Welkom op de website van Buitenhof, het wekelijkse discussieprogramma van NPS, VARA en VPRO met interviews, opinies en debatten.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:32 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan ...
Dus? Je wilt een referendum over het paasakkoord onder de bevolking?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:01 schreef Tup het volgende:
Het klapvee van D66 zal het wel goedvinden hoor. Het is niet het electoraat dat stemt, maar de middenkader, allemaal politieke wannabe's zoals bij alle andere partijen.
Nee, het gaat me om D66-ers. De bezoekers van een gemiddeld comgres van een pol. partij zijn meestal Middenkader, bijvoorbeeld bestuur van een afdeling. Regenten dus...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:19 schreef Toad het volgende:
Dus? Je wilt een referendum over het paasakkoord onder de bevolking?
wat? Ja, tuurlijk zijn er mensen van het kader aanwezig, maar eens op een D66 congres geweest? Ik weet niet hoe het bij andere partijen gaan, maar vooral om zo'n onderwerp, gaan veel leden er heen. Ook ik zou graag gaan (gewoon d66 lid...) maar kan niet. En dat hoor ik veel meer (maar ook dat ze wel gaan). Er is een zaal voor 2000+ leden gereserveerd. En zelfs een mogelijkheid om een 2de zaal van 800+ met videoverbindingen te gebruiken... En zoveel kaderleden zijn er niet...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:24 schreef Tup het volgende:
[..]
Nee, het gaat me om D66-ers. De bezoekers van een gemiddeld comgres van een pol. partij zijn meestal Middenkader, bijvoorbeeld bestuur van een afdeling. Regenten dus...
Krijgt GroenLinks nu ook al een veeg uit de pan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:11 schreef Toad het volgende:
Langzaam aan begint Dittrich toe te geven dat er meer partijen (dan de PvdA) hebben meegewerkt aan het aftreden van de Graaf. Hij was vanochtend te gast bij Daphne in Goedemorgen Nederland.
Da's de tragiek van D'66.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, D’66 heeft een historie van meelopen met die partijen die het gunstigste in de peilingen staan. Ze denken 2 jaar verder en schuifelen weer een beetje naar links.
Da's dan zeker sinds de invoering van de nieuwe spelling? Die negeer ik namelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:44 schreef the_disheaver het volgende:
Jeuh! 2 keer achter elkaar fout: Het is D66, geen D'66! Waarom moeite doen om die ' te zoeken, als het fout is! ;P
Ik weet niet precies wanneer het veranderd is, maar het was iig niet door de nieuwe spelling. Voor de nieuwe naam zou de statuten veranderd moeten worden. Dus op een congres, en het zal wel toeval zijn, als dat tegelijk is met de invoering van de nieuwe spelling.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's dan zeker sinds de invoering van de nieuwe spelling? Die negeer ik namelijk.
'D'66quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:44 schreef the_disheaver het volgende:
Jeuh! 2 keer achter elkaar fout: Het is D66, geen D'66! Waarom moeite doen om die ' te zoeken, als het fout is! ;P
Het aantal aardappels in de keel van brinkhorst?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:54 schreef Lemmeb het volgende:
Waar dat '66' nu op slaat mogen we zeker naar raden.
Ja daar waren we al achter. De vraag is nu waar dat '66' tegenwoordig op slaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:12 schreef SCH het volgende:
Het is D66 - dat kommaatje is al lang afgeschaft.
Ehh, wordt lid, betaal je contributie, en stem ja!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:15 schreef WeirdMicky het volgende:
Als die D66 leden nee stemmen, dan hebben we weer een echt probleem...zucht.
Ja, dan moet ik weer een dag vrij nemen om een stembureau voor te zittenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:15 schreef WeirdMicky het volgende:
Als die D66 leden nee stemmen, dan hebben we weer een echt probleem...zucht.
Beetje omslachtig als ik VVD-er benquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:17 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ehh, wordt lid, betaal je contributie, en stem ja!
ehm, dan ga jij voor mij werken, waardoor ik op het congres kan zijn, om ja te stemmen!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Beetje omslachtig als ik VVD-er ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |