Het ging meer om de donkerheid van de avatar.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey niet zo gemeen over nickse he allee!
Nog niet.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 28 maart 2005 01:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het ging meer om de donkerheid van de avatar.
Én ik had een PI
Ik kijk mee hè.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst nog effe een paar mensen afzeiken in het PE topic.
Ja is goed wacht effe voeg ik je toequote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zie gewoon de gelijkenis niet, net als ik dat niet zie met mij en Neve Campbell of Elisaar uit Idols. Dan kan ik het nog wel leuk vinden om te horen, maar ik viste niet naar een complimentje hoor
Morgen geloof ikquote:Op maandag 28 maart 2005 01:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
InderdaadIk heb het gezien
Wanneer kan je gaan stemmen?
Wou het zelf na de daad gaan weghalen hoor...quote:Op maandag 28 maart 2005 01:06 schreef Dizer het volgende:
--Edit: weg link--
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:06 schreef Dizer het volgende:
--Edit: weg link--
Het mag gewoon niet, ook niet voor even.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wou het zelf na de daad gaan weghalen hoor...
Zeg beledig onze ZOWIEE niet zoquote:
Sorryquote:Op maandag 28 maart 2005 01:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het mag gewoon niet, ook niet voor even.
De modjes lezen een keer meequote:
Mijn edit was een mp3 link. Dat van die gozer hierboven met de moeilijke naam (boebiedo) weet ik nietquote:
Ik vroeg wat PE was.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn edit was een mp3 link. Dat van die gozer hierboven met de moeilijke naam weet ik niet
Ik vind er ook geen bal aan. Laat Beev dat trouwens niet horenquote:Op maandag 28 maart 2005 01:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik vroeg wat PE was..
Maar ik kwam er al gauw achter dat het dat boutprogramma peking express is..
Gewoon niet doen. Period.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wou het zelf na de daad gaan weghalen hoor...
Mja, volgens mij is dat meer een belediging voor Neve Campbell dan voor mij hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 01:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zeg beledig onze ZOWIEE niet zo
Ook al is het indirect
quote:
Dus ik hoef je hier ook niet meer te zien?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik vroeg wat PE was..
Maar ik kwam er al gauw achter dat het dat boutprogramma peking express is..
Nee sorry Static. Ik vind het wel gezellig hier.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:19 schreef static het volgende:
[..]
Dus ik hoef je hier ook niet meer te zien?
Dat snap ik nou wel hoor... Duiveltjah was al duidelijk genoegquote:
Daarom zeg ik ook dat het niet een direct beledeging is maar omdat jij op haar lijkt dan wel in-directquote:Op maandag 28 maart 2005 01:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Mja, volgens mij is dat meer een belediging voor Neve Campbell dan voor mij hoor
Je verdient iig geen extra punten met die extra hquote:Op maandag 28 maart 2005 01:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat snap ik nou wel hoor... Duiveltjah was al duidelijk genoeg
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je verdient iig geen extra punten met die extra h
Ik heb 'm alquote:Op maandag 28 maart 2005 01:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat snap ik nou wel hoor... Duiveltjah was al duidelijk genoeg
Ok.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:20 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nee sorry Static. Ik vind het wel gezellig hier..
Ik kijk naar de post, niet naar de user, boe. Je kent me al langer toch?quote:Ben je nu aan het doorzaniken n.a.v dat Heydro topic ?
Ow, nou ja, ik voel me iig niet beledigt hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 01:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het niet een direct beledeging is maar omdat jij op haar lijkt dan wel in-direct![]()
Jij en Duiveltja doen het goed hoorquote:
Oh okquote:Op maandag 28 maart 2005 01:23 schreef static het volgende:
[..]
Ik kijk naar de post, niet naar de user, boe. Je kent me al langer toch?
Oke danquote:Op maandag 28 maart 2005 01:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, nou ja, ik voel me iig niet beledigt hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |