Die drie 12 jarige ventjes die gratis zendtijd kregen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:37 schreef machteld het volgende:
Dit is nog allemaal het gevolg van die dansende jongeren in Ede (en bij mij in de buurt, A'dam, vlakbij de Youssef de racist) die zo blij waren dat de twintowers naar beneden kwamen.
actie=reactie
Ik denk dat machteld probeert te zeggen dat het de schuld is van Israël en daar heeft ze natuurlijk gelijk in.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Die drie 12 jarige ventjes die gratis zendtijd kregen?
En wat is dan de actie geweest die de betreffende reactie van deze jongeren heeft getriggerd? Immers, actie=reactie.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:37 schreef machteld het volgende:
Dit is nog allemaal het gevolg van die dansende jongeren in Ede (en bij mij in de buurt, A'dam, vlakbij de Youssef de racist) die zo blij waren dat de twintowers naar beneden kwamen.
actie=reactie
Blij zijn, dansen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:39 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
En wat is dan de actie geweest die de betreffende reactie van deze jongeren heeft getriggerd? Immers, actie=reactie.
Volgens mij begrijp jij zijn punt niet, wie weet was het dansen ook een reactie op een actie. Hoogstwaarschijnlijk wel. Het is een negatieve spiraal als iedereen denkt zoals jij dat doet. Actie= Reactie stamt uit de oertijd en alleen achterlijke mensen gebruiken deze methode om hun daden goed te keuren. Het is een soort van circelredenering, op die manier zou je namelijk zelfs het doden van Joden als een "reactie op een actie" kunnen beschouwen als je steeds dieper en dieper graaft.quote:
Beetje trieste reactie als je vanwege een paar dansende klootzakjes in Ede een school in Uden in de fik steekt. Een erg primitieve reactie ook.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:37 schreef machteld het volgende:
actie=reactie
Zelfs meneer de moderator lukt het niet om ergens 'Joden' uit een topic weg te houden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij zijn punt niet, wie weet was het dansen ook een reactie op een actie. Hoogstwaarschijnlijk wel. Het is een negatieve spiraal als iedereen denkt zoals jij dat doet. Actie= Reactie stamt uit de oertijd en alleen achterlijke mensen gebruiken deze methode om hun daden goed te keuren. Het is een soort van circelredenering, op die manier zou je namelijk zelfs het doden van Joden als een "reactie op een actie" kunnen beschouwen als je steeds dieper en dieper graaft.
Laag, erg laag. En vooral heel erg op de persoon. Krik je niveau eens wat op en huichel wat minder.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:55 schreef machteld het volgende:
[..]
Zelfs meneer de moderator lukt het niet om ergens 'Joden' uit een topic weg te houden.
Dat is kennelijk eigen aan een bepaalde bevolkingsgroep.
Ik hoop dan ook dat je heel erg snel moderator af bent.
Joden zijn een bevolkingsgroep, net zoals allerlei andere soorten mensen dat zijn, Moslims of Christenen. Maar uit deze reactie blijkt maar weer dat je door je argumenten heen bent, en daarom maar snel mijn achtergrond erbij gaat halen. "Dit is kennelijk eigen aan een bepaalde groep mensen"quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:55 schreef machteld het volgende:
[..]
Zelfs meneer de moderator lukt het niet om ergens 'Joden' uit een topic weg te houden.
Dat is kennelijk eigen aan een bepaalde bevolkingsgroep.
Ik hoop dan ook dat je heel erg snel moderator af bent.
Van de Moslims die daar naar school gaan woont 90% nog niet eens in Uden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:26 schreef machteld het volgende:
Wie heeft die moSCHlims eigenlijk gevraagd om in Uden te komen wonen?
Och, zolang moslims nog het alleenrecht op brute moorden hebben in NL mogen die niet zeuren.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij zijn punt niet, wie weet was het dansen ook een reactie op een actie. Hoogstwaarschijnlijk wel. Het is een negatieve spiraal als iedereen denkt zoals jij dat doet. Actie= Reactie stamt uit de oertijd en alleen achterlijke mensen gebruiken deze methode om hun daden goed te keuren. Het is een soort van circelredenering, op die manier zou je namelijk zelfs het doden van Joden als een "reactie op een actie" kunnen beschouwen als je steeds dieper en dieper graaft.
Ah Volkert van der G, een autochtone hollander, is snel vergetenquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:03 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Och, zolang moslims nog het alleenrecht op brute moorden hebben in NL mogen die niet zeuren.
Eh, volgens mij is NL niet de oorlog verklaard door Van der G. hoor, noch zat er een club achter, noch buitenlandse financierders en terroristen, noch een link naar Madrid en New York aanslagen and so on.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah Volkert van der G, een autochtone hollander, is snel vergeten![]()
Wat te denken van Balthasar Gerards? Ad Melkert?quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:04 schreef Mutant01 het volgende:
Ah Volkert van der G, een autochtone hollander, is snel vergeten![]()
Oh, dan is het ineens een minder brute moord. Maar natuurlijk, nu begrijp ik je manier van redeneren.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:07 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Eh, volgens mij is NL niet de oorlog verklaard door Van der G. hoor, noch zat er een club achter, noch buitenlandse financierders en terroristen, noch een link naar Madrid en New York aanslagen and so on.
Een primitieve reactie is het zeker, getuige de beelden die beschikbaar waren uit Uden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Beetje trieste reactie als je vanwege een paar dansende klootzakjes in Ede een school in Uden in de fik steekt. Een erg primitieve reactie ook.
Je zei:quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:07 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Eh, volgens mij is NL niet de oorlog verklaard door Van der G. hoor, noch zat er een club achter, noch buitenlandse financierders en terroristen, noch een link naar Madrid en New York aanslagen and so on.
Dus nu niet nog even snel recht gaan praten wat krom is dame. Of hebben de moslims Fortuyn omgelegd, "onze" Limburgse Hells Angels afgeslacht ? Of wat te denken van de liquidatie"cultuur" in Nederland ? (Sam Klepper, Klaas Bruinsma, Cor van Hout, Martin Hoogland, Willem Endstra, Gijs van Dam jr.)quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:03 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Och, zolang moslims nog het alleenrecht op brute moorden hebben in NL mogen die niet zeuren.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is een feit dat het een autochtone was, dat was gister nog op diverse kanalen te horen geweest. Daar hoef je geen Alwijze voor te zijn.
Kennelijk is Uden een erg homogene gemeente, waar de 'eigen jeugd' de toekomst heeft .quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:03 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Van de Moslims die daar naar school gaan woont 90% nog niet eens in Uden.
Heb je mijn reactie wel gelezen eigenlijk?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:37 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
Wat denk je? Zelfs de politie durfde die kampers niet te benaderen. Laat staan dat journalisten dat willen doen.
" Neem ze het eens kwalijk'quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar ik bang voor ben is dat de vlam straks echt in de pan slaat en de Turkse jongeren een tegenoffensief beginnen. Neem het ze eens kwalijk. Die hebben zich tot nu toe kalm en waardig gedragen maar het houdt een keer op, ben ik bang.
op mijn middelbare school is meermaals brand gesticht, met als gevolg dat ik een dikke week vrij ben geweest, aangezien twee bijgebouwen in rook zijn opgegaan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb gister een reportage gezien bij NOVA over de "brandstichting" in Uden. Puur overtrokken het waren niet meer dan een paar schroeiplekken op de grond. Waar ik woon worden ook weleens ruiten ingegooid en brand gesticht bij scholen. Dat haalt toch ook de landelijke pers niet. Of zou dat komen omdat het geen islamitische scholen zijn.
Het is alleen maar weer een bewijs van hoe hypocriet er in Nederland wordt omgegaan met verschillende fenomenen.
Maar het past wel perfect bij de eenzijdige belichting en het slachtofferschap van bepaalde groepen.
Ik ben het wel met je eens. Maar (ik) neem het NOVA niet kwalijk. NOVA doet gewoon haar werk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb gister een reportage gezien bij NOVA over de "brandstichting" in Uden. Puur overtrokken het waren niet meer dan een paar schroeiplekken op de grond. Waar ik woon worden ook weleens ruiten ingegooid en brand gesticht bij scholen. Dat haalt toch ook de landelijke pers niet. Of zou dat komen omdat het geen islamitische scholen zijn.
Het is alleen maar weer een bewijs van hoe hypocriet er in Nederland wordt omgegaan met verschillende fenomenen.
Maar het past wel perfect bij de eenzijdige belichting en het slachtofferschap van bepaalde groepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |