80 procent van de hoogst begaafden ter wereld geloven in God, goed argument!quote:Op zondag 27 maart 2005 22:29 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Je geloof in God bevestigd de beperkte omvang van je brein![]()
Kom maar met je bron.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:31 schreef Havoc het volgende:
80 procent van de hoogst begaafden ter wereld geloven in God, goed argument!.
Het niet onderbouwen van je argument wijst erop dat je de principes van een goed debat nog niet onder de knie hebt, maakt niet uit hoor, er is ook behoefte aan intellectueel minder begaafde mensen.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:34 schreef Havoc het volgende:
Ik ben het persburo niet, ga maar fijn googlen piebrain.
Ey, ik heet geen balkenende. Ik ga niet in debat met je, ik constateer alleen een feit. Missing Link van me.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:37 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Het niet onderbouwen van je argument wijst erop dat je de principes van een goed debat nog niet onder de knie hebt, maakt niet uit hoor, er is ook behoefte aan intellectueel minder begaafde mensen.
Zonder fundering kan iedereen wel vanalles gaan roepen. De naam Balkenende in inderdaad aardig hoog gegrepen voor je, Dittrich komt meer in de buurt.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:38 schreef Havoc het volgende:
Ey, ik heet geen balkenende. Ik ga niet in debat met je, ik constateer alleen een feit. Missing Link van me.
Politiek bedrijven is voor hen die alleen onvrede in hun leven hebben. Ik doe daar dus niet aan mee, aangezien, in tegenstelling tot jou, wel voldoende stimulansen heb.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:42 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zonder fundering kan iedereen wel vanalles gaan roepen. De naam Balkenende in inderdaad aardig hoog gegrepen voor je, Dittrich komt meer in de buurt.
non taken. Ik ben dan ook aan het flamen en niet aan het debatteren.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:48 schreef boskov het volgende:
havoc, no offence, maar jij kan echt slecht debatteren
Generaliseren is okay, het helpt wezens als jou deze moeilijke wereld te begrijpen.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:45 schreef Havoc het volgende:
Politiek bedrijven is voor hen die alleen onvrede in hun leven hebben. Ik doe daar dus niet aan mee, aangezien, in tegenstelling tot jou, wel voldoende stimulansen heb.
Geeft niet hoor, je kan altijd nog een topic in R&P openen dat je door de wereld niet begrepen wordt.
Lezen is niet je sterkste vak hèquote:Op zondag 27 maart 2005 22:50 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Generaliseren is okay, het helpt wezens als jou deze moeilijke wereld te begrijpen.
Maar okay, jij hebt dus wel voldoende stimulansen die je zouden drijven tot de politiek, onvrede in je leven dus, en ik niet. Dat klopt op zich wel.
Ach, lezen schmezen, flamen is toch niet echt mijn ding. Het helpt echter wel bij het kennismaken met een nieuwe mod.quote:
Hehehe likewise, ik had ook zo iets van 'oh fuck, nu moet ik gaan nadenken want die gast heeft iets meer intellect dan de gemiddelde onzinner'quote:Op zondag 27 maart 2005 22:57 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ach, lezen schmezen, flamen is toch niet echt mijn ding. Het helpt echter wel bij het kennismaken met een nieuwe mod.![]()
ik ben geen hoerquote:Op zondag 27 maart 2005 22:19 schreef ArmaniMania het volgende:
Krengetje?? hmmm, zegt me wel wat. ooohw dat is die heroinehoer die sinds kort ook lijm snuift.
Hoe is het? Wil er nog wel eens iemand over je heen?
Goed je hebt met TL kunnen knuffelen, klefbekken en weet ik wat allemaal, tief dit topic nu maar op slot. Door het geslijm onder elkaar is dit topic niks meer waard.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hehehe likewise, ik had ook zo iets van 'oh fuck, nu moet ik gaan nadenken want die gast heeft iets meer intellect dan de gemiddelde onzinner'
Nice talking to ya
Insgelijksquote:Op zondag 27 maart 2005 23:00 schreef Havoc het volgende:
Hehehe likewise, ik had ook zo iets van 'oh fuck, nu moet ik gaan nadenken want die gast heeft iets meer intellect dan de gemiddelde onzinner'
Nice talking to ya
Neequote:Op zondag 27 maart 2005 23:02 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Goed je hebt met TL kunnen knuffelen, klefbekken en weet ik wat allemaal, tief dit topic nu maar op slot. Door het geslijm onder elkaar is dit topic niks meer waard.
die wil toch alleen mannen en varkensquote:Op zondag 27 maart 2005 23:03 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
prostituee dan... ga je eens nuttig maken voor Dirkh
ook geen prostituee...quote:Op zondag 27 maart 2005 23:03 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
prostituee dan... ga je eens nuttig maken voor Dirkh
op msn zei je toch wat anders, of ben je gestopt? Deal je nu heroine op een kinderdagverblijf?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |