Of WIL wetenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:11 schreef rameijer het volgende:
ik dacht toch echt dat ik hier iets gepost had als:
En zomerbol, is ze nou vreemd gegaan of niet?
of heeft een modje m'n post weggehaald?![]()
Ik vind het wel een interessant verhaal en vraag me dus af wat er nou echt gebeurd is (voor zover de TS dat ooit kan weten natuurlijk![]()
Sorry, wist ik niet, zal niet weer gebeuren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:24 schreef Copycat het volgende:
Schoppen om een update is niet gewenst in R&P (zie policy), vandaar dat jouw post inderdaad is weggehaald.
Weet je dat dus voor het vervolg.
Precies. Als dit het enige is, dan is ze verdomd trouw.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:29 schreef Ludwig het volgende:
Dude ze is al een jaar sexloos. Wat wil je nou nog meer?
oi.. ik heb helemaal niet gekickd.. maar wel verwijderd..quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:24 schreef Copycat het volgende:
Schoppen om een update is niet gewenst in R&P (zie policy), vandaar dat jouw post inderdaad is weggehaald.
Weet je dat dus voor het vervolg.
Okay, daar is ie weerquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:08 schreef Copycat het volgende:
Nu laat ik 'm maar staan.
Is het meteen een reminder voor andere users.
als dit het enige is,.. dan is ze verder ook nooit dronken geweest daarquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Precies. Als dit het enige is, dan is ze verdomd trouw.
In mijn studententijd kende ik aardig wat dames die een tijdje naar het buitenland gingen. Zonder uitzondering (van wat ik weet) zijn ze aldaar vreemd gegaan. Logisch ook, want verdomme, een half jaar of langer zonder sex... brrr...
Jep.. als je dronken bent doe je geen dingen die je absoluut niet zou willen, je doet dingen die je anders minder snel zou doen.quote:Op maandag 28 maart 2005 10:19 schreef Shreever het volgende:
Het is veel te makkelijk om te zeggen dat je dronken was. Hoe bezopen ik ook ben, ik zou niet naast iemand gaan liggen waar ik niet naast wil liggen...
onzin, ik heb in mijn puberjaren onder invloed van drank echt wel eens iemand gezoend die ik niet wilde zoenen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:57 schreef Ravage het volgende:
[..]
Jep.. als je dronken bent doe je geen dingen die je absoluut niet zou willen, je doet dingen die je anders minder snel zou doen.
Met alcohol verlaag je je drempel, je verandert niet je wensen.
Volledig mee eens. Vind het raar dat mensen kunnen zeggen "Jah ik wou het echt niet".quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:57 schreef Ravage het volgende:
[..]
Jep.. als je dronken bent doe je geen dingen die je absoluut niet zou willen, je doet dingen die je anders minder snel zou doen.
Met alcohol verlaag je je drempel, je verandert niet je wensen.
toch raar dat het bij mij wel gebeurd is dan... (ik was dan wel vrijgezel, en jong, en goed zat)... maar het kan toch echt... alleen daarmee is het nog altijd geen excuus...quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:50 schreef Paeromius het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Vind het raar dat mensen kunnen zeggen "Jah ik wou het echt niet".
Bij mij gaat er dan een belletje rinkelen als ik iets echt niet wil.
En kan dan heel fel reageren als iemand dat door drukt.
Could be me..
Sterkte @ TS
Kan makkelijk... Als je alleen het kopje dr in steektquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:22 schreef Myra het volgende:
Euh... Hoe kun je nou 'half-vreemdgaan'?! Je gaat vreemd, of je gaat niet vreemd... Iet's wat daar zo half tussen in hangt bestaat naar mijn mening niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |