als je de tijd die je er aan kwijt bent om hem op de weg te houden mee rekent is lopen sneller denk ik.quote:Ik wil ook in een DS rijden
Hier spreekt een ervaringsdeskunige? Daarbij komt dat de meeste DS-rijders niet als doelstelling hebben om sneller, goedkoper of praktischer te rijden dan een modernere auto. Een DS rijden is een belevenis op zich, net zo als een GS, CX, 2cv, SM, enz...enz..quote:Op woensdag 6 april 2005 22:55 schreef mrBrown het volgende:
[..]
als je de tijd die je er aan kwijt bent om hem op de weg te houden mee rekent is lopen sneller denk ik.
Och het moderne spul vind ik ook niets op de C4 na maar dat is geen hydropneumaat dus die moet ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 02:35 schreef StefanP het volgende:
Hmm ik vind Citroën een van de fabrikanten die de lelijkste auto's maakt, sorry
Zowel de oude als de nieuwe modellen kunnen me niet bekoren. Ik heb een weekend noodgwongen in de nieuwe C2 gereden, maar de stoelen waren ellendig, de stof was irritant (continu ZAP als ik uitstap en het frame aanraak), de semi-automaatbak was triest en de motor wou ook voor geen meter. Oh hij was ook lelijk van buiten
Het hele design-idee van de recentere modellen is gewoon niet mijn smaak waarschijnlijk.
black beautyquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:41 schreef Tr0ublegum het volgende:
[afbeelding]
@fulcrum : in deze ga ik binnenkort weer rondtuffen![]()
bouncen?quote:Op zondag 10 april 2005 22:50 schreef Geqxon het volgende:
Kun je zo een CX ombouwen zodat hij helemaal gaat bouncen ipv. een beejte oplift?
En deze black beauty roeleert ook:
[afbeelding]
Ik zat maar te grappen, ik duide een beetje op deze negerbakken:quote:Op maandag 11 april 2005 22:00 schreef Alcyone het volgende:
[..]
bouncen?
Ik weet dat als je met een BX in de hoogste stand over een drempel heen raust, het ding gaat vliege
quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:41 schreef Tr0ublegum het volgende:
[afbeelding]
@fulcrum : in deze ga ik binnenkort weer rondtuffen![]()
Ik snap je even niet. Heb je het nu over een Citroën? In de hoogste stand heeft die namelijk alleen vering van de banden, de rest geeft niets mee.quote:Op zondag 17 april 2005 00:48 schreef 2cv het volgende:
Lijkt me op zich wel grappig ja. Het probleem os alleen dat de vering op zich vrij zacht is waardor je meer de vering indrukt dan je auto lanceert. En ik vraag me af hoe snel en waar het eerste metaal gaat scheuren of verbuigt tot een wokkel ...
Bijzondere is niet echt de 4wielaandrijving, maar des te meer het model: 4TCquote:Op zondag 17 april 2005 22:00 schreef zerotolerance het volgende:
De BX 4x4:
http://www.marktplaza.nl/(...)x4-200-PK-897762.php
Vreemd. Van de Xantia vond ik het logisch vanwege de hydropneumatische vering. De C4 heeft van die vervloekte schroefveren.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:08 schreef minkuukel het volgende:
Belangrijk nieuws.![]()
De Citroen C4 is door de ANWB uitgeroepen tot trekauto van het jaar 2005.![]()
In de hoogste stand jaquote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ik snap je even niet. Heb je het nu over een Citroën? In de hoogste stand heeft die namelijk alleen vering van de banden, de rest geeft niets mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |