ok, ik hoop het maar voor dr, ik had 't mormel alleen bij de geboorte gezienquote:Op maandag 28 maart 2005 12:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mwah... Amalia is aardig aan het bijtrekken. ik dacht in het begin ook dat dat kind niet helemaal goed was.
Niet MEER mag gebruiken?? Heb jij wel opgelet, Mabel is NIET als prinses geboren hoor, maar mag de aanspreektitel van haar echtgenoot wel gebruiken. Volgens bronnen (die ik overigens in twijfel trek) wilde ze dat zelf niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:06 schreef Dark-D het volgende:
Waarom noemt men Mabel nog steeds Prinses???\
ze had toch troonafstand moeten doen nadat ze gebanged was door charlie & klaasen daarom de titel Prinses niet meer mag gebruiken
en Friso is het niet langer sinds de bruiloft dus wat is precies het nieuws en voor wie is het interessant?quote:Op maandag 28 maart 2005 18:10 schreef Knarf het volgende:
[..]
Niet MEER mag gebruiken?? Heb jij wel opgelet, Mabel is NIET als prinses geboren hoor, maar mag de aanspreektitel van haar echtgenoot wel gebruiken. Volgens bronnen (die ik overigens in twijfel trek) wilde ze dat zelf niet.
En even voor de goede orde, Mabel kan geen troonsafstand doen, ze is namelijk NOOIT lid geweest van het koninklijk huis
Niet zoveel naar TMF kijken, dat is slecht voor je hernsencellen.quote:
Dat zou wel lachu zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 00:25 schreef Adelante het volgende:
wedden dat Huggies straks komt met de strikjes-luier
[afbeelding]
niet ouwehoeren met die naamquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:44 schreef deedeetee het volgende:
Luanawat zielig als je zo'n lelijke naam krijgt .......
't is niet te hopen dat ze óók nog op haar ouders lijkt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |