m,n mooie kledingkast staat er nog. Heb gisteren eigelijk met toeval m,n tafel en die kast weer vol op in de bijenwas gezet dus die zit er nu weer super uitquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:31 schreef Oblivion het volgende:
* Oblivion knuffelt ook_gek...![]()
Hoe is het met je mooie kledingkast?![]()
Enne waar heb je nou gegeten?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:44 schreef ook_gek het volgende:
ik ben niet zo een schrijf iemand. Dat gaat mij niet echt lukken ben ik bang
je het is duur hoor ik jullie denken maar die 6 gangen menu is echt perfect en op een gegeven moment denk je van. PFFF nog meer. En als het dan voor je staat en je neemt een hap is het van HMMM dat is eigelijk het gekke van het verhaal. Alles is zo lekker dat je maar blijft eten hahahaquote:Tartaar van magurotonijn op salade van kingcrab, ijsbergsla en grove Dijonmosterd met sojadressing en krokant filo. Geserveerd met een glaasje saké ¤ 14,50
Ik kom uit de richting Waalwijk voor zo ver ik weet is dat compleet vanaf de verkeerde kant. Hoe ver is Baarn vanaf Utrecht?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
Zou jij gaan en zouden we wat kunnen afspreken?
Niet zo ver.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik kom uit de richting Waalwijk voor zo ver ik weet is dat compleet vanaf de verkeerde kant. Hoe ver is Baarn vanaf Utrecht?
Viel me gewoon op toen ik de index zag.quote:
Doen jullie ook! Hoeft niet in kleine lettertjes hoor..quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Viel me gewoon op toen ik de index zag.
En misschien gedragen we ons ook wel voorbeeldig![]()
uitzonderingen daargelaten natuurlijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doen jullie ook! Hoeft niet in kleine lettertjes hoor..![]()
ik kom hier nooit maar ik ben ook liefquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doen jullie ook! Hoeft niet in kleine lettertjes hoor..![]()
Man, dat is nu al de tweede keer dat je een onwaarheid over jezelf verteld...quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kom hier nooit maar ik ben ook lief
Ja, die zijn er altijd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:20 schreef Euc- het volgende:
[..]
uitzonderingen daargelaten natuurlijk![]()
kom hier voor het eerstquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Man, dat is nu al de tweede keer dat je een onwaarheid over jezelf verteld...![]()
Je komt hier wel!![]()
Dat je geen lang verhaal kon schrijven....quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kom hier voor het eerst
en wat is leugen 1 dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |