Dat valt wel mee, gezien het feit dat ik minimaal 240km per dag rij omdat ik door zowat heel Nederland zit. Dat houdt niet in dat ik dan maar 160 moet gaan rijden omdat ik nou toevallig veel op de weg zit. Ik snap je punt dus ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij zit zeker niet vaak op de snelweg, 160 km/u reed ik met de auto ook dagelijks, is niets bijzonders..
Ik dacht inderdaad dat jij de TS was. Dat is dus niet zo, maar dat verandert nog niets aan wat ik zeg. Je bent net zo goed bezig om de actie hardrijden etc etc goed te praten. Jij bent ook steeds bezig over verkeersinzicht etc, dus mijn punt verandert helemaal niets.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ehm, ik kickte het topic niet maar Alvilon
[..]
Enne, ik rijbewijs + motor kwijt? Wist ik niet eens joh, en ik maar denken dat dat roze papiertje gewoon in mn mapje zit en mn motor gewoon in de schuur zat![]()
Wist ook niet dat ik een boete moest betalen. En ook wist ik niet dat mijn motor de 300 haalt.... sjeez, jij mag mijn persoonlijke helderziende worden Coolguy![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, gezien het feit dat ik minimaal 240km per dag rij omdat ik door zowat heel Nederland zit. Dat houdt niet in dat ik dan maar 160 moet gaan rijden omdat ik nou toevallig veel op de weg zit. Ik snap je punt dus ook niet.
Gevaarlijke gekquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:33 schreef Patrick281 het volgende:
...
Met de motor reed ik tot voor kort (vorige week verkocht) iedere week 200 km/u en harder in Nederland.
Volgens mij is dit de topickicker.....quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad dat jij de TS was. Dat is dus niet zo, maar dat verandert nog niets aan wat ik zeg. Je bent net zo goed bezig om de actie hardrijden etc etc goed te praten. Jij bent ook steeds bezig over verkeersinzicht etc, dus mijn punt verandert helemaal niets.
Ik snap heus wel dat het feit dat ik dacht dat jij de TS was aantrekkelijker is om zogenaamd gevat op te reageren, want dat is natuurlijk makkelijker dan inhoudelijk reageren, want dat doe je niet. Je keurt het nog steeds goed, en je blijft ook bezig met topickicken zoals iemand anders hier al aanhaalde, blijkbaar om je eigen gelijk te kunnen behalen.
4 > 8 aprilquote:
De kans dat jij een verkeerd rijdende automobilist tegenkomt is zoveel malen groter dan dat je een verkeerd rijdende motorrijder tegenkomt doordat er veel meer automobilisten dan motorrijders zijn in het verkeer. Hierdoor LIJKt het dat % automobilisten dat niet kan rijden veel hoger is dan het aantal motorrijders dat niet kan rijden, wat niet waar is, daarom hebben de meeste motorrijders zo'n bedroefende hekel aan automobilisten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:48 schreef PatrickM het volgende:
Automobilisten zijn m'n helden![]()
Zo'n fantastisch inzicht in het verkeer
NOT![]()
Waarom? Dit heb ik net meegemaakt
[..]
Ik heb in een andere topic eens zo'n verhaal getikt. Komt er idd gewoon op neer: 5% van een groep bepaald het beeld over/van 99% van een groepquote:Op maandag 11 april 2005 20:17 schreef Varr het volgende:
[..]
De kans dat jij een verkeerd rijdende automobilist tegenkomt is zoveel malen groter dan dat je een verkeerd rijdende motorrijder tegenkomt doordat er veel meer automobilisten dan motorrijders zijn in het verkeer. Hierdoor LIJKt het dat % automobilisten dat niet kan rijden veel hoger is dan het aantal motorrijders dat niet kan rijden, wat niet waar is, daarom hebben de meeste motorrijders zo'n bedroefende hekel aan automobilisten.
Niet dat die gast van jou verhaal niet een enorme loser was... want dat was die wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |