgaan en je bent hetquote:
dat is idd belachelijk jaquote:Op maandag 28 maart 2005 14:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Werkt wel kijk maar naar de aantal reactie,s in een min van mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |