Stylish is met 1 yquote:Op zondag 27 maart 2005 20:22 schreef Dead-Doll het volgende:
Guess is met dubbel s
Ach flikker toch op...quote:Op zondag 27 maart 2005 20:24 schreef Knikkerputje het volgende:
guess who doesn't care?
jouw huisquote:Op zondag 27 maart 2005 20:25 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
jouw thuis of mijn thuis?[afbeelding]
en wie ben jij dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:29 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ik ben alweer een paar klonen verder, maar hoi krengetje![]()
Moet je niet zoveel ruzie zoeken!quote:Op zondag 27 maart 2005 20:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
heb weer in het ziekenhuis gelegen enzo
Doe het ff voor dan, oldbie aap.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:15 schreef Havoc het volgende:
Jezus christus, wat zijn jullie toch ook een stel lamlullen bij elkaar. Noem je dat flamen?
Zie ik er uit alsof ik in staat ben jou meer intelligentie te verschaffen? Zelfs de beste hersenchirurg ter wereld is niet in staat om de stront in je hoofd om te toveren naar iets wat maar enigzins op apenhersenen lijkt.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:16 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Doe het ff voor dan, oldbie aap.
dude..quote:Op zondag 27 maart 2005 22:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zie ik er uit alsof ik in staat ben jou meer intelligentie te verschaffen? Zelfs de beste hersenchirurg ter wereld is niet in staat om de stront in je hoofd om te toveren naar iets wat maar enigzins op apenhersenen lijkt.
Toch knap, in je tomeloze zelfoverschatting denk je te weten waartoe de beste hersenchirurg ter wereld in staat is. Helaas kan je beperkte geest zich niet eens een beeld vormen van de capaciteiten van een derde rangs kwakzalver. En met diezelfde, onbenute grijze massa beoordeel je mij.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:19 schreef Havoc het volgende:
Zie ik er uit alsof ik in staat ben jou meer intelligentie te verschaffen? Zelfs de beste hersenchirurg ter wereld is niet in staat om de stront in je hoofd om te toveren naar iets wat maar enigzins op apenhersenen lijkt.
Zelfs God is niet in staat om je meer intellect te geven beste Langolier. Dan hoeft een hersenchirurg het niet eens te proberenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:24 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Toch knap, in je tomeloze zelfoverschatting denk je te weten waartoe de beste hersenchirurg ter wereld in staat is. Helaas kan je beperkte geest zich niet eens een beeld vormen van de capaciteiten van een derde rangs kwakzalver. En met diezelfde, onbenute grijze masse beoordeel je mij.
Je geloof in God bevestigd de beperkte omvang van je breinquote:Op zondag 27 maart 2005 22:25 schreef Havoc het volgende:
Zelfs God is niet in staat om je meer intellect te geven beste Langolier. Dan hoeft een hersenchirurg het niet eens te proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |