De meeste namen, zoals Amalia, grijpen terug op de roemrijke geschiedenis van het Huis van Oranjequote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik vraag me altijd wel af waarom die kinderen van ons koningshuis zulke mongolide namen krijgen...
Amalia en nu Luana... Waar gaat dit heen?
Ze hebben Miljarden opgeleverd, en leveren nog steeds heel veel geld, contracten etc op voor Nederland!quote:Op zondag 27 maart 2005 18:24 schreef komrad het volgende:
ik ook niet, ik vind dat ze zich zelf maar moeten bedruipen ipv de grootste trekker van de staat te zijn
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ze hebben Miljarden opgeleverd, en leveren nog steeds heel veel geld, contracten etc op voor Nederland!
als je dat gelooft ben je niet echt goed wijs, sorry dat ik het zeg.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ze hebben Miljarden opgeleverd, en leveren nog steeds heel veel geld, contracten etc op voor Nederland!
Huh? Zitten Willem en Bea op Fok!?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:28 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor ze dat ze goed aan het fokken zijn maar je moet nu niet doen dat de economie van NL van het koninklijk huis afhangt
Het is zo, ZKH Prins Bernhard heeft bv miljoenen binnengehaald voor de wederopbouw van Nederland,quote:Op zondag 27 maart 2005 18:26 schreef longinus het volgende:
[..]Das het sprookje dat ze ons wijs maken
Wat is je alternatief, een geld verslindende President ? De parlementaire constitutionele monarchie is het beste voor Nederland. Bied eenheid, cultuur, stabiliteit en goede vertegenwoordigers van ons land. Los van de grillen van de partij politiek!quote:Op zondag 27 maart 2005 18:34 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dus omdat een paar eeuwen geleden ene Willem NL heeft gered, moeten we nu blij zijn met het koningshuis
leuk, straks het eerste interview met onze maanachtige prinses, weet je nog wie klaas bruinsma en charlie da silva zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 18:35 schreef heiden6 het volgende:
En nu maar hopen dat ze niet op haar ouders lijkt.
dat doet er niet aan af dat een monarchie stukken kostbaarder is dan een president. Dat durft niemand te onkennen is gewoon een feit.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:37 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat is je alternatief, een geld verslindende President ? De parlementaire constitutionele monarchie is het beste voor Nederland. Bied eenheid, cultuur, stabiliteit en goede vertegenwoordigers van ons land. Los van de grillen van de partij politiek!
De leden van het Huis van Oranje betekenen dat wel, niet de andere familieleden!quote:Op zondag 27 maart 2005 18:36 schreef komrad het volgende:
Ja onze koningin krijgt 1M en DAARNAAST wordt de gehele huishouding van onze 1e lijn prinsjes en princesjes betaald. Dat kost de staat nog etterlijke miljoenen per jaar. Face is ze kosten gewoon geld, maar de gemiddelde nederlander vindt het prachtig dus ze doen maar. Je moet nu alleen niet gaan zeggen dat ze op het moment zo veel voor ons betekenen in economisch opzicht want dat is gewoon onzin.
Mabel, ken je me nog?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:37 schreef komrad het volgende:
[..]
leuk, straks het eerste interview met onze maanachtige prinses, weet je nog wie klaas bruinsma en charlie da silva zijn
whehehe, en wie hoest 4-jaarlijks alle miljarden op voor presidents verkiezingenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:38 schreef komrad het volgende:
dat doet er niet aan af dat een monarchie stukken kostbaarder is dan een president. Dat durft niemand te onkennen is gewoon een feit.
we leven hier nog altijd wel in NL en niet amerika, hier kan je niet met ALLEEN geld je populariteit kopen. En wat dnek je dat meer kost, 1 president of een compleet koninklijk huis.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
whehehe, en wie hoest 4-jaarlijks alle miljarden op voor presidents verkiezingen
Wat de voordelen zijn van een president?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:38 schreef komrad het volgende:
[..]
dat doet er niet aan af dat een monarchie stukken kostbaarder is dan een president. Dat durft niemand te onkennen is gewoon een feit.
Nee, Mabel en Friso zijn geen lid van het Koninklijk Huis. Echter wel lid van de Koninklijke Familie.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:36 schreef Adelante het volgende:
Mabel is toch geen lid van het koningshuis(wel lid van de koninklijke familie)
maar leuk dat ze een dochter hebben
ja omdat ze afstand gedaan hebben, voor deze poppenkast hoeven we dus niet te betalenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, Mabel en Friso zijn geen lid van het Koninklijk Huis. Echter wel lid van de Koninklijke Familie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |