*compliment geeft*quote:Op maandag 28 maart 2005 00:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, ik word tenminste wel met mooie vrouwen vergeleken steedshet klopt niet, maar toch leuk
Ja jullie doen ook gewoon je werk enzo ik begrijp het ook welquote:Op maandag 28 maart 2005 00:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een avatar van ongeveer 700kb is gewoon te groot.
Ja, mijn vorige was ook te groot.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Sprak net met een hele aardig fok mevrouw op msn maar ze vertelde me wel dat mijn avatar te groot was
Was ie 700 kb??quote:Op maandag 28 maart 2005 00:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een avatar van ongeveer 700kb is gewoon te groot.
Ooh shit heb de link al uit me profiel geknipt.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was ie 700 kb??![]()
Holy Moly, das wel erg groot jah
Maikel, geef eens die link van dat ding, misschien kan ik hem aanpassen zonder kwaliteit te verliezen en wel te verkleinen
Een fatsoenlijk verbinding heeft die binnen drie seconden gedownload, en dat heeft bijna iedereen. En anders moet je maar verhuizen, wat een ophef om niks.quote:
Ik zie gewoon de gelijkenis niet, net als ik dat niet zie met mij en Neve Campbell of Elisaar uit Idols. Dan kan ik het nog wel leuk vinden om te horen, maar ik viste niet naar een complimentje hoorquote:
Er zijn nog genoeg mensen die geen ADSL basic hebben.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:55 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk verbinding heeft die binnen drie seconden gedownload, en dat heeft bijna iedereen. En anders moet je maar verhuizen, wat een ophef om niks.
Neve Cambell, JAAAH, die zocht ikquote:Op maandag 28 maart 2005 00:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zie gewoon de gelijkenis niet, net als ik dat niet zie met mij en Neve Campbell of Elisaar uit Idols. Dan kan ik het nog wel leuk vinden om te horen, maar ik viste niet naar een complimentje hoor
Hé, dat zei ik ook al in het vorige topic.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Sprak net met een hele aardig fok mevrouw op msn maar ze vertelde me wel dat mijn avatar te groot was
Ey niet zo gemeen over nickse he allee!quote:
Ja maar jij bent geen adminquote:Op maandag 28 maart 2005 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, dat zei ik ook al in het vorige topic.![]()
Het ging meer om de donkerheid van de avatar.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey niet zo gemeen over nickse he allee!
Nog niet.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 28 maart 2005 01:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het ging meer om de donkerheid van de avatar.
Én ik had een PI
Ik kijk mee hè.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst nog effe een paar mensen afzeiken in het PE topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |