Nou! Het "Volendammer zooitje" vreet hij smakelijk.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens wordt vanavond duidelijk wat velen al vermoedden: Jan Keizer houdt niet van vis. Onze Jan is een echte vleeseter, hij blijft natuurlijk toch een echte rock 'n' roller![]()
Leeft Dirk weer?quote:
Kom niet aan Hazesquote:Op zondag 27 maart 2005 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ga maar in het Journaalhoekje zitten. Toen Dirk van der Horst overleed werd dat in drie regels om 07.00 uur gemeld en even later verrekte André Hazes aan vraat-, drank- en neukzucht en werd er zes weken lang het programma gewijzigd. De volksheld was rip. Een held, yeah right! Verschool zich achter het vreten en de zuip.
Het gaat om het sfeertjequote:Op zondag 27 maart 2005 19:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Leeft Dirk weer?
Dit is uit Tequila Sunset. Je loopt 3 jaar achter, zoals gewoonlijk.
Met alle plezier, want zo'n volgevreten opgepompte over het paard getilde vetzek raak ik niet aan. En zijn vrouw Rochel (zoals Lebbis & Jansen zeiden) ook niet.quote:
Als je nou had gezegd ik zou nooit helpen om Hazes over een paard te tillen kon ik me er iets bij voorstellen.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Met alle plezier, want zo'n volgevreten opgepompte over het paard getilde vetzek raak ik niet aan. En zijn vrouw Rochel (zoals Lebbis & Jansen zeiden) ook niet.
3, 8 17, 21, 22, 34, 39, reservegetal 41.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:34 schreef nipeng het volgende:
Welke nummers komen er vanavond allemaal voorbij?
Jij wordt nog eens een hele goede DIG-modquote:Op zondag 27 maart 2005 19:37 schreef tong80 het volgende:
Schuine streep weghalen bij de eerste [img]
Ja, dat was natuurlijk van de zotte.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ga maar in het Journaalhoekje zitten. Toen Dirk van der Horst overleed werd dat in drie regels om 07.00 uur gemeld en even later verrekte André Hazes aan vraat-, drank- en neukzucht en werd er zes weken lang het programma gewijzigd. De volksheld was rip. Een held, yeah right! Verschool zich achter het vreten en de zuip.
Ik bood me twee dagen geleden al aan maar ze sloten het topicquote:Op zondag 27 maart 2005 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij wordt nog eens een hele goede DIG-mod![]()
En hoe Jack Veerman een fill drumt met één trommel.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:24 schreef tong80 het volgende:
Mooi hoe ie z'n electrische gitaar bespeeld zonder snoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |